Sasuke,sakura i naruto su dosli u selo. Saske je pitao ljutio"SAKURA gde se nalazimo" sakura mu kaze"hmph"ali onda naruto kaze "mi smo se vratili u proslost ali kako si to izvela sakuraa" i saske je pitao isto sakura im kaze"posto sam ja iz haruno klana onda mogu da nas vratim u proslost ili u buducnost"sasuke i naruto su rekli"STA ALI KAKO" sakura im nista nije rekla jer je videla nekog ko je trcao pa je rekla "sasuke naruto vidi to smo mi kad smo bili dzunini" saske i sakur pogleda se i vide pSauske,Psakura i pNaruto.kod njih, psaskura "sasuke sasuke"psasuke " smaras sakura"pnaruto"sasuke nemoj tako da pricas tako sa sakurom" onda psasuke vidi troje tinejdzera i upita "ko ste vidi" sakura se nasmesi i kaze im " cao ja sam buduca sakura"naruto kaze " zdravo ja sam buduci naruto" i sasuke kaze "hmph ja sam sasuke".PSakura,psasuke i pnaruto kazu "STA".
sakura im kaze " ja sam nas vratila kroz vreme da vidimo kakvi smo bili pre"psasuke kaze"saskura ona nemoguce ona se plasi male bube"naruto onda rece "teme nemoj nikad proceniti lose ona je SAKURA HARUNO NAJBOLJI MEDINCISKI NINDZA,LEADER ANBU ,KUNCHOI"sasuke " hmph" sakura je toliko bilo dosta pa je rekla"slusaj uchia nemoj da me nerviras pa da zadobijes udarce" psauske i sasuke"hn".psaskura"sakura ili ja kako sam postala tko jaka"ona joj odgovorila"slusaj me nemogu ti reci ali mogu ti samo reci nemoj da trcis za saskejom on nista ne vidi osim njegove glupe osvete a nezna ni pravu pricu koje ubio klan"psasuke i saske" STA KAKO TI TO ZNAS odgovori SAKURA"naruto je rekao"sakura to ti je rekla hokage da ne kazes" sakura"oops".Sasuke opet pita"sakura odgovori mi na pitanje"sakura ga pogleda i kaze "u redu itachi nije ubio tvoje roditelje bez razloga naterao ga je madara jer ako to ne uradi tebe ce ubiti i sve ostale ali itachi se nagodio da tebe ostavi i da nista uradi i madara se slozio i to je prica"psaske i saske kazu" znaci sve vreme sam mislio da je brat kriv ali nije nego madara ima da ubijm tog smrdonju"sakura mu kaze" zao mi je sasuke ali nemozes da ga ubijes"naruto i on su je pitali "ZASTO" ona im kaze "ZATO STO SAM GA UBILA JER JE UBIO MOJ KLAN".Svi su bili tuzni onda je psakura pocela da place i zagrlila sakuru i rekla "nemoj da places moras biti jaka dosta si plakala nemoj biti ja ja sam plakala svaki dan otkad je sasuke otisao i zbog mog klana ali uvek ces imati nekog pored sebe".Sasuke i psasuke misle "plakala je zato sto sam otisao",onda pnaruto vidi pkakashi sensei i kaze"kakashi sensei vidi to smo mi iz buducnosti" kakashi ih pogleda i kaze " wow sakura je jos lepsa" sakura kaze" kakashi sensei samo da ti kazem videla sam ti lice"svi ostali kazu "STA VIDELA SI MU LICE KAKOO"ona im kaze "pomocu mankekyo sharingana"sasuske i psaske"ali kako samo oni koji su uchia imaju sharingan"ona im objasni kako je dobila i onda su svatili onda im je rekla "osta ce mo u proslosti mesec dana"onda je naruto rekao "ali gde cemo da spavamo"onda je pnaruto rekao "sasuke ce da spava sa temeom a sakura ce sa mnom"onda naruto kaze " nemoze sakura ce ici sa saskejom u apartman a psasuke ce ici kod psakura a ja cu kod tebe i nemoj to vise nikad da kazes jer ja imam devojku hinata"sakura i saske mu kazu" konacno si primetio njena osecanja"i svi su krenuli svojim putem osim saskeja koji je otisao da popije saku.Sakura je stigla u apartman i otisla da se tusira posle dva sata sakura je izasla iz vode uvijena u peskiru kad je izasla sasuke jesedeo na krevetu bio je pijan saskura se uplasi i upita ga " sasuke jesi li pio" saske ustane iz kreveta i krece ka njoj i govori joj"sakura ti si zgodna hajde da spavamo zajedno nadam se da si nevina jer ako jesi ja cu biti tvoj prvi i bices zauvek moja"sakura se uplasila i kretale se unazad dok nije pala na krevet i peskir joj je spao saske kad je video " sakura izgledas prelepo"nalazio se iznad nje i poceo je da je ljubi usne i vrat dirao je grudi a sakura je govorila"aaahhhah saske" saske je rekao "govori te slatke zvukove volim kad ih ispustas"saske je skinuo pantalone i stavio ga unutra i rekao "sakura ovo je super izgledas super ahhh"sakura kaze" saskeee brzeee ahhhahahaha".Ujutru su se probudili i pogledali jedno u drugo onda je sakura rekla"juce je bila greska nemoj nikome da govoris" on je rekao "uredu" a sebi misli "ovoa noc je bila prelepa".
YOU ARE READING
SASUSAKU AND NARUHINA LOVE
RomanceJednom je bio tim 7.U timu su bili naruto,sasuke and sakura.Sakura je uvek bila zaljubljena u saskeja.Ali jedne noci on je otisao iz sela sakura je plakala i govorila je da ga voli ali njega nije zanimalo.Od tog dana proslo je dve godine, sakura i n...