Pistte çok yorulşmuştuk dinleniyorduk, bir anda aklıma 2 saat önce olanlar düştü o çocuk oraya taşındı bu normal ama adı neydi ki, o kız kimdi, nerden geliyordu. Beni düşüncelerimden ayıran berke nin sesi olmuştu. "Öykü çok fazla dalıyorsun bu aralar neyin var kafana ne takıldı? " " şey ben şu yan komşu var ya , o çocuk adı ne aceba merak ettim de düşünüyorum tanıyormuyum bir yerlerden diye çıkarmaya çalışıyordum"araya ali girdi"dur ben cevap vereyim adı savaş neden merak ettin ki ?" neden imalı bakıyordu ki anladım ben .pislik benim ondan hoşlandığımı sanıyor olmalı ki yanılıyor. "1. Si ben merak ettim evet ama bu bir şeyleri ima etmez 2. Si de sen nerden biliyorsun ki adını ?" şaşırdı yada korkmuş bilemedim, bu soruyu beklemiyormus gibi bir surat ifadesiyle benden gözlerini kaçırdı ve "hiiiç, sadece birinden duydum . " dedi. çok üstelemdim konu uzamasın diye ama alide bu aralar birşeyler vardı değişmiş ve farklı davranmaya başlamıştı bize karşı. bazen de gruba katılmıyor işi olduğunu söylüyordu.
#################
Kafeye gelmiş soğuk birşeyler içiyorduk ,herkes gülüyordu bende gülüyordum. Kafede 1 saat takıldıktan sonra da evlere dağılmak için kalktık .bizim evin sokağına en yakın ali ve eda vardı onlar sevgili oldukları için yalnız kalsınlar diye önlerinden kaykayla kayarak hızlı gidiyordum .düşüncelere çok dalıyordum bu aralar aile olaylarım falan ağır geldi. Bir anda bir şeye çarpmamla düşmem bir olmuştu. Off ya yine dalmıştım biliyordum daldığımı bari önüme baksaydım, kim bilir yine kime çarptım, bu sefer yavaştı Allah tan çarpış hızım ."yeter ya bıktım sizden bu iki oldu bak , alttan aldım ,ne kadar dikkatsiz veya sakarsın sen !" off çok kızmış olmalıydı yerden kalkıp suratına kim olduğuna baktım kahretsin sözlerinden de ki anlamadım ben ikinci dedi bu savaştı yine çarptım ona ya ,oha dur bi saniye o biliyordu ilk gün de ona çarptığımı . peki tamam özür dilicem "şey ben-"
"sus ben gidiyorum bir dahakine dikkat et " lafımı bölmüştü ya saygısız . sinirle kaykayımı elime aldım ve hızla eve gittim kapıyı çarptırdım ve tam merdivene yönelecektim ki dış kapıda bir şey gördüm sanki diye hatırladım , tekrar iki adım geri döndüm ve yerde bir zarf vardı. Onu aldım ve meraklı biri olarak okumaya başladım . " anne ve babanın katilini merak ediyomusun küçük? Hahahaa tabiki kaza değildi. Geleceğini biliyorum saat 20:00 da aşağıdaki adrese gel .
Adres= ************** "
Bu bu olamaz yani olmamalı ,şaka falandır, biri benimle dalga geçiyordur ,ama bu konuyla saka olurmu hic hangi insan boyle bir saka yapar ciddi mi bu .offff gitmem gerek . ağlamaklı gözlerimin yaşlarını sildim kim boyle birşey yapabilirdi neden ki , bir düşmanimiz vardi da benim mi haberim yoktu . lanet olsun , Üzerimi değiştirip hiç bilmediğim o adrese gidecektim ama o kadar da saf değildim bu tuzak olabilirdi. o yüzden de evdeki ışıkları yanık biraktim, bizimkiler gelirse beni evde sanip, kapiyi kisrinlar diye ve not biraktim ki adresin aynisini yazip, 12 ye dek gelmezsem o adrese gidip baksinlar ve polisi arasinlar diye . simdi gitmeye hazirdim .Medya:Savaş / Vini uehara
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HERŞEY DEĞİŞECEK
Mistério / Suspensebir genç kızın aşk,dram,gerilim ve maceralı hayat hikayesi.