Sasuke i sakura su se spremili i krenuli napolje i tamo su ih svi cekali i rekli" GDE STE DOSADA" sakura im odgovori "izvini te ali neko dugo spava" sasuke"hn".onda pnaruto primeti i kaze "sakura imas ljubavne znake na vratu"sakura vidi istavi ruku na vrat onda naruto kaze "sasuke pazi sa tim tvojom zmijicom"onda psasuke upita"zasto to kazes"onda kakashi im kaze "sasuke i sakura se nisu naspavali jer je sasuke izmorio sakuru celu noc" onda sakura kaze "zacepi sensei a sto se tice tebe saske bolje da ti se ne ponovi" on joj kaze "nisam ja kriv kad se napalim na tebe jer si zgodna imas dobru zadnjicu,mekane grudi i sto si dobra unutra" svi su poceli da crvene a najvise psasuke i psakura onda sakura kaze "sasukeeee" sasuke nije cuo i nastavio da prica"i sto govoris sasuke brze brze ahha" onda sakura pridje i udari ga najace da je on prosao kroz 4 zida"psasuke kaze " nemogu da verujem sta sam sad ja rekao" sakura im govori "KRENIMO ILI JOS NEKO HOCE DA ZAVRSI KO ON" svi su rekli"ne"i krenuli ka akademiji.Kad su stigli pino je prisla njima i rekla psakuri"o zar to nije velika glava i sasukeeee"onda sakura kaze"pino ista si ino kaoiz buducnosti samo stosmo najbolje drugarice"onda pino kaze "nemoj da prilazis sasukeju" onda joj ona odgovri "nemam nameru"onda svi kazu "STA"ona im kaze "zasto bi trcala sa takvim pervenjakom "onda psauke i sasuke kazu"JA NISAM PERVREZNJAK"onda naruto kaze"jesi sasuke jesi"onda ih kakashi sensei zaustavi i kaze"idemo da treniramo hocu da vidim kakvi ste jaki i da napravio sam timove sasuke vs psakura naruto vs pnaruto i sakura vs sasuke"onda sakura kaze "to mogu da ga isprasim" onda psauske kaze "ti da me isprasis ti ne bi mogla muvu" onda mu ona kaze "HA HOCES UCHIHA DA VIDIM STA ZNAS I AMO DA TIKAZEM DA MOGU DA TE ISPRASIM"onda sasuke i naruto kazu "lepo je videti kako sam bio mlad"posle nekoliko pobeda su gledali zadnju borbu sakura vs psauke onda mu sakura kaze mozes prvi da napadnes"on je poceo da napada ali ga je sakura uspavala pomocu mangekya sharingana onda su svi rekli "KAKO DA TI IMAS SARINGAN "onda im kaze"lepo imam moci da ti uzmem bilo koju moc sad cu da ga probudim" svi su bili zaprepanjeni a onda je psasuke rekao"sta se desilo" on su mu rekli"sakura te je pobedila"onda je rekao "nije lose uzimam svoje reci jaka si" ona mu je rekla "hvala " "napravila sam raspored spavanja naruto ce ici kod pnaruto sasuke ce ici psauke a ja cu ici kod psakure"onda se stvorio sasuke iz nje i sapnuo joj samo sto ona moze da cuje"saskura sakura mislis da ces da pobegnes od mene ali nema veze pricacemo posle i onako si samo moja sexy devojko"svi su pitali "sta je rekao" ona im je rekla "NISTA"onda je kakahshi rekao "ajde da idemo na pice jeli smete da pijete "onda im svo troje reklo"NARAVNO IDEMO NA SAKU"onda su psasuke i psakura rekli "mi pijemo takodje"posle nekog vremena sasuke i sakura su bili jako ppijani uzeli su sobu i poceli da skidaju odecu onda je sasuke ljubio uzeo grudi skinuo njegove pantalone i stavio ga ona je govorila"ahaha sasuke brze ahaha ah ah ah jace ah"posle nekoliko sati zaspali su u jutru spremili su se sakura nije htela da gleda a sasuke je govorilo u sebi"najbolja noc ikada" onda su izasli i pitali ih svi "GDE STE DOSADA" sakura im rece"bila sam se uspavala"onda im naruto kaze "sasuke se igrao igara sa sakurom"onda im oboje kazu u isto vreme"PA STA IMAS LI PROBLEM STO SMO SE IGRALI IGARA"
YOU ARE READING
SASUSAKU AND NARUHINA LOVE
RomanceJednom je bio tim 7.U timu su bili naruto,sasuke and sakura.Sakura je uvek bila zaljubljena u saskeja.Ali jedne noci on je otisao iz sela sakura je plakala i govorila je da ga voli ali njega nije zanimalo.Od tog dana proslo je dve godine, sakura i n...