1.Bölüm

392 13 0
                                    

Her zamanki gibi yurt kapısından çıkıp okul bahçesine doğru yürümeye başladım. Yeni gelen hazırlık sınıflarına baktım. Hiçbir şey bilmeyerek boş boş bakıyorlardı. Kendi ilk günümü düşündüm ve gülümsedim.

A:Dideeeeem!

D:Ayşeeeeeen!

Ve hemen sarıldık. Bayaa sarıldık. Ciddi sarıldık. Koskocaman bir tatil boyunca ayrı kalmıştık tabii.

A:Sınıfa yeni insaniyetler gelmiş. 3 kişi.

Hemen sınıfa döndüm. 2 kişiyi gördüm. İkiside hafif tombulcaydı ama 3. sü yoktu. Derken ilerden bize doğru gelen bir çocuk gördüm.

K:Pardon ben Kaan sizle aynı sınıfta olmalıyız.

D:Evet sınıfımıza hoşgeldin Kaan.

K:Hoşbulduk.

Çocuk gerçekten çok yakışıklıydı ama baya yani çok. Tabii haliyle bütün kızların kafası ona çevrilmişti. Sonra bayrak töreni yapıldı ve sınıflara geçildi. Tam arkam boştu ve oraya Kaan geçti. Allahım sana geliyorum!

K:Didem?

D:Efendim?

K:İlk görüşte aşka inanır mısın?

D:İnanırım tabii.

K:Ben inanmazdım ta ki seni görene kadar.

A:Kızıım uyan hadi!

Uykumdan hızlıca uyandım. Kaç gecedir aynı rüya, aynı adam. Kim bu Kaan? Ne kıyafetimi, ne kendi yüzümü ne de Ayşeni hiçbir şey hatırlamıyorum. Ama o çocuğun yüzünü santimetresine kadar hatırlıyorum.

Kim bu Kaan?

A:Ne okuyorsun?

D:Garip bir kitap. İçinde bizim isimlerimiz var.

A:Nasıl?

D:Didem ve Kaanın aşkını konu alıyor. Didem Kaanı rüyasında görüyor ve aşık oluyor. Sonra yıllarca onu arıyor. Seneler sonra bunlar kavuşuyor.

A:Çok romantik ama ya.

D:Bunlar anca kitaplarda olur Ayşen. Aşk denilen şey sadece seni üzer. Deneyim konuşuyor.

A:Gün gelir birine güvenir, tekrar aşık olursun.

D:Hiç güvenmiyim canım daha yeni kazık yedim.

Değişik ve yeni bir hikayeye başlıyoruz. Hadi bakalım. İyi okumalar ♥

Yine, Yeni, YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin