Yaklasik yarim dakika sonra Ufuk içeri girdi ve herkesi tanidigi icin dogal olarak güler bir yüzle herkese selam verdi - ben dahil. Masaya davet edildiğinde ise nazikce rededip sonradan fark ettigim arkadasiyla baska bir masaya tam karsima oturdu.
Ben oturdugum yerde ona bakarak kendi kendimi yerken, 10 dakika gecmeden Ufuk'lar kalkti ve gitti.Gönderilen: Ugi
Yanlis anladin, açıklayabilirim.Aradan yarım saat geçmesine rağmen bir cevap gelmedigi icin bir mesaj daha yazmaya karar verdim.
Gönderilen: Ugi
Beni dinlemeden neden kiziyorsun ki?5 dakika sonra bir mesaj geldi. Masadakilere caktirmadan actim:
Gönderen: Bilinmiyor
Merhaba Melis, ben Batuhan Ufuk'un demin yaninda olan arkadaşı. Suan seninle konusmak istemiyor, yaptigini sindiremedi cok sinirli ve üzgün. Onu ve bir baskasini ayni anda yürütmeni senden beklemezmis. Bidaha yazmasin diyor.Sucsuz olduguma mi yanayim yoksa Ufuk'un böyle ön yargili olmasina mi?
Önce Batuhan'in numarasini kayıt ettim sonrada cevap yazdim:Gönderilen:Batuhan
Söyle o arkadaşına kendi kendine sinirlenmeden ön yargili olmadan izah etmeme müsade etseydi beni diger sürtüklerine benzetmezdi. Yanimda oturan benim kardesim dedigim cocuk, ön yargilariyla birlikte yol alsin söyle ona.Bu mesajimin üzerine cevap gelmedi, bende bana böyle birşey yakistirmasini sindiremedigimden daha fazla üstelemedim.
Saat 10u gösterdiğinde "Ooo saat gec olmus millet ben kaçar" dedim ve herkesi sapur supur öptükten sonra "4lü cafe"den ayrildim. Evim uzak olmadığı icin yürüyerek giderim her zaman. Kulakligimi taktıgım anda mesaj sesi geldi.
Gönderen:Ugi
Nerdesin?Gönderilen:Ugi
Seni ilgilendirmezMesajimi attiktan hemen sonra Ufuk aradi.
"Melis nerdesin konusmamiz lazim."
"Ufuk bak ben seninle konuşmak istemiyorum, çünkü anlamadan dinlemeden yargiliyorsun. Ben senin etrafindaki kizlar gibi degilim tamam mi? Bana istedigin gibi davranamazsin. Hadi iyi geceler" dedim ve kapattim.Üzüldüm ona böyle davrandigim icin ama sonucta kendimede haksizlik edemezdim. Tamam bi yanlis anlasilma var ortada ama neden beni dinlemeden kendi kendine kiziyor ki?
-pazar-
Haftanin en sevdigim günü pazardir, neden mi? Is yok, okul yok ve en önemlisi sabah alarm yok. Öğlen kalktigim duşumu aldim, rahat rahat pazar kahvaltimi da ettikten sonra havanin güzelliğinden faydalanmak icin evin yan tarafinda bulunan ormanlik alana gitmeye karar verdim.
Hazirlanirken aklima Ufuk ve dün olanlar geldi. Çok fevri davranmistim, aciklama yapacagim yerde bende inatcilik etmistim. Ama gururumuda hice sayamazdim, sonucta O kim ki benim hayatimda?
Sahi Ufuk kimdi ve benim hayatimdaki yeri neydi? Arkadasim degil, sevgilim degil..ne oldugu belirsiz tatli bir misafirmiydi sadece?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşekgözlü'm
Romansa"büyük asklar kavgayla baslar" sözünün hayat bulusu :-) (gerçekt hayattan alıntıdır)