Maya:Mda...
Nu mai suntem in 1500 bunicoo!
Buni:Maya, frumos nume!
Maya:Multumesc.
Andrei:Buni, sa te duc in camera ta.Eu ma duc sus si ma schimb, in uniforma. Inca nu se terminase ora de sport.
Maya:Andrei eu ma intorc la scoala.
Andrei:Dar ne invoiram.
Maya:Avem Engleza si dirigentie. Mai ales dirigentie.
Andrei:Bine du-te.Iau un taxi si ma duc, o vad pe diriginta in clasa discutand cu colegii mei.
Diriga:Ia loc Maya.
Maya:Bine dna.Las giozdanul jos si iau loc.
Diriga:Bun ca a venit si Maya, Vlad ce s-a intamplat la sport?
Vlad:Inainte ca Maya sa vina la Andrei pe teren el imi pusese o piedica. Dupa ce Maya a plecat am venit la el sa il intreb de ce a facut asta si m-a imbrancit.
Maya:Doamna, in primul rand, Andrei statea pe banca cand am venit la el, si nu am plecat inainte de el, am plecat de pe teren impreuna, iar Vlad facea incalzirea in cealalta parte a terenului.
Elena:Maya zice adevarul, stateam cu Andrei pe banca cand a venit ea.
Dan:Vlad alerga cu mine sa ne incalzim.
Diriga:Vlad ai ceva de spus in apararea ta?
Maya:Doamna scuzati-ma, Vlad are ceva cu Andrei de cand a inceput scoala.
Colegi in soapta:Asa este, are ceva cu Andrei.
Diriga:Vlad vino cu mine.Mihai vine la mine.
Mihai:Maya unde e Andrei?
Maya:Nu stiu, acasa la el cred...
Mihai:Ai grija, Vlad iti poarta si tie pica.
Maya:Ce fu cu faza asta, nu inteleg.
Mihai:Vlad a fost baiatu acela care nu isi permitea unele lucruri, acum un an si-a luat iphone S 5 , era in centru atentiei singuru cu iphone din clasa, si peste o saptamana vine Andrei cu iphone 6. Si Vlad i-a zis ca el incearca doar sa se dea mare, si atunci Andrei i-a raspuns "Nu ma dau mare, eu chiar merit telefonul asta, eu am muncit pentru el, nu ca tine..." atunci Andrei i-a zis subtil ca nu invata si ca "a furat" iphone-ul.
Maya:Nu cred, stiu faza, Andrei i-a zis ca nu se lauda cu ce ii indes parintii pe gat. Si tu minti! Asa e viata, nu minti, nu ai nimic.Plec de langa el. Vlad vine la mine.
Vlad:Ia tu ce telefon ai?
Maya:Crede-ma nu ai vrea sa sti.
Vlad:Hai arata-mi.Scot S6-ul.
Maya:Samsung Galaxy S 6...
Vlad:Pana si tu ai un telefon mai bun!Ma jur ca nu inteleg maimutele astea de colegi, parca vin de la Zoo vorbind Japoneza cu mine.
Intra dna de engleza.
Eng:Azi nu scriem nimic, exercitiu de incredere.
Oh nu!
Matei:Doamna, pot sa stau de o parte?
Eng:Nu! Maya te cheama doamna diriginta.
Maya:Pot sa imi iau ruxacul?
Eng:Da.Iau ruxacul si ies. Ma duc la cancelarie.
Diriga:Trebuie sa vorbim Maya.
Maya:Desigur dna.
Diriga:Stiu ca Andrei e fratele tau, stiu ca ii iei apararea, e firesc, dar nu trebuie sa minti pentru el.
Maya:Cu ce am mintit?
Diriga:Andrei chiar ia pus lui Vlad piedica.
Maya:Toata clasa a zis ca nu.
Diriga:Cum tu ii iei apararea fratelui tau si eu io iau fiului meu.Stai ce ? Vlad fiu dirigai?!
Diriga:Faza e ca Vlad e gelos pe Andrei. Andrei se da mereu mare ca are bani.
Maya:Asa credeti dvs, parintii lui ii cumpara ce e mai bun pentru ca merita, Vlad a luat la cel mai simplu test la engleza 4 si toata clasa 10. Vlad ia mereu note mai mici decat noi. Si el nu s-a laudat ca are iphone s 5??? Si va rog, aveam ora acuma.Ies din cancelarie. Intru in clasa, Vlad se certa cu dna de engleza.
Nu ma observa nimeni asa ca fug la domnul director si il chem. Il exmatriculeaza pe Vlad, iar pe mama lui ii ia clasa mea de la dirigentie, de ce? Pentru ca ea a schimbat notele lui vlad din 1, 2,3 si 4 in 10, a da si pentru ca ne confisca , pentru buzunaru ei, banii pentru pranz, telefoanele...Vin acasa, ii povestesc totul lui Andrei, care se bucura.
Bunica lui vine la mine.____________________________
Voi vreti capitole, eu vreau sa invat.
Ei nu va las fara poveste.Intr-o saptamana 100 de vizualizari, merci ba!
Sunteti cei mai tari.Capitol bonus de 2000-3000 de cuvinte, la 3-4-5 voturi.
CORECTAT 7 AUGUST 2017
CITEȘTI
Indragostita de fratele meu vitreg -FINALIZAT-
Teen FictionMaya personajul principal ajunge sa fie frate cu cel pe care il numea iubit. Daca te atrage cartea, votează, sa fie in top sa o vada cat mai multi.