In Luv With That Idol Part 1

28 3 2
                                    

-DI SOPA-

Arin-haish,lambatnya si yein ni. selalu dia yg dtg awal hrini dtg lmbat plak*ckp sorang2*

Yein-oit.Apa yg kau bebelkn tu?

Arin-asal kau lmbat?! selalu kau yg dtg awal dri aq.*marah*

Yein-lek la.Aq pegi rumah sepupu aq jungkook tu.Kene tggu dia sbb dia budak baru kt sekolah kita ni.Dia dgn kwn dia.

Arin-hmm yela. lain kali ko lmbt siap kau. aq cmpk kau dri atas ke bawah.

Yein-nk bunuh aq ke apa?yela aq janji lpsni xlmbt dh.Eh jom la masuk kelas.Kang nnti sir kesayangan kau tu marah kita pulak.Xpasal2 nnti berdiri kt luar.

Arin-oii tggu la aq. dh la dtg lmbat lpstu tinggalkn aq. penat je aq tggu kau.

Yein-yela.jgn la marah nnti cpt tua.*gelak*

Arin-yela nakk.

-skip- at class

Sir.Mark-Okay class,today we have new student.

Tetiba daye yeoja gedik sekolah tu bertnya.

Daye-sir,yeoja ke namja??

Sir.Mark-Namja

Yeoja di dlm kelas mereka berbisik satu sama lain kecuali arin dgn yein.

Sir.Mark-shut up!!

semua terdiam.

Sir.Mark-boys,come in and introduce urself

Jungkook-Annyeonghaseyo,Jeon jungkook imnida.*bow*just call me jungkook.

Joshua-Annyeonghaseyo,Hong jisoo imnida.*bow* just call me jisoo.

Arin-*bisik kt yein*asal muka jisoo tu mcm joshua seventeen?

Yein-err..ntah. maybe pelanduk dua serupa kot.

(ekceli yein tahu itu joshua seventeen cuma dia xnk bgithu je.)

Sir.Mark-Yein, kamu tukar duduk belakang arin.Jisoo,kamu duduk sebelah arin.Jungkook,kamu duduk sebelah yein.

Daye-ala cikgu knp bgi jisoo duduk sebelah arin.Sebelah daye ni kosong.*menggedik*

Arin-*ckp dlm hati*eyy minah ni menggedik betul.

Sir.Mark-Daye!! suka hati saya la nk suruh dia duduk mne pun.

Daye-yela sir.*ckp dlm hati* tggu kau waktu rehat nnti arin.aq ajar kau cukup2.

Sir.Mark-okay bukak buku english muka surat 125.


-TBC-

mianhei kalau xbest. mana reti nk buat ff. Hope enjoy. 


In Luv With That IdolWhere stories live. Discover now