Daca doare , promite-mi ca nu ma opresti..

454 14 4
                                    

..stateam distorsionat intr-o padure de arsita si imi culegeam sentimenele de pe o crenguta putreda..imi parea ca daca asta e singurul motiv care le-ar putea tine in picioare , as rupe creanga pe genunchi apoi as arde-o la un foc de tabara..cu cenusa inca calda as preda-o sublim sub talpile unei....unei fiinte careisa sufletul sa-i arda spre arta ,  , spre durerea din fata placerii formal indefinita , neclara , care mi-ar neglija moralitatea oricum neconditionata de nimic..

..stateam culcat , imi prefaceam o stare de subtila ametire asteptand sfarsitul lucrurilor...asteptam poate ca persoana careia i-am incredintat cenusa sa revina si sa-mi zgarie sufletul , asteptam sa fiu impacientat , sa-mi pierd controlul mintii si sa gem dupa orgasm , sa-mi las mintea nedescifrata , necitita , inextricabila , interpretabila si perversa sa-si bata inima , s-o manipuleze corect dar sigur...

_____________

Cand m-am trezit , am adormit iar..asternuturile sangerau , se decolorau...le-am strans la pieptul meu si mi-am patat sufletul...eram doar eu intr-o camera cu pereti paradoxal curati , contrastau perfect cu urmele care se prelingeau pe parchet...m-am ridicat ostenit sustinandu-mi trupul slab de unul dintre pereti , cu cealalta mana suspect de frageda imi mangaim soldurile , simteam o pofta nebun de orgasm..mintea mea deja intrigata se lupta cu corpul prea slabit pentru a imi sustine eforturile.

Paseam jucaus , cu un ras nemotivat , conditionat de starea mea fizica care se accentua direct proportional cu cea mentala , simteam valuri de ganduri care imi ating plaja corpului , simteam briza lor cum imi ridicau parul pe spate ,expiram si inspiram incontrolabil , insuficienta pulmonara mi-a ghidat lesinul....

______

Acum , trupul meu vanat statea peste pereti luminat de trei leduri purpurii incandescente , o mana puternica de barbat imi sectiona pieptul depistam cauza decesului . A ramas intr-o stare de dezechilibru cand si-a dat seama ca imi lipseste inima..examina foarte atent cu atentia si priceperea pentru care mortii erau singurul lucru care il mai facea sa simta..

Acel om , eram eu , cautam ceva in mine , cand sa-mi dau seama ca inima mea devenise absenta durerii , pronuntasem grav cateva silabe dintr-un nume , asteptand o reactie din partea corpului meu inert. Spre sfarsitul asteparilor , buzedle vinete s-au intredeschis ca briza marii in fata unui vant primavaratec. Cu unghiile crescute , mi-am zgariat pe partea dreapta a obrazului numele celei de-a treia persoana din mine , si intr-un apogeu al asteptarii truplui meu mi-a soptit " daca doare , promite-mi ca nu ma opresti.."

Si i-am promis mintind cu un zambet pervers in coltul gurii , stia ca sinceritatea mea era cel mai relativ sentiment pe care putea sa-l transmit  , ma iubeam cu un narcisism care luase nastere transand egoistul din mine...nimeni nu merita ce pot eu oferi , asa ca imi ating pavilionul urechii si imi soptesc lasciv ca singurele orgasme ti le poate oferii doar mintea ta intr-un sex sadic cu trupul muritor , care inca imi apartine...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 28, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Daca doare , promite-mi ca nu ma opresti..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum