Capitolul 12 : Happy birthday Styles!

186 8 1
                                    

ELIZABETH PART

  "Nu intodeauna viata e plictisitoare, uneori ea bate filmul"

Luminile soarelui imi gadilau fata. Am deschis ochii, Zayn se afisa in fata mea.  Si , Doamne, ce chip angelic avea.  Mi-am presarat buzele pe ale lui, apoi m-am dus in baie.

     Cand m-am intors Zayn disparuse. O umbra de tristese mi-a aparut pe fata, dar am presupus ca avea ceva important de facut de plecase in graba. Mi-am incalta balerini si am intrat in bucatarie. Zayn, incerca sa gateasca, asa cred, pentru ca ce facuse pana acum semana a experiment chimic. Si-a ridicat capul si mi-a zambit , era la bustul gol. Simteam cum o mie de fluturi imi  cuprind stomacul.

    M-am apropiat de el dandu-i un sarut pe buze,dar nu se multumea cu atat, asa ca, in urmatoarele secunde am simtit cum mainile lui imi cuprind talia, ridicandu-ma pe masa si incepand sa ma sarute cu pasiune.  L-am impins in spate, si am vazut ca se latina pe picioare, apoi un zambet triumfator ii apare pe fata. M-am dat de jos de pe masa, si am ezitat o clipa sa ii spun ceea ce aveam de gand. Am tras aer in piept si i-am acaparat fata cu mainile : 

            - Stii ca te iubesc, da ? i-am spus pe un ton blajin.

            - Eu te iubesc mai mult ! mi-a replicat  apucadu-ma de talie.

           -Zayn, uite...Stii ce e azi, nu ? am incercat sa intru in subiect.

            - Prima zi din februarie , daca nu gresesc, sau poate ziua in care te-am sarutat prima oara ? Nu stiu, sunt confuz, spune-mi, a zis pe un toc mieros, facandu-ma sa imi fie si mai teama de ceea ce va urma.

             - Azi e ziua lui Harry si ne-a invitat la el, am zis dintr-un foc. I-am simtit mainile cum cad de pe talia mea, si am auzit si un oftat atat de zgomotos, care ma facea pe mine sa oftez. 

            -Zayn, fa-o pentru mine...Harry a fost aici cand tu nu ai fost!

           -De ce-mi faci asta, Elizaeth ? De ce ma urasti ? Ce are baiatul ala si nu am eu ? a zbierat cu furie la mine, apoi am vazutcum incepe sa loveasca agresiv peretele. Am privit cum farfuriile se sparg in o mie una bucati. 

          -Zayn ! am tipat la el, in timp ce dadeam frau lacrimilor.

            Am vazut cum ma priveste, apoi o umbra de regret ii aparu pe fata. 

        - O fac pentru tine! mi-a raspund cu furie in glas.

       Un zambet mi-a aparut pe fata, trebuia sa-i impac pe astia doi, altfel risc sa cad in groapa. Am privit in jur si am observat cu adevarat dezastrul din jur. Am inceput sa adund cioburile de pe jos, dar nu am reusit sa fac pre mult pentru ca doua brate puternice mi-au apucat talia. Zayn m-a asezat pe masa metalica, si a murmurat un : "Nu vreu sa te ranesti", apoi a continuat el treaba. 

          Nu am crezut niciodata cat de mult port iubi pe cineva, cat de fericita pot sa fiu cand el ma priveste. Mi-am indreptat atentia catre el, era asa grijuliu cu mine, atat de protector, atat de sexy fara tricou.  Am inceput sa rad la gandul acesta. Niciodata nu credeam ca o sa gandesc asta, adica incercam sa o fac pe fata buna, dar nu prea imi reusea, mai ales cand Malik era gol si incerca sa-mi pregateasca micul dejun. Atunci am simt cum burta incepe sa scata sunete ciudate. L-am auzit pe Zayn razand , dar s-a oprit atunci cand mi-a vazut privire furioasa, m-am dezlipit de masa. 

             Zayn isi terminase deja treaba, deci ma putea ajuta cu masa. M-am uitat in jur, apoi am realizat ca trebuie sa o iau de la inceput cu clatitele. L-am rugat pe Malik sa-mi dea faina, dar  nu, el a aruncat pachetul, transformandu-ma , efectiv, intr-un om de zapata. Am marait nervoasa, indreptandu-ma spre el, a ridicat mainile in sus in semn de implor, apoi a facut o fata de catelus , dar degeaba, l-am apucat de mana impodobindu-l si pe el. Am vazut cum isi atinge instinctiv parul, afisand o fata furioasa. Se pare ca l-am atins la punctul sensibil. A inceput sa arunce cu ce gasea la indemana, dar nu eram eu Dumnezeu sa-l iert, asa ca am arunccat si eu in el. In bucatarie era un uragan de faina, incercam sa merg atenta prin furtuna. Am simtit cum ma lovesc de ceva, sau de cineva : Zayn. M-am intors imediat spre el. Puteam sa-i observ acel zamet malefic pe fata, dar si acea sclipire , dupa care, ma topeam. 

Give me love //1D// -pauză-Where stories live. Discover now