Kara Kutu

57 6 0
                                    

Kızlar büyük çabaları sonucunda eve yerleştiler. Ufak tefek eksiklikler dışında...



Sabah ezanının okunması ile Irmağın alarmı çalar... Yine de inanmam sonsuz aşka...

Irmak kalkıp hazırlanmaya başladı, Aslı her zaman ki gibi horul horul uyuyordu...

Irmak giyinmek üzere dolabını açmasıyla, siyah bir kutunun başına düşmesi bir oldu. Irmak hemen telaş ve korkuyla kızları uyandırdı.

Aslı:

- Uff bu ne yaa? Sabahın köründe!

Masal:

- Irmak Allah cezanı verecek... Allah cezanı verecek... Sabah sabah nooldu, töbeee!!

Irmak:

- Kalkın çabuk biri dolabıma siyah bir kutu koymuş!!

Irmağın demesi ile hemen kalktılar . Kutuyu incelemeye koyuldular . Kutunun üzerinde şifre ve içinde çiçek resmi olan küçük bir çerçeve vardı.

Aslı şifreyi çözmeye uğraştı, Masal ise çerçevenin gizemini...

Masal, çerçevenin arkasında bir bombe ( elips şekli) olduğunu fark etti ve çerçeveyi yere attı.

Irmak:

- Ya Masal napıyosun, çerçeveyi niye kırdın şimdi, ne güzeldi...?

Masal:

- Kızım, bi bildiğimiz var herhalde.

Çerçevenin arkasından bir böcek ( küçük kamera ) çıktı. Kameranın içindeki diski çıkarıp, bilgisayara taktılar...

Masal'ın ağzından:

Olamaz! Çerçeveyi elime aldığım anda bir şey hissettim. Bu yüzden onu kırdım. İçinden bir disk çıktı ve onu bilgisayara taktık. İçinde bizim hikayemiz vardı resmen.. Bütün tatlı eğlencelerimiz, dedikodularımız, İlayda'nın bize gönderdikleri, ağlamamız, gülmemiz her şey vardı içinde...Yoksa yine İlayda'nın oyunu muydu?


Aslı'nın ağzından:

Çerçeveyi daha geniş çaplı incelemeye başladığımızda küçük bir not bulduk! Buda neyin nesiydi?

'' Saat akşam 9'da hepinizi İstanbul Taksimdeki Y..... apartmana gelin. Adres: 8/.. Ç.... sokak S... caddesi. Gelmezseniz bütün delillerinizi ortaya çıkarırım.

Seri Katiliniz''

Bu kesinlikle İlayda'ydı fakat bu yazı ona mı aitti? Hemen araştırmalara başladık. Şifre yavaş yavaş çözülüyordu...evet bu biraz korkunç yada saçma olabilir ama buna mecburduk. Tabi Irmak biraz korksa da.

********************************************************************************************

Aslı:

- Buldum. Şifreyi...

Kızlar hep bir ağızdan:

^^ İLMASIR 444263987412 ^^

Yine aynı şifreydi. Peki bu neyin şifresiydi?

Derken...

Irmak çığlıklar içinde kayboldu.

Aslı ve Masal acı içinde bağırdılar... '' Irmaak....Irmakk..''



BİZİM HİKAYEMİZ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin