Capitolul 21

32 3 1
                                    

Dimineață am vrut să pun capăt la tot,am mers în locul unde știam ca nemernicul de Nolan o ținea pe sora mea.Când am ajuns acolo am zarito pe frmoasa blondină care plângea pe un scaun fața ei era plină de sânge.Am aranjat pistolul care era în gete și am încercat să intru fără să fiu prinsă dar o matahală mă prins și mă dus lângă sora mea.Acum amândouă stăteam pe scaun când telefonul meu a început să sune.Nolan la luat.

-L! Așteptăm să suni.
-Prietenă ta și sora ei sunt bine dar de asta mică nu pot să mă despart.Se apropie de mine și mă prinde de un sân facanduma să țip la el.
-L nu am să îi dau drumu nici dacă tu ca frate al meu îmi ceri.
-Suntem la depozitul cel vechi te aștept.

Nu vreau să mai aud de el așa ca am încercat să scap,am reușit să imidezleg mâinile și să pun mân pe pistol indreptandul spre Nolan.

-Chiar nu vrei să faci asta.

-Încearcă mă !

-Știi eu sunt singurul care știe numele adevărat a lui L nici măcar verișori lui nu știu numele sau adevărat doar cel pe care îl folosește să ajungă la tine.

-Spune.(vreau să știu ce nume are nu vreau să trăiesc doar cu asta)

-Numele pe care îl folosește este L....

În momentul acela a intrat Lucas,Logan,Luca și Liam.
Au început să tragă și Nolan a fost împușcat de Lucas.

-Ti-am spus să nu te atingi de ea.

Lucas mă luat în brațe și mă fus afară și mă băgat în mașină,sora mea era cu ceilalți acesta a început să accelereze mașina.

-De ce te-ai dus singură ?

-Vreau să nu îl mai văd pe L.

-Te iubește!

-Da sigur,pe mine mă iubește.Da și si-o trage cu Karina.

-Au fost împreună..dar când a ajuns la tine acesta a plecat în căutarea ta și a lăsat tot în urma.

-Lucas oprește!

-De ce?

-Nu mă simt bine.

Simțeam cum fuge pământul de sub picioare,dintr-o dată negru.

M-am trezit dintr-o cameră de hotel,Lucas nu era așa ca am coborât jos și am decis să fac o plimbare am intrat dintr-un supermarket și am început să îmi pun în coș tot felu de chestii până am ajuns în partea cu ciocolată am luat vrio 4...după am ajuns la partea cu teste de sarcină am luat unul și am platit și am mers inaoi la hotel,am făcut testul și am așteptat.

Dacă sunt două o înseamna ca sunt iar dacă e doar una nu sunt însărcinată.

Am luat testul în mâna și am citit exact.....

The boy with mask.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum