-Ai sa platesti pentru asta si pentru toate nelegiuirile pe care le-ai savarsit in ultimii 15 ani! Daca nu va fi de acord Beth, jur ca te voi omori cu mana mea!
-Ai grija ce iti doresti, Rachel.
Spunand acestea, Crilos se transforma din nou in forma lui spirituala si dispare.
Nu era bine. Cel mai probabil se duce dupa Alison si Rosalinda. Rachel a deschis un portal si a ajuns la ele in mai putin de 3 minute. Dar Rose era deja la pamant.
-O, doamne! Trebuie sa o ducem in Regat inainte sa ajunga Crilos! Deschid eu portalul tu ia-o pe Rosalinda.
Alison se grabi sa respecte porunca si se indrepta spre portalul creat de Rachel, ducand-o pe biata fata in brate.
-Care este starea ei? intreba intr-un final Rachel.
-Inconstienta. A lesinat acum ceva timp si inca nu s-a trezit. Meredith a...
-Da. V-om tine un moment de reculegere la Ceremonie acum nu mai avem timp.
Rosalinda era extrem de frumoasa, chiar si atunci cand dormea. Arata atat de inocenta. Ai putea crede ca e un inger... Dar oare nu este? Nu este ea cea care aduce lumina si bucurie in vietile lor, doar prin simpla ei prezenta, asemenea unui inger?
Portalul parca nu se mai termina. Alison era epuizata. Nu e tocmai usor sa duci o fata in brate, mai ales una matura precum Rosalinda.
Intr-un final au reusit sa treaca de portal. Acum in fata lor se intindea marele Regat al Luminii. Pacat ca Rose inca nu si-a revenit. E prima data cand ajunge in Regat. Ar fi fost foarte minunat daca ar fi vazut intai tot regatul, din pozitia in care era plasata acum. Dar nu are ce face. Ea va vedea Regatul din interior inspre exterior.
Rachel paseste inainte, iar podul se arata. Se uita in spatele sau si o privise pe Rosalinda cu amaraciune. Ii parea rau de ea. "Biata de tine... nici tu, nici Angel nu stiti ce va asteapta..." isi spuse ea in gand. "Oh, si Alison. Nu ii va fi deloc usor... mai ales acum, pana cand se va alege noul protector al Rosalindei...".
Dupa ce au trecut prin portile Curtii Regale au fost intampinate de catre toti locatarii care s-au strans pentru a o vedea pe Rosalinda. Toti au suspinat si au oftat cand au vazut-o in acea stare. In scurt timp Curtea s-a umplut de intrebarea fatala: "Oare e moarta? Ce s-a intamplat?".
Bethany era si ea acolo, alaturi de Angel.
Angel's P.O.V.
Mi-am facut loc prin multime si m-am oprit langa Bethany care cred ca e sora lui Rachel... Oare e mama mea? Mi se pare ciudat... Nu a scos nici un cuvant si nici nu ii pot vedea fata in intregime.
Abia asteptam sa imi vad asa-zisa sora. Aparent, din cate am auzit nu seamana cu mine, desi suntem teoretic gemene. Dar au mai fost cazuri, nu? Totusi mi se pare ciudat pentru ca nu stiu la ce sa ma astept... Eu as vrea sa ne intelegem bine, dar daca ea e genul de fata fitoasa sau nu stiu... Poate pur si simplu nu ii va placea de mine... Voi afla...
Rachel se apropia incet, iar in spatele ei era Alison. Ma bucur sa vad ca e bine si ea. Dar stai... La inceput nu mi-am dat seama dar cred ca... oh, Doamne.
-Rosalinda? intreb eu speriata, sperand ca Frumoasa Adormita sa imi raspunda.
Nici un raspuns. In schimb Rachel m-a tras de-o parte si m-ia raspuns intrebarilor pe care mi le puneam in minte.
-Nu e moarta. E intr-o stare intermediara intre viata si moarte... Dar are 80% sanse sa supravietuiasca.
-Ce s-a intamplat?
Rachel s-a dat si ea la o parte, facandu-i loc lui Alison sa treaca.
-Meredith, protectoarea ei, a murit.
Eram confuza. Nu vedeam vreo legatura. Bine, a murit, pacat de ea, dar Rose ce a patit?
-Nu stiu daca ti-am spus, dar Protectorii au o relatie foarte stransa cu Superiorul lui. Fiecare cetatean al Regatului se naste cu un Protector. Astfel exista doua tipuri principale de senzitivizati: Protectori si Superiori. Relatia lor este foarte stransa din diferite puncte de vedere. Ei se nasc cu un instinct de a se proteja reciproc. De asemenea, viata lor este legata intr-un fel sau altul... Cand un Protector moare, Superiorul sau intra intr-o stare de coma, o stare intre viata si moarte. De acolo depinde de fiecare cat este de puternic. Au fost destule cazuri in care au murit si Superiorii. Rosalinda are sange regal, ceea ce ii ofera un plus de putere. Ar trebui sa supravietuiasca...
-Trebuie sa ma duc la ea!
-Angel, stai! Vin cu tine! O sa te pierzi singura in castel.
Castelul chiar era imens. Am strabatut o gramada de coridoare si cred ca in final am ajuns in partea de castel in care se afla mini-spitalul.
Rose se afla in camera 142. Am ajuns repede la ea, deoarece era un lift. La inceput, asistentele nu ne-au lasat sa intram sa o vedem. Dar eu vroiam sa ma asigur ca e bine.
-Inca 5 minute, ne informa una din ele.
Sper ca nu va dura mai mult de atat.
-Ce se va intampla dupa aceea? Rose are nevoie de un Protector nou, nu? Cum se procedeaza? intreb eu intr-un final pentru a sparge linistea.
-Protectorii sunt antrenati intro zona speciala, existenta pe fiecare dintre cele 4 insule. Maine va avea loc ceremonia de "ramas bun" a lui Meredith si se va alege cel mai bun Protector pentru ea. Nu va fi deloc usor pentru ca nu e de ajuns sa fie cel mai bun, trebuie sa aiba si aceasta legatura cu Rosalinda. Fiecare Protector are cel putin 2 legaturi la fel si fiecare Superior. Astfel, in cazul extrem de moarte, relatia Protector-Superior va ramane. Dintre aceste 2 legaturi, una este mai puternica, fiind legatura principala. Pe cea de-a doua, legatura secundara, o poti descoperi doar daca iti petreci ceva timp cu acea persoana. De aceea va fi greu sa gasim Protectorul potrivit pentru ea. Va lua ceva timp...
-Am inteles, incuviintez eu la spusele lui Rachel.
O infirmiera ne-a intrerupt
-A intervenit o problema. Soarta Rosalindei e in mainile lui Crilos. A reusit sa ajunga la ea de pe taramul mortilor si nu stim sigur ce are in minte, dar nu poate sa fie prea bine....
-Trebuie sa o vad!
Spunand acestea, am trecut indiferenta pe langa doamna cu vestile rele si am intrat in camera surorii mele, nepasandu-mi da ca aveam voie sau nu.
Mi-a scapat un sunet surprins V and am vazut-o... Se zbatea. Ca si cum avea cosmaruri, dar stiam ca nu asta era. Era Crilos. Jur ca am sa il omor pe omul ala sau ce o fi cu mainile mele.
Totusi eram neputincioasa. Vroiam sa o trezesc, sa ii spun ca au fost doar cosmaruri, sa o alin... Dar nu aveam cum. Era imposibil. Am inceput sa plang si sa o privesc asa cum se zbate neajutorata... Oare va muri? Nu, Angel, nici sa nu te gandesti la asa ceva!
Aparatul de langa ea indica linii din ce in ce mai dese si frante, de parca ar fi explodat, dar nu a facut-o...
-Sa faca cineva ceva! spun eu printre lacrimi.
Alison a reusit sa ma salveze atunci, la spital... de ce nu o poate salva si pe ea acum?
Si asta a fost si capitolul 14. Stiu ca nu este foarte interesant dar am incercat. Sa stiti ca am foarte multa treaba pentru scoala... sunt a 8a si mno... ii greu... Asa ca s-ar putea sa nu postez chiar saptamanal.
Inca ceva: Va rog sa nu uitati de VOT daca va placut un capitol... am observat ca ati cam uitat sa votati in ultimul timp ceea ce ma face sa cred ca nu va mai place ce scriu...
Daca nu va place ceva, va rog sa imi spuneti. Orice opinie e binevenita.
Multumec ca ati citit :*
CITEȘTI
Secretul Luminii (Misterul Angelinei)
Science FictionAngel are 13 ani si nu stie nimic despre trecutul ei. Mai tarziu afla ca e mai importanta decat credea si ca lumea are mai multe secrete decat frunzele unui copac. Dar cine este ea defapt si ce o face atat de speciala? Și mai exact ce o face atât de...