Κεφάλαιο 1ο:Τρέχοντας μακριά

52 4 2
                                    

C:Yποσχέσου μου πως θα προσέχεις και πως θα έρθεις να με βρεις με το που αποφοιτήσεις.

Α:Cara δεν είναι καλή ιδέα να φύγεις με τον Nicholas.Τουλάχιστον όχι λίγούς μήνες πριν το τέλος του λυκείου.Σε παρακαλώ συνετίσου.

C:Adele,για όνομα!Γιατί δεν μπορείς απλά να με υποστηρίξεις;Μόνο να με καλύψεις σου ζητάω,τίποτ' άλλο.Ξέρεις πως τώρα δν μπορώ να κάνω πίσω.Έχω υποσχεθεί ν' ακολουθήσω τον άνθρωπο που αγαπώ.Και η αγάπη μου γι'αυτόν είναι τόσο μεγάλη που θα τα παρατούσα όλα για να ζήσω μαζί του.Είναι ο θησαυρός μου,όσο μελό κι αν ακούγεται.

Α:Cara δεν είσαι εσύ τον τελευταίο καιρό.Ποτέ δεν ήσουν τόσο ατίθαση,ούτε μιλούσες έτσι.Ήσουν ο κυρίαρχος,το αφεντικό του ίδιου σου του εαυτού.Είχες αυτοέλεγχο και ήσουν δυναμική.Και σίγουρα δν θα άφηνες ένα πολλά υποσχόμενο μέλλον εδώ στη Νέα Υόρκη για να ακολουθήσεις ένα ανόητο αγόρι στη Μασαχουσέτη.

C:Κρίμα και νόμιζα πως όντως ήσουν φίλη μου.

Και γύρισε να φύγει

Α:Στάσου,δεν ολοκλήρωσα τον λόγο μου

Η Cara ξεφύσυξε και ξαναπλησίασε την πολυαγαπημένη της φίλη

Α:Μπορεί να θεωρώ την πράξη σου κάτι παραπάνω από παράλογη,όμως θα είμαι δίπλα σου σε ο,τι τυχον χρειαστεις.Και για να απαντήσω στην ερώτηση σου,φυσικά και έχουμε ραντεβού μετά την αποφοίτηση.Καλή τύχη και μην ξεχνάς.Πάντα θα είμαι μόνο ένα τηλέφωνο μακριά.

Η Cara την αγκάλιασε

C:Ξέρεις πόσο σ'αγαπάω έτσι;

D:Εμένα πόσο με αγαπάς κυρία μου?

C:Darren!

Kαι τον αγκάλιασε

C:Παααααααααρα πολύ

D:Γι'αυτό μην τολμήσεις να φύγεις δεσποινής μου

είπε με ένα αυστηρό χαμόγελο σταυρώνοντας τα χέρια του

C:Ορίστε?

D:Συγγνώμη Adele, μας συγχωρείς πρέπει να μιλήσουμε ιδιαιτέρως

και τράβηξε την Cara λίγο πιο περα

C:Σε παρακαλώ να χαρείς,μην αρχίζεις τα ίδια Darren.

D:Έχεις τρελαθεί έτσι?

C:Μόνο από έρωτα

και του έβγαλε παιχνιδιάρικα τη γλώσσα

D:Cara πάψε να φέρεσαι σαν μωρό παιδί,γιατί η προσπάθεια διαφυγής σου δεν είναι παιχνίδι.Σοβαρέψου και σύνελθε.Νόμιζα οτι πραγματικά αντιμετώπιζα μια ώριμη κοπέλα.

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Nov 29, 2015 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

Upside DownTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon