Tatile Gidiş

168 19 1
                                    

multimedyada Angel

#####

Sonunda liseyi bitirmiştim ve bu son iki yıldır çok çalışıyordum. Güzel bir üniversite kazanmıştım.

Ailemde bu çabama karşın arkadaşlarımla iki aylığına tatile gitmemi önerdiler.Biz arkadaşlarımla da böyle birşey düşünüyorduk ama hala nereye gideceğimizi belirlememiştik.

Sonra annem aşağıdan seslenerek Angel hadi yemeğe gel kızım dedi. Ardından hemen aşağı indim.Yemek yerken babam:
-Angel nereye tatile gideceğinizi belirlediniz mi?

+Hayır baba daha değil arkadaşlarımla yarın buluşacağız belki o zaman konuşuruz.

-Peki tamam kızım.

****************************************
Yemekten sonra odama çıkıp Caitlin i aradım.Kendisi benim en yakın arkadaşımdır. Çok tatlı biri , dedikodu yapmaya bayılır ve ara ara çok sinir bozucu olabiliyor ama yinede onu seviyorum.

-Sonunda telefonunu açabildin Caitlin!

+Of napim duymamışım.

-Neyse tamam tamam sen onu boşverde yarın ..........cafe de buluşalım mı?

+Neden?

-Caitlin soruya soruyla karşılık vermesen!

+Ama sende herşeyime kızıyorsun Angel sadece sordum!

-Her neyse tatil için daha henüz bir yer belirlemedik hatırlatırım.

+Hımm tamam buluşalım. Sen Carla haber verirsin bende Edwarda olur mu?

-Peki tamam hadi yarın görüşürüz dedikten sonra telefonları kapattık.Edward Caitlinin sevgilisi Carl ise benden hoşlanıyor ama ne yazıkki hislerimiz karşılıklı değil her ne olursa olsun yinede arkadaşız. Edward ve Carl çok yakın arkadaşlar. Biz hep böyle dörtlü grup şeklinde gezeriz.
Caitlin ve Edwarda gelince onların aralarını yapmak için çok uğraştım. İkiside birbirlerinden hoşlanıyorlardı ama farkında değillerdi.Bu yüzden Caitlin ona karşı açılmak istesede korkuyordu kabul etmez diye Edward ise cesaretini bir türlü toplayamıyordu.
En sonunda ben aralarını yapmayı kararlaştırdım ve başardım da ikiside çok tatlı bir çiftler umarım hep böyle devam eder.

#####

Merhaba arkadaşlar ilk bölümüm nasıl? :) :)
vote ve yorumlarınızı bekliyorum.

Lanetli Kasaba ( ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin