Aik safr public transport ka me sark k kinare khara tha or van k ana ka intezar kr raha tha , sb log meri traf sawalia nishan k jese dekh rahe the k me ku khara hu mjhe kya masla h itne me hi ek van ai or me us me beth gya, thori hi door ja k kch or musafr jinki mnzile mukhtlf thi bethe or idhr udhr dekhne lge or aesa lgta tha jese wo apni mnzil ko ponchne k lie bht preshan hai, itne me ek 70,75 sal k bazurg b van me a bethe jink hatho me gas cylnder tha, or zara c hi dher bhad ek or bazurg ae van me beth gae dono bzrg ne aik dusre ko neazgi se dekha or phle wale baba g bole me tjh se naraz hu kaha tha tu, dusre wale baba g bole me b naraz hu me hospitl tha itne din bimar tha, phle wale bole me b to hospital tha heart attack hua tha is pe sb van k musafiro ne taziyt ki , aik orat boli baba g gas ni hoti na kaha se brhwaya ye cylndr sb apni rae dene lge k han hmari trf b ni hoti or kahi hoti hai ,,,,,, Phle wale bzrg hnsne lge or khne lge k mjhe to phle attack 2008 me aya tha ,or ab har do se teen month bhad attck hota rhta hai ek adher umr sahb ne pucha k koi wall wagera tbdeel krwaya ispr bazurg bole ab kia krna tbdil krwa k pata ni kia kr rahe hai Allah ji mere sth or muskuratw hue bole k ek budhi h ghr jo intzar me h k kb maru hahaha,,,,,ispe dusre bzrg bole k iski to koi gaurntee ni kon phle mare ga or kon bhad me ...
Phir kch hi door aik stop aya or dono bazrg utr gae or mjhe bhr se sunai dya k dusre wale bzrg van wale ko pese de rae the k ye lo hm dono dosto ka karaya kat lo or dono aik dusre k khnde pe hath rkhe khushi khushi apne gharo ki janib chal rahe the ,,,,,,,,Umr k is hisse me a k unki narazgi or shikayt bs aik bulbule ki mNid re gi jo zara hi der bhad khtm ho jati h or is umr me b insan zinda dil or khush ho skta h agr apk pas dost h or ap seht mnd hai ..
YOU ARE READING
public transport
AdventureOrdinary people with extraordinary lifestyle in writer's mind. Things happening in public transport highly subjective.