5. - Měl jsem tady poblíž koncert

683 51 5
                                    

" Neseď tady jak pecka. " řekla jsem když jsem odcházela směrem k Lou, která tu byla taky. Ale v půlce cesty do mě někdo strčil a já na sebe vylila celý džus. Paráda. Chtěla jsem zvednou skleničku ze země, ale ten dotyčný už mi ji podal. " Moc se omlouvám, nechtěl jsem. " řekl mě trochu známý hlas...

Podívala jsem se dotyčnému do očí a cítila jsem na svém čele vrásku, protože jsem naštvaná. Viděla jsem naproti sobě dobrého kamaráda mého bráchy, jak kouká přímo na mě. Justin. Znala jsem ho a hodně času trávil i u nás doma, ale hodně dlouho jsem ho neviděla.

" Ellie, to jsi ty? " zeptal se nejistě.

"Ahoj, Justine." skočila jsem mu okolo krku. A on mě k sobě pevněji přitiskl.

" Ani nevíš, jak ráda tě zase vidím." řekla jsem mu a odtáhla se z jeho náruče. " Koukám, že už jste se potkaly." řekl Niall když si s Justinem plácly místo pozdravu. Já se jen usmívala a nemohla uvěřit, že je dneska tady.

" Jak to, že jsi dneska tady?" zeptala jsem se zvědavě.

" Měl jsem tady poblíž koncert a Niall mi napsal, že tu dneska budete tak jsem se stavil. A jsem překvapenej, že jsi se tak změnila a stala se z tebe kočka." řekl a usmíval se od ucha k uchu. Já jen cítila jak se červenám.

" Popovídáte si potom, teď jdeme pařit!" tahal Niall Justina na parket. Šla jsem zpátky na bar za Harry a pořád nemohla uvěřit tomu, že tady Justin je. Dala jsem si ještě pár skleniček džusu a podívala si s Harrym, snad o všem. Když už jsem na sobě cítila, že jsem unavená šla jsem říct Niallovy, že už půjdu zpět do hotelu.

" Nialle? " křikla jsem na něj, aby mě bylo slyšet přes tu hlasitou hudbu. On ke mě přišel společně s Justinem a Liamem.

" Už půjdu zpátky na hotel, jsem unavená a vy by jste taky měli jít, zítra máte koncert." řekla jsem a oblíla si svojí koženou bundu. Niall zamával směrem k ochrance, aby přišli k nám a on jim řekl, ať mě doprovodí do hotelu. Já se jen usmála a všechny objala na rozloučenou. " Rád jsem tě viděl, doufám že se budeme vídat více, protože jste mi s Niallem za těch deset měsíců hrozně chyběli." řekl mi Justin když jsem byla v jeho náruči. Já se jen usmála a kývla.

Celou cestu jsem okolo sebe měla dav fanoušků,novinářů a fotografů. Slyšela jsem i jejich přihlouplé otázky, které jsem jen ignorovala. Když jsme konečně došli k hlavním dveřím hotelu, stihla jsem se ještě vyfotit s pár fanynkami. Paul se semnou rozloučil a já odešla na svůj pokoj, zatím co oni šli zpět do klubu. Sundala jsem ze sebe všechno a převlékla se do pohodlných tepláků, velkého trička a udělala vysoký drdol z kterého mi čouhalo pár vlásků. Sedla jsem pohodlně do postele a na svůj klín si vzala laptop na kterém jsem projela všechny sociální sítě a odpověděla na pár zpráv. Po chvilce jsem už cítila jak mi padají víčka, takže jsem laptop dala zpátky na stůl a šla spát.

" Krásko, vstávej." probudil mě dívčí hlas. Já se jen vyhrabala z pod peřiny a podívala se přivřenýma očima kdo to je. Byla to Lou. Zase jsem se zavrtala zpátky pod peřinu.

" Fajn, tak když to nejde po dobrým, půjde to po zlým." řekla a začala mě lechtat na noze, která mi vyčuhovala z pod peřiny.

" Už vstávám." vstala jsem z postele a začala si mžourat oči.

" Děje se něco?" zeptala jsem se a koukla se na hodiny. Bylo teprve osm.

" Zachvilku budeme muset už jet do arény a nemohla jsem tě připravit o to, aby jsi nevzbudila opilé kluky." odpověděla mi a roztáhla závěs na okně. A přitom se docela na hlas smála a já se k ní přidala. " Jdu se připravit a za chvilku jsem tu." řekla jsem ji a zašla do koupelny. Dala jsem si rychlou sprchu, udělala ranní hygienu a namalovala se. Vlasy jsem si jednoduše dala do drdolu. Vyšla jsem z koupelny a viděla jak Lou čeká na mě. Zamířila jsem přímo ke skříni a vzala si oblečení. Na sebe jsem si vzala džíny s roztrhanými koleny a k tomu černou blůzu.

" Můžeme jít." vyšla jsem ze dveří a šla rovnou do dveří vedle mě, kde měl pokoj Liam. Bylo mi jasný, že všichni na tom budou docela dobře, až na Harryho a Nialla, protože ty si včera vážně užívali, po dlouhý době. Vešla jsem do pokoje a roztáhla závěsy a do pokoje pronikly paprsky sluníčka. Lou to pozorovala u dveří a najednou Liam hrozně zasyčel.

" Ale notak vstávej, aspoň budeš moct probudit kluky." hned jak jsem to dořekla zvedl hlavu.

" Kluci ještě spí?" řekl a podíval se na mě rozzářenýma očima. Já jen přikývla a on vystřelil z postele a hned běžel do dalšího pokoje odkud vyšel i s Louisem. Všichni jsme stáli před pokoje Nialla a kluci se domlouvali jak ho probudí. Vešli dovnitř a my se jen s Lou celou dobu smály. Celé jsem to natáčela a pak to umístila na Instagram a radši si vypnula upozornění, aby se mi nezbláznil mobil.

Už jsme konečně všichni v aréně a kluci zkouší. Já tady zatím sedím a koukám na ně.

" Co tu děláš tak sama?" zaklepal mi někdo na rameno a vyrušil mě od sledování. Já se jen otočila a koho jsem neviděla.

" Koukám na ty trdla jak se snaží tancovat a co ty tu děláš Justine?" odpověděla jsem mu a nechápala co tu chce. Když jsem si ho ale ještě jednou pořádně prohlédla uviděla jsem že měl na sobě to tričko, které mu koupila dávno moje mamka a hned se mi nahrnuly do očí obří vlny slz.

" Mám tři dny volno a Niall říkal že by jsi potřebovala rozveselit." s širokým úsměvem si sedl vedle mě.

" Nic a nikoho nepotřebuju! A ani jsi nebyl na pohřbu našich rodičů a to jsme tě braly jako vlastního!" zakřičela jsem na něj protože vážně nepotřebuju aby mi Niall obstarával nějaký hlídaní. Zvedla jsem se a utíkala jsem před arénu na čerstvý vzduch.

" Počkej!" slyšela jsem jen za sebou, ale neměla jsem sílu se ani otočit.

Jak si to jako můj bratr představuje? Že mě vezme sebou po celém světě, bude se mnou čas trávit Justin a všechno bude ok? Tak to se trochu plete. Teď bych si potřebovala tak moc zakřičet, ale nemůžu odejít. Nevím kam a navíc to tu vůbec neznám.

Začala jsem hodně povzlykávat, když mě najednou začala hladit něčí ruka po zádech.


Listen to your mindKde žijí příběhy. Začni objevovat