Hande'nin ağzından :
Sete gidip ordakilerle tanışacaktım. Sabah saat 07:00 de alarmım çaldı kaltım banyoda işlerimi hallettim duş aldım. Üstüme gri atlet tarzı göbeği açık birşey giydim altımada kısa çiçekli bir şort giydim. Daha sonra mutfağa geçip kahvalttı edip dişim fırçaladım. Evin anahtarlarını aldım, mavi spor ayakkabılarımı giyip evi kitledim. Köşeden bir taksi çevirip bindim. Sete vardığımda beni sadullah hoca karşıladı. 6-7 tane karavan vardı. Bizde onlardan birine geçtik. İçerde 2 kız 1 erkek vardı bende uzun saçlı kızın yanına oturdum. Sadullah abi konuşmaya başladı "bu dizimizin hırçın kızı burcu, bu da motorlu yakışıklı dizimizin savaşı berk veee..." derken içeriye yakışıklı biri girmişti. Mavi gözlü sarı saçlı birisiydi benim karşıma oturdu sadullah abi devam etti "işte dimizin sevgiye muhtaç alişi tolga sende dizimizin süslü güzel kızı selinsin hande." Herkes birbiriyle tanışmıştı ve kaynaşmıştı. Özellikle burcu ve berk. Sadullah abi dağılabilirsiniz yarın set var tamam mı dedi bizde onayladık. Sanırım berkle burcu kahvaltıya gitmişlerdi. Tolga benim yanıma gelip bir kahvaltıya ne dersin demişti bende kabul ettim arabam butarafta dedi kırmızı üstü açık bir arabası vardı o sürücü koltuğuna bende yanındaki koltuğa oturdum. Ormana yakın temiz havası olan bir lokantaya gittik. Kahvaltı yaptıktan sonra parayı tolga ödedi. Biraz yürğmek istermisin dedi. Bende kabul ettim. Yürüdük 24 yaşındaymış 2 kardeşi varmış. Oyunculuğu lisede başlamış. Böyle biz konuşurken ormana gelmiştik. Tolgadan resmimi çekmesini istedim ve oda çekti (multimedya) resmi instagramda paylaştım. Daha sonra arabaya gittik beni evime bıraktı. Tolga"evin çok tatlıymış" hande "öyledir" dedim birbirimizin numaralarını aldık ve gitti. Bu gün iyi bi gündü herneyse yarın çekimler var acaba nasıl olcak bana verilen sahneyi ezberlemem lazım.
İşte bir bölümün daha sonu inş. Beğenirsiniz. Vote ve yorumları eksik etmeyin... Sizi çookk seviyomm öpüldünüzzz....
Bölüm şarkısı :model-bir varmış bir yokmuş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Set Arkası Aşk (hantol)
Hayran KurguHiç ummadığın bir anda çektiğin dizideki partnerine aşık olursan...