''AŞIKLAR ATIŞMASI''

154 15 2
                                    

Gizliden gizliye okuyanlara teşekkür ederim :)

Daha fazla kişi okusa daha çok mutlu olurum elbette ama henüz yeni olduğumu söyleyerek kendimi avutuyorum :)

Başından beri yalnız bırakmayanlar, iyi okumalar :))

***


Kurs çıkısı yolda giderken arkadaşları son günün hatırına gezip eğlenelim dediler. Sevda için bu günlük eğlence yetmişti ama arkadaşları bununla yetinmek istemiyordu.

Birbirinden uzaklaşalı çok olmamıştı Murat'ın sesiyle kapının önünde dağılan arkadaşları tekrar toplandılar. Sınıfın en çatlak kızı İrem bütün sınıfı ikna ederek lunaparka gidiyorlardı.

Yolda giderken Sevda Ömer ile göz göze gelmemekle için bakışlarını hep kaçırıyordu ama nafile ne kadar kaçsa da yine bakar buluyordu kendini. Kısa sürede lunaparka geldiler.

İrem 'Aç karnına eğlenmek olmaz önce bir şeyler yiyelim ondan sonra eğleniriz' dedi.

Zeynep, Murat, Ece, Yağmur ve diğer arkadaşları baş sallayarak onayladılar. Murat ise söze atlayarak

'Biraz daha yemek yemezsem açlıktan ölebilirim. Şu anda bir fili bile devire bilirim' diye espiri yaparak ' Zeynep'cim hadi biz gidelim' diyerek koluna girip önden ilerlediler. Arkadaşları da onların peşinden devam ettiler.

Murat öyle açıkmıştı ki önden gidip kocaman bir masa ayarlamış sipariş vermişti. Ömer ' oğlum bir sakin önünden kimse almayacak korkma' diyerek takılıyordu.

Hepsi karşı karşıya gelecek şekilde bir masaya oturdular. Karışık, sade olmak üzere büyüklü küçüklü pizza ve kola sipariş verdiler. Siparişler geldi. Murat'ın önünde büyük boy kocaman iki pizza vardı.

Bütün sınıf oha Murat oha biraz daha sipariş verseydin dediler.

Ömer oradan ' Abicim bunlar az sana kendine niye bu kadar eziyet ediyorsun aç bırakıyorsun olmaz böyle al abicim benimkini de ye' diyerek iyice Muratla dalga geçiyorlardı.

Murat ' Geç dalganı abicim sen, biraz sonra senin önündekini de yediğim zaman görüsün aç kalmayı' hep birlikte gülüştüler.

Zeynep 'Sevda sesinin bu kadar güzel olduğunu bilmiyordum. Ömer'le yakıştınız kuzum' Sevda sesinin güzel olma kısmından ziyade Ömer'le yakıştınız kısmına takıldı ve bir anda yüzünün kızardığını hissetti.
Teşekkürler Zeynep'cim diyebildi sadece.

Murat oradan 'Aşk olsun hayatım ben nasıl söyledim niye bir şey demiyorsun? Ben de şarkılarımı senin için seslendirdim' dedi.

Zeynep;
Biliyorum hayatım.
Seni sürekli dinliyorum. Sevda'cımla kendini bir tutma istersen bugün onun günü.
Yalnız olduğumuz zaman övgülerimi daha samimi dile getireceğim.

Murat'ın yüzü gülüyordu.
'Yalnız kalınca' deyince hayince aklından şeyler geçirdi.

Herkes yemeğini bitirmişti. Murat hala durmak bilmeden üzerine bir de tatlı sipariş vermiş, bir yandan yiyor diğer yandan Ömer'e laf yetiştirmeye çalışıyordu.

Zeynep;
Hayatım Dünyaları yedin yeter artık. Bu yediklerin sana önümüzdeki beş ay yeter. Böyle devam edersen damatlığın içine sığmayacaksın. Seni almam o zaman bak.

Murat 'İştahımı kaçırdınız ' artık' dedi.
İrem oradan,
Oğlum dünyaları yesen sen yinede iştahın kaçmaz senin.

İREEEMM...

Seni Bana YazmamışlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin