Jakiś czas temu wpadłam na pomysł zorganizowania Q&A. Czego ma dotyczyć? Moich opowiadań oczywiście. Zachęcam do zadawania pytań o Skin to Skin/Wpadce. Mogą być to pytania mniej, lub bardziej poważne. Każde ff ma swój określony format. Czasami zwyczajnie nie starczyło miejsca, aby rozwinąć jakiś wątek. Coś was ciekawi? Coś niepokoi? Zastanawiacie się co takiego czuł Jared w takiej, a takiej chwili? Co myślała o tym Lottie? Jak potoczyły się losy bohaterów drugoplanowych? Jaka jest ulubiona piosenka małej Katherine, czy jaki smak lodów uwielbia Josh? Co z Emmą? Czy Shannon w końcu się ustatkował? A może z chęcią przeczytalibyście retrospekcje z młodości Norah i Travisa? Chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o Shay? Koniecznie dajcie mi znać! Zadawajcie pytania. Mnóstwo pytań. Obiecuję - na wszystkie odpowiem.
Pytania możecie zadawać w komentarzach, pod tym wpisem. Mogą pojawiać się również pod linkiem do posta na facebookowej grupie lub bezpośrednio pod nowym rozdziałem. Bardzo proszę o oznaczenie ich literką [Q], aby nie zgubiły się w tłumie.
Na pytania będę czekała do 1 listopada. Potem zedytuję temat i TUTAJ wrzucę wszystkie nurtujące was kwestie, wraz z odpowiedziami!
Buziaki
XO, Szarlott
CZYTASZ
dodatki!
RandomWszelkiego rodzaju dodatki do pisanych przeze mnie opowiadań! Miniaturki, q&a, playlisty, etc.