BARRY
Hızlı ve bir şekilde çatının bitimine koştum.Atlamam gerekiyordu manyak yabancı peşimdeydi tek şansım vardı atlamam gerekiyordu.Atladim, düştüğüm yerde dalgalanma oldu.Sırtimda bir titreşim oluştu Yabancı çatıdan atladı. Doğruca yanıma geldi aramızda 2 metre vardı.Bana;Sonunda elime düştün Tom intikamımı alacağım. Dedi
Kolumda birden mavi ışık oluşmaya başladı .Bir yay şeklini alıyordu.
Sirtimda ağırlık farkettim Oklarımi hissettim. Okumu aldım Yayıma koydum.Yabanciya doğru yönelttim.SAKIN yaklaşma yabancı çünkü duyacağın son ses okumun yaydan çıkışı olur.
Adam geri çekilmek yerine üzerime yavaş adımlarla yürüdü.Okumu iyice gerdim.Yürümeye devam etti.Ardindan bir ses duydum Kanca Ok aktive edildi . Bu yayimdan geliyordu.Adam üstüme geliyordu.
Hızlı bir hareketle yakinda duran uzun bir binanın çatısına attım . Tıpkı teleferik gibi hızla çatıya doğru yöneldim.
Duvardan aşağı inerek camdan içeri girdim.Iceri girdiğimde yayım yavaş şekilde yok oldu . Çatıdan çatıya atladım ileride uzun boylu biri gördüm.
Yayımı çıkardım okumda çömelmiş şekilde bekledim
Ve bir ses duyuldu bu bir silah sesiydi
Doğru tören alınina yonelicektim.Gelenin Alis olduğunu öğrendim.Ardindan bir silah sesi daha önümüzde koşarak uzaklaşan kişiler alavler ne olmuştu.
Elinde silah olan biri silahını ateşleyip etrafa sıkıyordu.Barry ben adamın üstüne atlayacağım sende o sırada ileride tetikte bekle adamın silahını aldığımda direk olarak diz kapağına okunu fırlat.
Sonra silahını tuttuğu elin direğine bir ok fırlat ama sadece dirseğine.İkimiz aynı anda aşağı atladık. Tabiki silahlı adam tek başına değildi,yakında 5 yada 10 tane adam vardı . Alis ile sırt sırta verdik .
Yayımı iyice gerdim.
Bir adam hızlıca koşmaya başladı.Okumu Adamın diz kapağına fırlattım.Bana doğru koşan adama yayimla bir darbe indirdim
Yayımı tekrar hazırladım.
Alis in yardım sesini duydum.
Tam Alis e yardım edicek iken .
Küçük bir çocuğun sesini duydum.Kime Yardım etmeliydim.Eger çocuğa yardım edersem Prime yaşamını yitirecek idi
Alis e yardım edersem. Küçük bir çocuk yaşamını yitirecek ti.Ve silahlı protestolar artacaktı.
Arkadaşlar Burada sizin kararlarıniza göre devam edeceğim eğer okuyorsaniz kime yardım etmesini istiyorsunuz?
Yorum yaparsanız sevinirim :D