Idéen till den här novellen/boken vad man nu än ska kalla den är bara något jag hittade på, på en kväll när jag hade tråkigt. Men enjoy ( jag skriver alltid i Jennifers pov om jag inte skriver annat) Det förekommer högst antagligen svärord och erotiska scener i boken så nu varnade ja er redan färdigt.
Jag satte i bussen och tittade ut genom fönstret. Det började bli sen eftermiddag och om 30 minuter skulle mina konditions träningar börja. Jag måste faktiskt säga att jag är ganska överexalterad (stav?) Och det beror inte på träningarna även om jag gillar det. Nej orsaken jag är överexalterad beror på att jag får se Tyler igen. Tyler är alltså då min tränare och om ni fortfarande inte förstått varför jag är exalterad så ska jag berätta, jo jag har nämligen känslor för honom.
Men allt är inte så lätt med det. Jag har en liten hög problem och vad är dom då? Jo;
1. Tyler är 10 år äldre än mig
2. Mina föräldrar är överbeskyddande (när de väl är nyktra) och skulle aldrig låta mig vara ihop med någon som har större ålderskillnad än 1-2 år.
3. Mina vänner skulle högst antagligen dumpa mig om de fick reda på att jag dejtade någon som är så "gammal"
4. Min storebror Sam skulle antagligen dra in Tyler i en gränd och mörda honom (jag skämtar förstås men han skulle i alla fall bli förbannad, ja inte på mig då)
5. Och så är det bara det pytte lilla problemet kvar, han har flickvän.
Och vem är hon då? Jo när jag fick veta att han hade flickvän så tog jag för mig friheten att söka upp lite om henne typ sådär som att hon heter Tanya Scott, är 23 år gammal och arbetar på kontor. Hon har brun-blont hår och grå-blåa ögon. Hon bor dessutom ensam i en 5-rummare i drumsö.
Jag avskyr henne. Och då har jag aldrig ens träffat henne. Lika bra är det nog säkert också.
Jag tittade upp och såg att min hållplats var näst så jag tryckte på den röda knappen och ett pling hördes i bussen. Jag klev av och började gå, tränings lokalen var bara 3 minuters gå väg härifrån. Väl framme och inne i omklädningsrummet hälsade jag på Saga, en av mina tränings kompisar och vi pratde glatt om vad vi skulle göra idag samtidigt vi bytte om.
Vår träningsgrupp består av 8 pojkar och 9 flickor- Inklusive mig alltså.
När jag tagit på mig min neon ljusröda sport-BH och mina svarta spring byxor så började jag och Saga gå mot utrymmet vi skulle träna I.
Den svett stinkande luften slog emot oss när vi öppnade dörren och jag blev svagt äcklad. Vi började gå mot platsen där resten av gruppen var. Jag spanade runt i utrymmet och kom till en snabb slutsats ; Tyler hade inte kommit än.
10 minuter efter att träningarna skulle ha börjat kom en svagt svettig Tyler gående in i lokalen med ett underbart leende på läpparna. Han log ursäktande mot oss och sa
" Jag.." en stunds tystnad " ... försov mig. Ja jag försov mig."Bullshit. Efter att ha haft honom i 4 år som tränare ( jag har haft honom som tränare sen jag var 13) så hade jag lärt mig att se när han ljög. Han hade garanterar varit hemma hos Tanya. Jag är dessutom säker på att de knullade. Jag menar hej come on jag är inte oskuld, snarare horan i skolan (inte riktigt men nära iaf) och jag vet hur folk ser ut efter att de har knullat. Hela hans hår bokstavligen skriker "KNULLRUFS" och både hans andhämtning och ansikte säger sex.
"Mhmm i'm sure you were." Mumlade jag till svar och tydligen uppfattar han det för han rynkade på ögonbrynen och frågade
"Vad sa du Jennifer?."
VOUS LISEZ
Trainer's Girl
Roman pour AdolescentsJennifer, 17 blir kär i sin tränare Tyler som är 10 år äldre. Problemen är flera, hennes föräldrar skulle aldrig tillåta henna att vara ihop med nån över 18, hennes kompisar skulle högst sannoligt dumpa henne om hon berättade att hon gillar Tyler o...