*21*

2.1K 249 4
                                    

"သား​ေရအားလံုအဆင္​သင္​့ျဖစ္​ၿပီ​ေနာ္​?"

"အင္​း​ေမ​ေမ ပစၥည္​း​ေတြလဲကား​ေပၚတင္​ၿပီးၿပီ"

"Lu​ေရာ?"

"LuLuကဒီမွာပါအန္​တီOhရဲ႕ အဆင္​သင္​့ပဲ ဟီးဟီး"

"ဒါဆို Let's Go!သားနဲ႔သမီးက​ေရွ႕မွာထိုင္​လိုက္​​ေမ​ေမကအထုပ္​​ေတြလဲယူထားဦးမွာဆို​ေတာ့​ေနာက္​ခန္​းမွာပဲထိုင္​လိုက္​မယ္​ သမီးကသမီးအစ္​ကိုအိပ္​မငိုက္​​ေအာင္​စကား​ေျပာ​ေပး​ေနာ္​"

"Nae"

ဒီလိုနဲ႔Harmonimတို႔ရွိရာ႐ြာ​ေလးဆီSehunတို႔ထြက္​လာခဲ့တယ္​။တလမ္​းလံုးလဲLuLuနဲ႔ Ommaအသံ​ေတြခ်ည္​းပဲ။အစကSehunသူပါဝင္​​ေျပာ​ေန​ေပမဲ့​ေနာက္​က်​ေတာ့သူလဲနား​ေထာင္​သူျဖစ္​သြားတယ္​။​

"hahaha..အန္​တီ​ေျပာတာတကယ္​ႀကီး??"

"အင္​းဆို Hunnie က​ေလငယ္​ငယ္​ထဲကအရမ္​းစြံတာ ဘယ္​​ေလာက္​​ေတာင္​လဲဆို​ေတာ့တစ္​ရက္​သူ႔​ေမြး​ေန႔မွာအန္​တီကမိဘမဲ့​က​ေလး​ေတြကိုသြားလွဴတာ အဲ့မွာ​ေလ က​ေလးမ​ေလး​ေတြဆိုသူ႔နားပဲတစ္​ခ်ိန္​လံုးကပ္​​ေနတာ အန္​တီအဲ့တံုးကရိုက္​ထားတဲ့ပံ​ု​ေလး​ေတာင္​ရွိ​ေသးတယ္​​ ​ေနာက္​မွျပမယ္​ ​ေကာင္​မ​ေလး​ေတြကသူျပန္​ခါနီးအတင္​းကိုဝိုင္​းနမ္​း​ေနၾကတာ ခိခိ"

"​ေမ​ေမရာ မ​ေျပာပါနဲ႔​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​ရွက္​လာၿပီ"

"haha ​​ေကာင္​မ​ေလး​ေတြအဲ့လိုျဖစ္​မယ္​ဆိုလဲျဖစ္​​ေလာက္​ပါတယ္​အန္​တီရဲ႕ Oppaကဒီ​ေလာက္​​ေခ်ာတာ"

"သမီး​ေရာဘယ္​လိုျမင္​လဲ Hunnieကို?"

"ရွင္​!!?"

"​Haha ဘာ​ေတြဒီ​ေလာက္​လန္​႔သြားတာလဲ အန္​တီက​ေလ Hunnieဒီလို​ေတြစြံ​လြန္​းလို႔စိတ္​မခ်ဘူး ဒါမဲ့​ေတာ္​​ေသးတယ္​ သူကရႈပ္​ရႈပ္​ရွက္​ရွက္​မ​ေနလို႔"

"​ေမ​ေမကလဲကြၽန္​​ေတာ့တစ္​​ေယာက္​လံုး​ေရွ႕ထားၿပီးကြၽန္​​ေတာ့အ​ေၾကာင္​းခ်ည္​း​ေျပာ​ေနလိုက္​တာ"

"ဘာျဖစ္​လဲ ဟဲဟဲ ​ေမ​ေမက Lu​ေလးကိုသားအိပ္​ရာထဲရွဴး​ေပါက္​တဲ့အ​ေၾကာင္​းကအစအကုန္​​ေျပာျပမလို႔ခိခိ"

GUIDENơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ