Prolog
Draga mea mama,
In primul rand doresc a-mi cere scuze pentru faptul ca am plecat din viata ta fara sa te anunt. Nu aveam dreptul acesta, insa sper ca nu esti suparata pe Andrei. El nu are legatura cu plecarea mea, pur si simplu m-a prins cand impachetam ultimele lucruri si stia ca oricum voi face cum ma taie capul.
Iti scriu aceste randuri pentru a-ti aduce la cunostinta evenimentele ce s-au intamplat in ultoima perioada. Te-as suna, dar sunt constienta ca daca as indrazni sa-ti aud vocea de privighetoare pe care am indraznit cu nerusinare sa o sparg m-as intoarce in fuga la casa parinteasca, iar asta nu este posibil din moment ce am decis ca este timpul sa-mi iau viata in maini.
Mama, stiu cate griji iti faci pentru mine, dar crede-ma ca nu trebuie. Sunt fata mare si am stiut in ce ma bag cand m-am decis sa ma mut singura. Mi-am gasit o slujba, nu este cea mai bine platita din lume, dar imi ajunge.
Am reusit sa-mi cumpar un apartament cu doua camere si l-am aranjat asa cum imi place. Trebuie sa fi mandra de mine pentru ca nu am mai aruncat banii pe orice, am fast mai chibzuita decat de obicei. Apartamentul este aproape de locul unde lucrez. Are doar un defect. Este intr-un cartier rau famat. Oricum stai linistita pentru ca fac fata. Nu degeaba am fost la luptele alea.
Mai sti cum ai reactionat cand ai aflat? Credeam ca vei face infart. M-ai pus sa-ti promit ca nu voi mai merge chiar daca stiai ca nu ma voi tine de promisiune...Atunci m-am intalnit pentru prima data cu Andrei. Eram pe punctul de a ma indragosti de el. Totusi inca nu pot sa cred ca este fratele meu...Cand ma gandesc ca asta-i motivul pentru care avem atat de multe lucruri in comun. Tot nu-mi vine sa cred ca tata s-a incurcat cu femeia aceea. Dar ce pot sa mai spun? Am un frate mai mare, dorinta-mi indeplinindu-se.
Cat despre planurile de viitor... Am de gand sa-mi i-au o masina cat mai repede si sa fac cursurile pentru sofat. Asa te-as putea vizita mai des. Si cred ca imi voi vopsi parul si voi incerca sa-mi refac viata. Sa nu uiti ca daca iti trebuie ceva ma poti suna oricand si voi veni. Imi este dor de tine. Te iubesc mult, draga mama.
Oh, era sa uit. M-am impacat cu George. Stiu ca nu-l prea placi, insa eu da si voi lupta pentru noi. Mai ales ca este perfect pentru mine. Nu este printul pe care il asteptam cand eram doar o copila neinitiata in lumea adultilor, insa este tot ce am nevoie in acest moment.
. Cu multa dragoste,
a ta Alexia.
CITEȘTI
Tentatii (+18)
General FictionViata pentru cei care au domeniul de activitate in jurul strazilor nu a fost si nu va fi usoara cat timp vor exista tentatii la fiecare pas. Aceste vicii sunt destul de diverse, de la droguri la jocurile de noroc si la femeile de moravuri usoare ce...