Nimeni nu-mi frange inima

275 17 4
                                    

Kol Mikaelson statea intr-un bar englez, petrecandu-si nesfarsita viata. Incercarea mamei sale de a ucide intreaga familie a fost neasteptata. Isi iubea mama la fel de mult ca pe celelalte rude si se gandea ca si ea il indragise la fel de mult pe cat o iubea el. Simtea ca venise vremea sa isi opreasca sentimentele.

Deodata, ceva il scoase din gandurile sale. O adolescenta, nu mai in varsta de optisprezece ani, a intrat in bar si s-a asezat pe unul dintre scaune, nu foarte departe de locul in care statea el. Ochii ii erau acoperiti de machiaj intunecat, iar imbracamintea ii era stramta si atragatoare. I-a putut zarii ochii albastrii, uluitori, ce ascundeau un trecut trist.

"Niste Vodca, te rog." I-a spus barmanului, cu un ranjet pe fata. Barmanul i-a ranjit la randul sau, turnandu-i rapid bautura. "Din partea casei."

Manipulativa. Exact asa cum ii placea lui. Iubea o femeie ce stia sa obtina ceea ce dorea printr-o simpla privire. Asa era si el.

Fata privi catre Kol, ranjind si ridicandu-si paharul inspre el, care a procedat la fel.

"Ce face o fata ca tine intr-un asemenea bar?" O intreba Kol.

A facut o pauza pentru a gandi un raspuns. "Sunt mereu aici."

"De ce?"

"N-ai vrea sa stii." Si-a scos o tigara si a aprins-o, tragand cu putere din ea.

"Stii ca te pot omori, nu-i asa?"

"Nu-mi pasa." I-a raspuns, sufland fumul.

Cu siguranta o placea. Fata din fata lui era manipulativa, misterioasa si poate putin nebunatica. Exact ca si el.

I-a intins mana, pentru a face cunostinta. "Kol Mikaelson."

A coborat privirea spre mana lui, dar nu i-a strans-o. "Effy."

"Nici un nume de familie?"

"Nu ma vei revedea niciodata, de ce ai avea nevoie de el?" L-a intrebat Effy.

Kol si-a ridicat una dintre sprancene. "Ce te face sa crezi asta?"

"Nu pari o persoana care ar incerca sa se vada cu o singura fata din nou si din nou." I-a spus Effy, terminandu-si tigara, apoi stingand-o si lasand-o in scrumiera.

"Nu stiu." Continua Kol. "Ne-am potrivi, nu crezi, draga?"

"Nu." I-a spus rapid.

El s-a incruntat. "De ce nu?"

"Pentru ca iti voi frange inima."

Kol chicoti. "Poate am s-o frang eu pe a ta."

A scuturat din cap, privindu-l cu seriozitate. "Nimeni nu-mi frange mie inima."

---

Aceasta este prima mea traducere, deci nu ma omorati daca ceva nu a iesit bine. M-am gandit sa traduc acest short-story mai de mult, dar abea acum mi-am "gasit" curajul sa o intreb pe autoarea Karina Parker(voluntears) daca o pot traduce.

Sper sa va placa la fel de mult ca mie. Daca nu, mai mult. 


🎉 Ai terminat de citit Nobody Breaks My Heart (Kol Mikaelson) // Romanian 🎉
Nobody Breaks My Heart (Kol Mikaelson) // RomanianUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum