Hatırlatma:
koridora çıktığımızda biri bana çarptı.Tanrım burada ki kimse önüne bakmıyor mu? diye düşünürken başımı kaldırdım.
-effy?!
______________________________________________________
kızın kahverengi saçları dağılmıştı.Bu Effy'di nerede görsem tanırdım.Kahverengi saçlar,kumral ten ve kahvenin dibine vurmuş gözler.O da beni tanımış olmalıydı.Tek kaşını kaldırdı.
-Alex?
Ondan nefret ederdim -Sürtüğün önde gideniydi!!!-
-Effy?
Yanımda Finn'in varlığını unutmuştum.Effy bütün sürtüklüğüyle Finn'i süzüyordu.''O benim sürtük!'' Yanıma gelip bana sarıldı.Buz gibiydi dışarıda yağmur falan mı yağıyordu acaba?
-Ah,Alexandra.Tanrım,seni nasıl özlediğimi tahmin edemezsin!
'''Bende seni özledim!!!'' diyemeyeceğim için sustum ve güldüm. -Pis Yalancı!!!- Birbirimizden ne kadar nefret ettiğimizi o da ben de biliyorduk.Neden bana böyle davranıyordu?
-Effy?Sen...Burada ne arıyorsun?
Benim boyumda birini bulmuştum sonunda !
-Bende buraya gelmeliyim diye düşündüm.
Sevinmiş gibi yaptım -Hey,ben oyuncuyum unuttunuzmu?!-
-Harika!
mırıldanarak konuşuyordum.
-Hep birlikte olacağız! Ne kadar Güzel değil mi?!
Effy Finn'i Tanıştırmamı bekliyordu herhalde...(Bana öyle bakıyordu ki,korktum!)
-Bizim gitmemiz gerek...
El salladı.Oradan uzaklaşırken fısıldıyordum.
-sürtük! sürtük! sürtük! sürtük! sürtük!!
Finn söylediğimi duymuştu.Ufak bir kahkaha patlattı.Bu sırada dante yukarı çıkıyordu.
-Dante,hey gelsene?
Dante Finn'e baktı sonra istemeyerekte olsa yanımıza geldi ve gülmeye başladı numaradan güldüğü çok belliydi ama fazla üzerinde durmadım.
-Bayan.Monteque ile dersin nasıl geçti?
Dudaklarmıı bükerek elimde tuttuğum pembe ceza kağıdını sallandırdım.
-Sence?
Dante Finn'in aksine fazla yüksek seste bir kahkaha patlattı.gözlerimi kıstım.
-Dersin kime?
-Bay.Molly.
Finn'in yanımda olduğunu unutmuştum ilk defa konuşmaya başladığında irkildi.
-Benimde.
-Tamam.
ortam bir anda gerilmişti.
-Pekala banaaa...
a'ları uzatarak söylemiştim ve ders programına baktım.
-Drama sınıfını gösterecek bir centilmen aramaktayım!
ikiside bir kahkaha atmışlardı.Ortamı yumuşattığım için sevinmiştim.Drama sınıfına girdiğimde Effy'de oradaydı ve bana 32 diş sırıtarak gel işareti yapıyordu.Effy belki de 3 yıl önce yaptığı hatasını anlamıştı.
onu affedecekmiydim? hayır. Ama tekrar arkadaş olabilirdim...
Çocukları gerimde bırakıp Effynin yanına geçtim.Bana bir şeyler anlatıyordu.Ama şuan dinleyemiyordum çünkü başımda yine o sesleri duyuyordum.
BULUNDU...ALEXANDRA....ROGGER....SAPTANDI....
En yüksek çığlığımı attım.Effy başını tutuyordu,burnundan kan geliyordu.Finn ve dante''yi aradım.onlarda aynı durumdalardı hepimiz başımızı tutuyorduk. Beynimdeki sesler daha fazla yükselmişti ve ilk kez adımı duymuştum.Pantalonuma bir şey damlamıştı.Parmaklarımı sıvıya götürdüm.
Kan...
BEĞENİLERDEN MEMNUNUM BEN VALLAAAA :D SİZE GİF HAZIRLADIM TANITITICI GİBİ BİR ŞEY VE BİR DE YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİMMMMMM!!! HEPİNİZ BENİM SEFGILIMSINIZ :D BU ARADA ARTIK DANTE ADAM HİCKS DEĞİL LOGAN LERMAN.MÜZİKLE BERABER OKUYUN LOOOO SEVGİLER SAYGILAR....
YAZAR. :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*Angel*
FanfictionAlexandra,17 yaşına girdiğinde hayatı değişmeye başladı.Kendi olduğu şeyi kabul edebilir mi?Arkadaşlarından,sevgilisinden ayrılabilir mi? Büyük savaş kaçınılmaz. Belki de bütün sevdiği insanlardan vazgeçmesi gerekecek. Yapar mı? Değişimine karşı koy...