I Want My Old Life

143 23 3
                                    

10.Poglavlje

Aerodrom. Pun ljudi kao i obično. Stranci,turisti i mnogobrojni ljudi.
A među njima Harry i ja. Odlazimo u moj rodni grad. Nakon toliko godina ponovo odlazim tamo. Nisam obraćala pažnju,naravno,tko bi je i obraćao pokraj ovog idiota.
Osjećala sam se pusto i samo.
Ako nešto bude Harry-u,šta ću ja? Sama u LA-u. Opterečenje provladava mojim tijelom dok Harry radi isto što i ja. Razgledava..
"Idemo." odnikud pustio je svoj glas koji dopire do mog uha jasno i glasno što me tjera na veliki pomak prema naprijed. Pogledala sam u nervoznog Harrya,to je također i mene učinilo nervoznom,jer,tko zna šta taj dečko ima u mislima. "Novac,seks"oh,nije te dugo bilo moj prijatelju,samo si mii ti trebao. "Ajde ne kukaj više"
Javlja se glasić iz moje glave,toliko čudno bude jer izgleda kao da pričam sama sa sobom..što na kraju tako i ispada.

Za vrijeme Harryeve kupnje karata promatrala sam u plavušu koja nije micala pogled sa Stylesa. Svjesno,i namjerno,mogu priznat,sam preokrenila očima što je plavuša naravno i primjetila. Gledala je u mene kao da sam pala sa marsa što mi je naravno i smetalo. "Tebi sve smeta jebate" a ti imaš da šutiš.
Ubrzo se pojavio sa kartama i samo mi uputio pogled koji je bio u smislu tipa "kreni".

U avionu smo.
Sjedim do prozora i gledam oblake. Ptice koje slobodno lete i stvaraju mi još veću želju da budem slobodna kao one.
Harry,pa,on,bleji u mobitel i šuti. Kao i uvijek.
Šta će bit sa Liamom,Zaynom,Niallom i Louisom,također i njihovim curama?
Možda bi ga trebala pitati?ili ne? Ili da?
Oj,cmom Victoria,pitaj ga za ime Boga.

"Uhm" promrmljala sam tiho što je pridobilo njegovu pažnju.
"Htjela sam pitati...hoće li biti dečki i njihove cure?" govorila sam to kroz prestanke i čudne efekte glasova.
"Kakve veze i da hoće? Zar misliš da bi ti dozvolio da bariš Nialla ili nekog iako imaju cure?."
Rekao je to sa smiješkom. Nisam mogla a da se ne nasmijem na ovo. Leptirići su proradili i osjećala sam se čudno.
"Ali da,živjet ćemo svi zajedno,u puno većoj kući" rekao je sad to malo hladnije. Kao da je primjetio moj smijeh,pa..očito ne želi dijeliti "sreću" sa mnom.

Slušala san muziku i razmišljala o životu.
Šta ako me je obitelj zaboravila? Nadam se da nije,jer,vratit ću se,znam da hoću,moram.

Vrijeme je prolazilo,Harry je još uvijek na mobitelu dok ja gledam kroz prozor. Nije mi prvi put u avionu. Štovišw vozila sam se i prije,no od tog su prošle godine..

A\N
Blah,kratki nezanimljiv nastavak,ništa čudno.
Vote&kom ako vam se sviđa,lyall. xx

I Want My Old Life. \\H.S\\Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang