SENELER SONRA ..

28 3 1
                                    

tam 10 yil olmustu 40 yil sonra onu ilk defa gorucektim
annem herzamanki gibi , evi toplamaa derdindeydi.
bir yerden evi topayip bi yandanda bana emirler yagdiriyordu.
-Milletin erkek cocugu bile evi temizliyoo sen hala odani bile toplamiyosn dedi.
- şiiişi kiz azraaa kime diyorum.
Miskin bir sekilde iyice gomuldum kolduktan dogrulup odama dogru yol aldm.
Odami topladiktan sonra yavas adimlarla merdivenlerden assagi inerken kapi zilini sesi kulaklarimi doldurdu
sari çerceveli boy aynasindan son kez kendime baktiktan sonra kapiyi actim.
SİMALAR TANİDİKTİ.
kadin oldukca bakimli siyah gur saclari ve purussuz bir yuzu vardi ve oldukca sik gorunuyordu.
adam ise oldukca karizmatik ve sempatikti.
dalginligimi bir kenara birakip annemin beni durtmesiyle misafirleri iceri aldmm.
opusup sarildiktan sonra buyukler derin bir sohbete dalmisken kapini caldigini isittim.
o kadar koyu bir sohbbete dalmislardi ki kapinin sesini duymadilar .
agir bir sekilde oturdum yerden kapiya yoneldm. ve kapiyi actigimda karsimda kumral 1.80 boylarinda yamuk guluslu bir genc buldum. bense ona gulumsemek yerine garip gsrip bakiyordum.
-Batuhan oglum bu sn misin??
bu batuhqn olmaliydi beni bir gece boyunca tuvalette kilitli tutan sut kardesimdi.
10 yil sure zarfinda cocuk dis telleri cikmis, oldukca boyu uzamis. ve baya yakisikli olmustu..
---------------------------------------------
yemegi yedikten sonra hep bir agizdan sohbete koyulduk. kerem amca isi dolayisiyla istanbula tasindiklarin anlatti batuhani ise benim ile ayni okula kaydettilerini soyledi..
agzima kurabiye tikistirirken batuhanin bana baktigini gordum. oldukca rezil bir durumdu biraz cay yardimiyla kuabiyerei yutup kendime veki duzen verdim.
onlar gittikten bir yarim saat sonra ennemin.soylenmesiyle dayanamayip yatagima girdim ysrin okulun oldugu aklima gelidi ve tum hayat enerjim yerle bir oldu biraz arkadasarimla olan watsapp gurubunu dolastiktan sonra kendimi uykunun kollarina biraktim...





EVEET ARKADASLALAR JİTAPİMİZ DAHA YENİ İNANMİN COK EGLENCELİ BİR KİTAP YENİ BOLUMUN GELECEGİ GUN GORUSURUZ.. :-D :-D

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 26, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ARKADAŞLIK MELODİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin