15. kapitola

57 6 4
                                    

V minulej časti
,,Pôjdeš so mnou na ples?" opýtal sa ma nervózne.

Naty's P.O.V
Nevedela som čo mám povedať. Stála som tam ako zamrznutá a on čakal na odpoveď.

,,Chápem to keď nechceš," povie a chystá sa na odchod.

,,Maxi čakaj," poviem a idem za ním.
Zastane a pozre sa na mňa. ,,S radosťou," poviem ,,s radosťou pôjdem s tebou na ples,".

Usmeje sa a zdvihne ma do vzduchu. Potom sme sa spolu vrátili do Studia.

(V Studiu)
S Maxim sme vošli do školy spolu

. ,,Ja idem za chlapcami," povie mi Maxi a odíde. Vtom prídu ku mne dievčatá. ,,Vy ste spolu?" opýta sa ma Fran. ,,Nie ale pozval ma na ples," povedala som a všetky začali kričať.

,,Ticho, prestaňte," poviem im. Keď sa ukľudnia vypytujú sa ma na všetko možné. Napr. Ako ma pozval na ples, kde ma zobral...

(Doma, večer)
Ešte stále sa neviem spamätať s toho, že Maxi ma pozval na ples. Dozvedeli sme sa aj to že Ludmila ide s Federicom na ples.

Ráno

S úsmevom na tvári som vstala a obliekla sa. Neskôr som zišla dole ale nikde nikto nebol. Z chladničky som si zobrala jablko a išla do školy.

,,Ahoj Naty," pozdravila ma Ludmila, keď som vyšla von. ,,Ahoj, ideš do školy?" opýtam sa jej. ,,Hej ale ešte pred tým musím niečo vybaviť," povie nervózne. ,,Ok," poviem a ideme.

(Na hodine spevu)
,,Tak dnes by sme mali lahšiu hodinu, ale najprv by som vám rozdala úlohy," povie a každý sa na seba pozerá. ,,Aké úlohy?" opýta sa Cami.

,,V tejto úlohe budete pracovať v pároch, každý si vytiahne niekoho," povie.

(Po hodine)
Ja som si vytiahla Maxiho, Ludmila Fedeho, Fran je s Diegom.. (Ostatný sú v pároch ako aj vo Violetta)

Ludmila's P.O.V
Keď som si vytiahla Fedeho tešila som sa ale bola som aj nervózna.

,,Ludmila," otočila som sa lebo som počula niekoho volať moje meno. ,,Á Fede, s čím ti pomôžem?" opýtam sa ho.
,,Môžme si dať zajtra skúšku a potom niekde sa ísť najesť?" opýta sa. ,,Ako rande?" opýtam sa. ,,Dá sa to tak povedať," povie.......

-----------------------------------------
Ahojte, viem že som vravela že bude viac častí ale nemala som časť. Ospravedlňujem sa. Ak sú neaké chyby pardón ale písala som tom neskoro.

Otázky k časti:
Podľa vás pôjde Ludmila na rande?
Akú úlohu dostali?
Čo si oblečie Naty na ples?

Dozviete sa ak budete čítať

DÔLEŽITÉ !!!:
Chcem sa vás opýtať na niečo.
Ako som spomýnala v predchádzajúcej časti chcem písať nový príbeh. Do komentov napište s kým má byť nový príbeh a aký dej sa tam má odohrávať.

Ak sa časť páčila dajte vote, kto chce venovanie, zmeniť niečo napíšte do komentov
Dúfam že sa časť páčila.

New Girl | Naty FF (Sk)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang