Alica je odvážna ?!?!?!

94 9 0
                                    

Alica sa ocitla vo svojej izbe .. Alica si pomyslela ,, Zasa som mala šťastie .. Boh ma má asi rád." Alica išla za mamou ktorá bola v kuchyni .. Alica došla do kuchyne a uvidela jej matku ako sa modlí. 

Gabriela vravela ,, Och pane bože ! Čo si počnem? Chytá ma smrteľná choroba a môj muž zomrel. Ským Alica len bude? Pane Bože prosím vás pomôžte jej doprajte jej šťastie. Len aby tu sama už prežila!" Alica odcupkala naspäť do svojej izby. Divila sa .. Prečo? Prečo jej matka zomrie a jej otec už zomrel? No bohužiaľ má smolu.. 

Alica si uvedomila že jej mamu môže vidieť keď vidí duchov .. Alica si povzdychla a sadla si na posteľ .. Ako obyčajne pozerala do okna.. 

O mesiac Gabriela zistila prečo jej rástlo brucho .. Narodila sa jej dcéra .. Alica úplne klesla keď zistila že má sestru . Ona si sľúbila že odkedy jej starší brat zomrel už nechce mať iného súrodenca . No ona za to nemohla .. Tak teda mala sestru .. Alica si zobrala Alexa a pozerala do okna . Tušila že už konečne sa niečo stane .. A aj stalo .. Vbehla dnu Diablica celá namosúrená a naháňala Alicu .. Alica sa tentokrát nebála .. Zobrala pravítko a začala sa z Diablicou šermovať . Napokon Alica vbachla do Diablici pravítko .. Diablica sa nahnevala ešte viac a už išla po Alici skočiť. Alica sa uhla a bežala po nožničky .. Keď Diablica uvidela nožničky zľakla sa a chytila svoje nádherné dlhočizné vlasiská a a povedala ,, Alica ... Ani sa tími nožnicami k mojim vlasom nepribližuj!" Alica sa zlomyseľne usmiala a nožnicami sa približovala k Diablici .. Keď už Diablica nemala kam odstúpiť , Alica ušvikla riadny kusisko z vlasou a zrazu boli krátke .. Diablica stratila svoju krásu a stala sa z nej čierna žena z bielymi očami a z špinavými zubami . Bola nechutná .. Alica si priznala že to nemala robiť . Ale nebolo s nou zle. Totiž Diablicu to ničilo .. 

Alica z výskokom že už sa Diablici zbavila skočila k denníku a začala písať . 

Je mi jedno koľkáteho niaky deň.

Dnes sa mi síce narodila sestra čož ma dosť zosmutnilo.. No presuňme sa k tomu dobrému.. Konečne som sa zbavila Diablici .. Neviem prečo ale zapáchala jak Eduard .. Zdá sa mi že som mu zabila matku =/ .. No čo už ..... Už ma naštastie otravovať nebude.. 

Gabriela zavolala Alicu aby sa zoznámila z jej sestrou Ivankou .. Alica nebola ochotná prísť no musela .. Tak tam teda došla .. Alica Ivanu nemala rada .. Dokonca ani Ivana Alicu . Ivana bachla tvrdú paličku od lízatka do Alici a Alica tú paličku zobrala a pichla to do Ivani .. Gabriela ich zastavila a kľudne povedala ,, Dievčatá .. Hej! Nerobte si zle.. Prvý krát sa vidíte a už si robíte zle? Sa nemáte radi, alebo?" Ivana sa pozrela na Alicu a Alica na Ivanu .. Prikývli hlavou že sa nemajú radi.. 

Alica nahnevane z ranou na bruchu odišla do jej izby .. Zobrala denník a napísala: 

+ tá sestra je hnusná .. Volá sa Ivana a je blondína .. Haha barbie! Nemám ju rada . Och keby tak som mala miesto nej môjho milovaného bračeka .. 

Potom sa zapozerala do okna . Uvidela tam svojho " milovaného" bračeka . Natisla sa na okno a začala potíšku klopkať . Andrej vbehol dnu cez stenu a sadol si vedla Alici a Alexa . Andrej sa smutne pozrel na Alicu a povedal jej ,, Alica nemala by si byť na Ivku taká zlá. Je malá , možno si ťa po čase obľúbi ..Aj ty si mi robila zle a hovorila že ma nemáš rada ." Alica Andreja poslúchla a on odišiel .. 

Roky prešli kľudne a z Alici bola 6.E . 

Celý rok sedela vedľa Eduarda .. Čím ďalej tím bol Eduard desivejší .. No Alica si ani nevšimla iba jej spolužiacy kecali o " strašiakovy Edardovi" . A Andrej mal pravdu . Ivanka si Alicu obľúbila .. Alica mala rada Ivanu a považovala ju za náhradu za Andreja.. 


Alica ✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora