Chris POV
Aaaaaaa!!!Dormeam,pana cand am simtit ceva rece pe tot corpul.M-am ridicat brusc in sezut si m-am uitat in jur.Cei 4 idioti stateau langa patul meu,fiecare cu cate o galeata de apa ,goala in maini si se prapadeau de ras.Nervoasa,am luat primul obiect care mi-a venit la indemana si am aruncat spre unul dintre ei.Cel care a fost ranit de catre spray-ul de pe noptiera a fost Mike.Acesta se tinea de burta si se smiorcaia ca o fetita pe jos.Nu credeam ca am lovit asa tare.Toti ceilalti mureau de ras ,deoarece Mike era intins pe jos de durere si se tinea de burta.
-Esti nebuna,femeie !?!Ma doare de mor stomacul si tu razi.Daca esti asa violenta si in pat,sa sti ca te vreau neaparat.
-Ca sa stiti,Mike a fost o victima care a scapat usor din mainile mele,deci sa nu va mai prind vreodata ca imi deranjati somnul,m-am ridicat din pat si am intrat in baie.Am dat drumul la dus si am inceput sa ma spal.Dupa vreo 20 de minute de stat in dus,am iesit din dus doar intr-un prosop minuscul si m-am dus in camera.Mi-am ales o pereche de pantaloni negri scurti,un tricou negru pe care scrie Batman ,o camasa albastra pe care am legat-o in brau si o pereche de conversi negri.Parul l-am lasat desfacut si m-am machiat foarte putin.Am coborat jos,dand de cei 4 oamenii ai pesterilor stand pe canapea.
-Ce naiba ai facut atata in dus ?! A intrebat Ash ,alarmat.In 10 minute trebuie sa fim la studio pentru repetitii si tu pentru a repeta.
-Ok,ok!Vin imediat,doar sa imi iau niste haine pentru antrenament.
Am urcat repede scarile si cand am ajuns in camera mea,am luat prima geanta care mi-a venit la mana si am ingramadit o bluza crem larga,o pereche de pantaloni gri scurti si o bustiera gri.Am mai ingramadit cateva lucruri in geanta si am coborat repede jos.Baietii ma asteptau deja la usa.Am iesit toti 5 si ne-am dus la masina.De data aceasta,Mike a stat in fata cu Ash care conducea ,iar eu am stat in spate cu Luke si Calum.*Dupa 30 de minute,la studio*
Baietii deja incepusera sa repete o piesa care intelesesem ca se numeste ,,Good Girls,, .Suna destul de bine.Eu am intrat in sala si am decis sa repet cateva miscari din diferite solo-uri pe melodia ,,Centuries,, de Fall Out Boy.Iubeam melodia asta.Corpul meu a inceput sa se miste singur de la sine,asa cum facea deobicei.Nu ma concentram la miscari niciodata.Cand executam miscarile pe sol,cand le faceam in picioare.Totul era asa normal pentru mine,chiar daca melodia era foarte rapida,incercam sa tin ritmul cu ea.
Dupa ce melodia s-a terminat,am scos CD-ul din casetofon si m-am asezat pe jos,fiind foarte obosita si expirand si inspirand foarte greu.M-am intins cu spatele pe podea si am inchis ochi.Ma gandeam la zilele care au trecut.Chiar daca uneori baietii au fost nesimtiti cu mine,acela fiind Mike,chiar am inceput sa tin la ei ca la niste frati pe care nu i-am avut.
Am deschis brusc ochii si cand am vazut ipostaza ciudata in care stateam,ma facusem rosie la fata.Eu eram intinsa cu spatele pe podea,iar Mike era peste mine.
-Ce dracu cauti aici ,Mike?Ti-ai pierdut jumatate din creier prin sala asta ?am intrebat eu ,incruntandu-ma la el.
-Am vrut sa vad ce faci printeso si cand am vazut ca meditezi alaturi de podea,am zis sa nu te deranjez si sa profit de ocazie,a ranjit acesta.
-Mike,da-te de pe mine,acuma !
-Nu iti fac nimica,papusa.Chiar daca micutul Mike se abtine cu greu.
-Micutul Mike va ajunge in congelator,odata si odata,am spus in timp ce am inceput sa il imping pe Mike de pe mine.
Intr-un final,am reusit sa il rostogolesc pe Mike de pe mine,ridicandu-ma in sezut.
-Nu aveai niste melodii de repetat?!
-Pai ,baietii au vrut sa luam o pauza.Ei s-au dus sa manance ceva ,iar eu m-am gandit sa vad cum te mai descurci cu dansurile.
-Pai ma descurc foarte bine,mersi de intrebare,acuma poti pleca.
-Nu ai vrea sa imi arati putin un dans din ala de al tau ?De preferabil,poate dai si din fund putin,a spus acesta cu un zambet pervers pe fata.
Zambetul ala ii va ajunge la spate,daca mai se uita asa la mine.
-Daca dansez,pleci?!Dar dara sa dau din fund,idiotule .
-Daca imi arati,plec.
-Ok.
Am dat drumul la aceeasi melodie.Am inceput sa dansez.Dupa ce melodia s-a terminat,Mike a inceput sa ma aplaude.
-Multumit acuma,cap de WC ?!am spus in timp ce imi trageam rasuflarea.
-Nu.
-Poftim !?!Ai spus ca ma lasi impace daca iti arat cum dansez.
-Da,dar acum as vrea sa imi arati si mie cateva miscari.
-Adica,tu vrei sa inveti sa dansezi?!am inceput eu sa chicotesc.
-Da.
-Michael,tu si cu dansul sunteti total paraleli,am inceput eu sa rad,fara sa vreau.
-Vom vedea noi,mi-a zambit el mie.
-Ok,iti arat cateva miscari,dar daca nu le poti face,nu am ce sa iti fac.
-Bine.
Am inceput sa ii arat cateva miscari foarte simple de dans.Dupa ce i-am aratat,l-am pus sa faca singur,sa vad cum se descurca.Mda,chiar aveam dreptate cand am zis ca el si dansul nu au nimic incomun.Practic se calca cu stangul peste dreptul si invers.
-Ok,iti mai arat o singura data ,Clifford.Daca nu reusesti,ramai la cariera ta de cantaret,am inceput sa chicotesc usor.
Am inceput sa mai repet o data.In timp ce repetat,am observat cum Michael nu era atent decat la sanii mei.
-Ok,acum sa te vad pe tine singur,am spus eu stand cu mainile la piept.
-Ăăă,bine.
A inceput sa dea din picioare alandala,calcandu-se cu stangul pe dreptul.Intr-o fractiune de secunda,am simtiti 2 buze calde peste ale mele,unite intr-un sarut.Michael tocmai a cazut peste mine,eu fiind pe podea,iar el peste mine,sarutandu-ma.Acesta nu s-a desprins imediat din sarut,continuand sa fie lipit de mine.Dupa cateva minute,Mike s-a desprins din sarut.
-Ce a fost asta ?!am intrebat eu ,mirata.
-Un sarut.Nu ai mai sarutat pe nimeni pana acuma?a chicotit el.
-Ba da,doar ca asta nu a fost un sarut pe bune.Tu ai cazut peste mine,incercand sa faci si tu 2 pasi de dans.
Mike s-a ridicat de pe mine ,iar eu m-am ridicat la randul meu.
-Mike,sper ca nu va afla nimeni de asta ,nu?
-Tie rusine cu mine?a intrebat acesta uitandu-se ciudat la mine.
-Nu,doar ca noi suntem prieteni si colegi de trupa ,Mike.Nici macar nu te cunosc cum trebuie si noi ne sarutam.
-Ok,stai linistita papusa,nu va afla nimeni,a spus acesta zambindu-mi.
-Mersi,i-am zambit eu la randul meu.
-Ar cam trebui sa plec,altfel retardatii aia ma vor da la disparuti,a inceput el sa rada.
-Ok,ne vedem dupa repetitii.Pa.
-Pa.
Dupa ce l-am vazut pe Mike inchizand usa,m-am asezat cu spatele pe un perete si mi-am lasat corpul sa cada usor pana am ajuns sa stau jos pe podea.Ma intreb ce a fost asta ?!Mike a cazut peste mine ,dar nu s-a ridicat imediat asa cum ar face oricine.El defapt a vrut sa ma sarute !Michael Clifford ma place ?!? Chiar si dupa ce am aruncat cu un tub de spray in el,dupa ce l-am batut cu perna si i-am umplut parul si gura de floricele,el ma place !Daca si eu simt acelasi lucru pentru el ?Nu!Nu pot sa simt acelasi lucru,eu nici macar nu il cunosc cu adevarat si plus ca Mike e genul de tip care si-ar trage-o cu prima care trece pe langa el.M-am ridicat de pe podea si m-am hotorat sa mai repet niste dansuri,deoarece daia am fost angajata,sa dansez,nu sa ma joc dea filtratul cu ciudatul de Mike.
Am cautat prin geanta niste CD-uri,pana am ales sa dansez pe melodii de la Coldplay.Una dintre trupele mele preferate.
CITEȘTI
Dansatoarea | 5SOS
Fiksi PenggemarEa este dansatoare. Ei sunt o trupa internationala. Ea isi cauta un nou loc de munca. Ei isi cauta o dansatoare. Vor reusi ei sa se accepte si sa lase orgoliul deoparte ? 5SOS fan fiction All rights reserved ! :* #Contine limbaj neadecvat si scene +...