Byl chladný večer a venku pršelo. Ležel jsem v posteli, nahý, pouze s boxerky, rozvalený na celém letišti a přemýšlel, co zítřek přinese. Byl jsem nervózní z testů které mě čekají, jestli je zvládnu nebo ne.
Koukal jsem přitom z okna, jak kapka za kapkou sjíždí po okně. Najednou do pokoje přilítla Mia, jenom v tričku a kalhotkách, rozsvítila, úplně mě to vytrhlo ze zamyšlení. Neslyšel jsem ji ani přicházet. „Jaaay, mám třicátý level". Unaveně jsem na ni koukl a řekl „To je super, lásko."
„Umm gome, ty jsi spal? Nechtěla jsem tě probudit.."
„To je v pohodě, nespal jsem, pouze jsem přemýšlel."
Mia se mi hned omluvila „Promiň"
„Říkám, je to v poho.." nestačil jsem to doříct a Mia se v mžiku rozeběhla na postel a skočila na mě obkročmo, když jsem byl pod peřinou.
„Já mám takovou radost" řekla a rozzářil se jí obličej.
„Nyuu, když ty máš radost, já taky.." Úplně jsem zapomněl na starosti, testy a všechno ostatní. Byl jsem rád, že je moje láska šťastná. Natáhla se ke mně, políbila mě a řekla „Co by seme teď rád dělal?"
„Umm.." a beze slova jsem ji políbil, ona mě taky políbila a pravou rukou mi šla pomalu pod peřinu k rozkroku a přejela mi přes boxerky. „Chtěl by seme.. to?" a pousmála se se zavřenýma očima.
„Ano" Odvětil jsem a políbil jsem ji. Mezi polibky z ní vypadlo „Strašně tě miluji". Odvětil jsem „Já tebe taky" . Rukama jsem ji vyhrnul tričko a začal masírovat prsa. Mia se trochu nadzvedla, sundala si tričko, ze mě peřinu, znova si na mě sedla a začala mě dráždit přes boxerky. „Má to seme rád?" . „Ano" odpověděl jsem s trochu zrychleným dechem. Usmála se, rukou zajela pod boxerky a dělala pohyby nahoru a dolu. Já neodolal, trochu jsem se narovnal a začal jsem ji oběma rukama masírovat prsa, lízat je, cucat. „Achh" zavzlykala Mia. Špičkou jazyka jsem olizoval bradavku, kroužil kolem ni a zlehka kousl. „Umm Tome.." řekla. Jen jsem ji koukl do očí a políbil. „Jsi moje láska?" zeptal jsem se ji. „Haaai" dostalo se mi odpovědi. Lehl jsem si a ona si lehla na mě. Poté co jsem si sundal boxerky a chloubou jsem ji pohladil po zadečku, ona se trochu nadzvedla, sundala kalhotky a znova si na mě sedla. Koukla se mi do očí, bylo vidět, že je vzrušená. Měla červený obličej, vystouplé bradavky a byla mokrá. Narovnal jsem si penis tak abych do ní mohl vsunout. „Udělej to, chci to.." řekla a znovu si na mě lehla, přimáčkla mi poprsí na hruď a lehce mě kousla do lalůčku a já trochu zasyčel bolestí, která hned přešla. Špičkou penisu jsem do ní pronikal, bylo slyšet jak lehce sténá a zarývá nehty do prostěradla. Zhruba poslední dva centimetry jsem přirazil co jsem mohl, Julie zlehka vykřikla a víc skousla lalůček.
Chvilku jsem čekal, než si zvykne a nebude jí to tolik bolet. Po chvilce se natolik uvolnila, že jsem začal s pohyby pánví. Mia sténala a potila se. Po chvilce se narovnala a začala se sama zvedat a zase dosedat. Pot jí stékal po hrudi a její prsa se krásně leskla. Ten pohled byl k nezaplacení. Já se trochu narovnal a oběma rukama ji chytil za prsa a znovu je masíroval a dráždil bradavky. Rychle jsem dýchal a slyšel jsem Miu jak sténá a zatíná zuby. Lehl jsem si a znovu jsem i já začal s pohyby pánví a sladil jsem se s ní. Už to na mě šlo, i Mia na mě koukla Červený obličej, vystouplé bradavky, rychlý dech a častější sténání mi říkalo, že už je taky na krajíčku. Přivřel jsem oči a začal zrychlovat. Přirazil jsem najednou úplně, vystříkl sperma hluboko do ní, v ten samý okamžik Mia vykřikla sténáním a udělala se taky. Zlehka na mě dopadla a zhluboka dýchala. Já jsem ji políbil a pomalu jsem z ní vysunul penis. Vyteklo z ní trochu sperma a pokrylo mi penisu.Sáhl jsem po kapesníčcích na nočním stolku a utřel jsem to i jí. Položil jsem ji vedle sebe, natáhl jsem se pro peřinu a přikryl jsem nás. Mia se schoulila do klubíčka, přitiskla se ke mně, políbila a řekla „Miluji tě". Usmál jsem se „já tebe víc lásko, dobrou noc" „Dobrou noc, aishiteru" odpověděla a s úsměvem na rtech zavřela oči. I já jsem už zavíral oči, zhasl jsem lampičku na nočním stolku, objal jsem ji, přimáčkl k ní a usnuli jsme.
ČTEŠ
Večerní překvapení
RomanceJe večer, slečna má úspěch ve hře a jde to oznámit příteli. Na slova nedojde a skončí to sexem.