1. BÖLÜM| Sıradan bir gün |

4 0 0
                                    

Her zamanki gibi Jonas sabah 06:30'da kalktı, yemeğini yedi ve okula gitti. Ödevini yapmamıştı. Ceza aldı. Cezası: Öbür güne kadar 1000 kere "Bundan sonra ödevimi herzaman yapacağıma herşeyimle söz veriyorum özür dilerim" yazmak olacaktı. Jhonas yine üzüldü ve ağlaya ağlaya evin yolunu tuttu. Eve vardığında annesi: "Jhonaaass  öğretmenin yine beni aradı ödevini yapmamışsın 1 hafta boyunca sana müzik dinlemek, bilgisayar oynamak, dışarıya çıkmak ve televizyon izlemek yasak.  ayrıca bugün 3 saat boyunca odanda durup 500 matematik sorusu çözeceksin anladınmı beni!" Jhonas başıyla evetler annesi bu sefer: "Bebek gibi kafa sallama Konuuşş! "Diye bağırır Jhonas ince bir sesle: "tamam anne"  der. Yarım saat  sonra Jhonas'ın babası gelir. Jhonas'a: ne oldu oğlum suratın sirke satıyor kötü bir şey mi oldu? Jhonas cevap vermez, başını öne eğer. Babası, annesinin ona kızdığını anlar ve eşi ile konuşmaya gider. Derki:" yinemi çocuğa kızdın yeter artık be kadın bıktım bu çocuğa kızmandan herkes yanlış yapabilir onunda yanlış yapmaya  hakkı var". Der. Bunun üzerine Jhonas'ın annesi Mia: Ben onun iyiliğini istiyorum bak ödevlerini hiç yapmıyor böyle devam ederse sınıfta bile kalabilir. Öğretmeni Hergün beni arıyor, ama Jhonas hakkında hiiiiç olumlu şeyler söylemiyor. Bende bundan bıktım usandım!
Kavgayı duyan Jhonas daha da üzülür ve ağlar,ağlar,ağlar içini iyice boşaltır. Saat 21:00 olmuştur Jhonas yatacaktır ve tuvalete gitmektedir. Tam bu sırada annesi onu bakkala sigara aldırmaya yollar. Jhonas almaya gider. Ama yolda köpeklerle karşılaşır. Köpek fobisi olan Jhonas ne yapacağını bilemez ve koşmaya başlar, hiç bilmediği sokaklara girer ve kaybolur. Saat 23:00 olmuştur, fakat Jhonas ortada yoktur. Ailesi endişelenmeye başlar, annesi: "nerede bu çocuk sadece bir bakkala gidip gelecekti. 2 saat oldu hala gelmedi." Babası:" hiç şaşırma Mia hiiiiiiç şaşırma çocuğu öyle azarlamışsın ki çocuk kaçtı!!!!!!" Mia ağlayarak" dilimi arılar soksaymış da bende öyle demeseymişim.neredesin,neredesin ALLAH kahretsin, kahretsin off, off." Jhonas'ın babası Daniel: Ağlamaa ağlama ağlamakla Jhonas eve dönmeyecek!" Dediği an birden kapı çalındı. Kapıyı  bir açarlar ve ağlamaktan gözleri şişen Jhonas'ı görürler ona sarılırlar, öperler, koklarlar,hasret giderirler.Bir yandan da ağlarlar. Annesi Babası(Birlikte): "seni göremeyeceğiz diye çok korktuk. Sakın birdaha böyle birşey yapma,yoksa kalp krizi geçiririz. "Jhonas: "tamam tamam birdaha yapmam ağlamayın. Zaten ben kaçmadım köpekler kovaladı" der bunun ardından güzel bir kahkaha atarlar. Saat 00:00 olmuştur, Jhonas gidip yatar.

(Umarım buraya kadar beğenmişsinizdir) iyi okumalar dilerim 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 27, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

✨İnkâsa Melekleri✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin