Jongin'i seviyordu ama sevgilisi olarak hiç düşünmemişti. Belkide bir şans verebilirdi.
"Jongin şeyy.. Ben kabul ediyorum " dedi kyungsoo jongin'e bakarak.
Jongin çok mutlu olmuştu. Kyungsoo'ya sarıldı ve "Seni çok seviyorum soo çok seviyorum" diye tekrarladı. Jongin'in soo ya 'seni seviyorum' demesi hoşuna gitmişti. Sırıtarak " Bende seni seviyorum jongin" dedi.
****
Soo ve jongin bir deniz kenarına gelmişti. Rüzgar hafifçe suratlarına vururken soo jongin'e dönüp
"Jongiiiinn Bana şurdan bir tane pamuk şeker alsanaa" Soo şuan o kadar tatlı görünüyordu ki jongin onu kıramadı ve gidip bir tane pamuk şeker aldı.
Jongin soo'nun yanına geldiğinde soo sevinçle pamuk şekeri aldı ve yemeye başladı. Bazen de kendi elleriyle jongine pamuk şekerden yediriyordu.
"Jongin sıkıldım ben gezelim mi?" dedi soo.
"Tamam" dedi jongin ve ayağa kalktı. Soo da kalkınca jongin elini tuttu ve yürümeye başladılar. Soo biraz üşümüştü. jongin bunu farketmiş olmalı ki kolunu soo nun omzuna attı ve kendine çekti.
"Üşüdüysen eve dönelim?" dedii jongin.
Aslında evet üşümüştü ama jonginden ayrılmak istemediği için "Hayır üşümedim" dedi. Jongin "tamam" dedi ve yürümeye devam ettiler.
Hava hafiften kararmaya başlamıştı. Jongin ve soo da eve dönmeye karar verdiler. Evin yakınlarına geldiklerinde soo elini jonginin elinden çekti.
"Gören falan olur diye" dedi ve güldü.
****
Eve girdiklerinde herkes yemek yiyordu. Jongin ve soo da geçip yerlerine oturdu ve yemeklerini yemeye başladılar. Soo ve jongin her kafalarını kaldırdıklarında gözgöze geliyorlardı ve gülümsüyorlardı. Sehun bunu görmüş olmalı ki "Siz ikiniz neden sırıtıyorsunuz?" dedi. İkisi aynı anda "Sananee" diye sehun'a bağırdılar. "Gerçekten siz neden birbirinize bakıp glümsüyorsunuz? Ne oluyor?" dedi lay. "Aishh yok bişey yemeklerinizi yiyin" dedi soo ve yemeğini yemeye geri döndü. Yemekler bittikten sonra herkes koltuklara yayılıp tv izlemeye başladılar. Sofrayı toplamak ise jongin ve soo ya kalmıştı.
Saat gece 1.30 idi. Soo yorgun olduğu için odasına çıkıp uyuyacaktı. Yatağına tam yatmıştı ki odaya biri girdi.
"Soo seninle yatabilirmiyim?" dedi jongin.
"Ama ya biri görürse"
"Kapıyı kilitleriz lütfeennn.." Jongin o kadar tatlı görünüyordu ki soo hayır diyemedi. Odanın kapısını kiletleyip yattılar. Jongin soo nun beline sarılıp kendine çekti.
"İyi uykular sevgilim.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MESAJ #kaisoo#
FanfictionX - Çok güzel gülüyorsun? Kyungsoo - Sende kimsin? X - Sana çok yakın olan birisi ;)