Part 6

4K 251 3
                                    


- Tu juokauji tiesa? - išsigandusi paklausė Gaby.

- N..ne. - sumykčiojau ir užsimerkiau.

- Pamatysi Ana, viskas bus gerai.- draugė bandė mane paguosti, glostydama mano plaukus.

- Nebus. - sukukčiojau. - Daugiau niekada nebus.

- Tau reikėtu pamiegoti. - šyptelėjo Gaby. - Šiandienai naujienų tau pakaks.

Pritardama draugei linktelėjau, ir delnu nusivaliusi šlapius nuo ašarų skruostus, atsipalaidavau ir leidau miegui pasiglemžti mane.
.
.
- Ana. - išgirdau tylų šnabždesį man į ausį.

Išsigandusi, greitai pramerkiau savo akis ir lengviau atsikvėpiau sutikusi Gaby veidą.

- Kas? - sutrikusi pažvelgiau į draugę.

Gaby jau žiojosi kažką sakyti, bet ją pertraukė nuskambėjas durų skambutis.

Susiraukusi pažvelgiau į draugę, o ji sutrikusi žvelgė į mane.

Apačioje girdėjosi, kad kažkas skuba atidaryti durų. Po kelių minučių išgirdau vyrišką ir savo tėvų balsus.

- Einu patikrinti. - stodamasi nuo lovos ištarė Gaby.

- Gerai. - linktelėjau ir draugė šyptelėjusi paliko mano kambarį.

Po kelių minučių Gaby grįžo ir iš jos minos sprendžiant, kažkas nutiks blogo.

- Ana...- sunkiai ištarė draugė ir prisėdusi ant mano lovos, suėmė mano rankas į savasias.

- Kas? - persigandusi pažvelgiau į draugę.

- Mr.Styles. Jis čia. - sunkiai ištarė mergina.

- Ne ne ne! - pradėjau purtyti galvą. - Jis atėjo manęs!

- Ana nusiramink. - bandė paguosti mane draugė.

- Negaliu. - sukukčiojau.

Staiga pasigirdo sunkus žingsniai link manojo kambario ir Gaby pamačiusi mano išsigandusi žvilgsnį, greitai pakilo nuo lovos ir staigiu judesiu užrakino duris.

Vos Gaby atsisėdo, pasigirdo tylus tuksenimas į mano kambario duris, o tada ir rankenos klibinimas.

Išsigandusi apsikabinau draugę ir tyliai, vos girdimai sukukčiojau.

- Anastasia. - pasigirdo sodrus vyriškas balsas. - Atidarykite duris.

Aš ir Gaby sustingome ir išsigandusios žvelgėme į manojo kambario duris.

Po kelių akimirkų pasigirdo jau garsesnis baldimas į duris. Pajaučiau kaip mano kūnas pradeda drebėti, o akyse kaupiasi ašaros.

- Anastasia aš žinau kad tu esi kambaryje kaip ir tavo draugė. - Mr.Styles balsas pasidarė piktas. - Jeigu neatidarysit šių suknistų durų, aš nubausiu jus.

**********

Naujai noriu tiesiog nuomonių kelių ir galbūt šiandien gausit dar vieną dalį

The Only Answer - Innocent |STYLES|Where stories live. Discover now