32.

1.4K 107 29
                                    


Jungkook:

Nu trebuia sa reactionez asa cand Stefania mi-a spus ca Anna incearca sa ma indeparteze de ea .Avea intr-adevar dreptate ,dar chiar nu stiu de ce am negat asta.
M-am dus inapoi in camera ,vrand sa ma pun sa dorm. Cand am intrat ,Stefania adormise deja .M-am pus usor in pat, am invelit-o ,am sarutat-o usor pe frunte ,apoi m-am intors cu spatele .
M-am trezit mai tarziu si am coborat in bucatarie sa beau niste apa.
Am luat un pahar din dulap ,iar cand m-am intors spre chiuveta am dat peste Anna .

-Ce faci aici la ora asta ? *intreb plictisit*

-Dar tu ce faci?

-Eeh,obosit dupa o partida de sex ,am venit sa beau niste apa .

-Aaa..*uitandu-se in jos*

Mi-am luat niste apa in pahar ,iar cand m-am intors ,Anna a sarit pe mine facandu-ma sa scap paharul pe jos si incepand sa ma sarute .

-Ce tot faci?*impingand-o*

-Ceea ce aveam de gand de mult timp .*continuand sa ma sarute*

-De ce faci asta !?

M-am intors la auzul tipatului si l-am vazut pe Jin si pe Stefania parca voia sa ne omoare pe amandoi.

-Nu e ceea ce pare !*impingand-o pe Anna *

-Cum adica nu e ceea ce pare!?Chiar atat de proasta ma crezi !?Jungkook,era urcata pe tine ! Mai aveati putin si va dezbracati amandoi!

-Ti-am spus ca o sa fie din nou al meu idioato!

-Termina ! Stefania, asculta-ma te rog !

Stefania:

Cum putea sa ma minta asa ? I-am vazut atat de clar .
Am plecat imediat din bucatarie fara sa mai ascult ceva .
Aveam de gand sa plec din casa aia imediat ,chiar daca era 3 dimineata , nu aveam de gand sa mai stau nicio secunda acolo.
Am intrat in camera ,am luat o valiza si am inceput sa-mi fac bagajul .

-Ce faci ?Doar nu ai de gand sa pleci acum ?*spune Jungkook oprindu-ma sa ies din camera *

-Priveste-ma! *dandu-l la o parte *

-Stefania nu pleca ,te rog !Calmeaza-te! E 3 dimineata !Unde o sa te duci? *spune Alexis ingrijorata*

I-am ignorat pe toti si am plecat . Afara era intuneric ,nu era nimeni pe strada .Am mers putin pana am ajuns la un parc . Am intrat in parc si m-am asezat pe o banca incepand sa-mi butonez telefonul.
Dupa ceva timp am atipit putin.
Am deschis dintr-o data ochii ,mi-am adus aminte ca sunt in parc , se facuse ora 11. Sper ca nu m-a vazut prea multa lume .
M-am ridicat de pe banca si am inceput sa ma plimb .
Am ajuns in centrul orasului ,unde l-am vazut pe David plimbandu-se .Cand speram ca nu ma observase ,s-a uitat la mine mirat ,apoi a venit inspre mine alergand.

-Stefania, ce faci cu valiza asta dupa tine?*imbratisandu-ma*

-Am plecat de acasa.

-Cum !?De ce !?

-M-am certat cu Jungkook , ma rog ,poveste lunga .

-Si unde o sa mergi acum ?*spune ingrijorat*

-Aaa, la un hoteell...?

-Nu ai unde sa mergi nu-i asa?

-Nu...*uitandu-ma in jos*

-Poti sa mergi la mine daca vrei , am inchiriat un apartament aici .

-Ăă,nu ,nu vreau sa te deranjez .

-Nu ma deranjezi ,nu pot sa te las pe strada ,haide!*luandu-ma de mana*

Jin:

Anna si-a batut joc de mine in tot acest timp? Nu pot sa cred ca am fost asa idiot! Pur si simplu m-a orbit , am crezut ca ,chiar o plac ,dar m-am inselat ,acum mi-am dat seama cat rau le-am facut celor din jurul meu atunci cand eram cu Anna peste tot.
Numai din cauza mea Stefania a plecat de acasa , daca eu nu o aduceam din nou pe Anna aici, ea nu s-ar fi dat la Jungkook si nu s-ar fi ajuns la situatia asta.

-Plec sa o caut pe Stefania!*spune Jungkook grabit*

-Vin cu tine!*ridicandu-ma*

-Nici sa nu te gandesti !

Alexis:

Asta nu e bine deloc ,deloc .Stefania a plecat singura afara la ora aia ,daca i s-a intamplat ceva? O tot sun de ore in sir ,dar nimic.
Sunt intrerupta din ganduri cand imi suna telefonul .Am sarit imediat din pat si m-am dus spre telefon sperand ca e ea.

-Da?

-Hei Alexis, te-am sunat sa iti spun ca sunt bine , m-am intalnit cu David in oras si m-am dus la el . Te rog sa nu le spui baietilor ,mai ales lui Jungkook.

-Ok,ma bucur ca esti bine , dar vreau sa te intorci acasa .

A oftat lung si pentru cateva secunde nu mai spusese nimic.

-Nu acum, cand o sa te linistesti ,atunci sa te intorci bine ? *plangand*

-Bine..sa ai grija de tine .

-Si tu sa ai grija de tine .

Imi parea atat de rau ca plecase ,nu puteam sa stau fara ea , e cea mai buna prietena a mea , nu rezist sa o vad asa , imi vine sa-l omor pe Jungkook pentru ce a facut .

-Hei , ai vorbit cu Stefania la telefon?*spune Jungkook intrand in camera*

-Nu!

-Minti! Spune-mi unde e ?E bine?

-Da, e bine !

-Spune-mi unde e ,te rog!

-De ce as face asta ?

-Doar spune-mi!

-NU!Acum dispari de aici!

-Bine !Atunci o sa aflu singur !

Stefania:

-Jungkook!?Ce cauti aici?

-Tu ce cauti aici ?

-Nu aveam unde sa merg asa ca am venit la David

-Imediat ai fugit in bratele lui!*rastindu-se*

-Uite vezi , de asta te urasc ,mereu spui ceva si strici absolut totul! Si cum poti sa spui asta!?Tu esti primul care m-a inselat ! Nici macar nu ti-a pasat ca as putea sa dau peste voi cand erati in bucatarie , niciodata nu ti-a pasat de mine!

-Asa e , nu mi-a pasat!

Voiam sa plec inapoi in camera mea,cand usa de la intrare s-a izbit de perete .

If I fall in love with you... Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum