Matthijs

3.6K 10 1
                                    

Ik leg mijn armen om mijn vriendin heen. We zijn vanavond alleen thuis en daar wil ik goed gebruik van maken. 'Zullen we naar boven,' zeg ik en ze knikt.

Eenmaal aangekomen gaan we in bed liggen. Ik lig in mijn onderbroek en zij in haar bh en slip. Dan geef ik haar een tongzoen. Vol passie. Haar hand legt ze op mijn sixpack. Haar vingers glijden over mijn blokjes langzaam naar de bovenkant van mijn onderbroek. En die trekt ze naar beneden. Het is trouwens onder de dekens. Ze doet mijn onderbroek uit en doet haar ondergoed ook uit. Dan begint het pas echt.

Ze ligt naast me. Dan pakt ze mijn penis en streelt mijn ballen. Voorzichtjes. Dan begint ze te trekken en ik kreun zachtjes. Ze trekt langzaam nog harder, met beide handen, en ik kreun van genot. Dan gaat ze onder de dekens. Ze zuigt aan mijn eikel. En legt de ene hand op mijn buik. Haar hele mond gaat erin en de begint te pijpen. Heerlijk! Ik kreun hard. Dan pak mijn hand en duw haar weer terug. Ik hou haar taille vast en ga boven op haar liggen. Mijn mond naar het vagina. Ik begin er zachtjes aan te likken en mijn tong glipt naar binnen. Ze kreunt hard. Ik steek ook nog twee vingers in haar en ik maak me een weg door haar vagina. Dan komt ze klaar. Ik begin boven op haar te liggen. Ze trekt nog aan mijn penis en ik kreun. Dan hang ik boven haar. Ik leg mijn penis langzaam in het kut en begin op en neer te gaan. Ik pak haar borsten en zuig aan haar tepels. Ze is slank en mooi. Dan zoenen we vol passie. Ik ga gewoon door met vrijen. En dan wordt het wilder. Ik kom klaar en kreun alles eruit. Dan liggen we weer naast elkaar en vallen we in slaap.


Vol met passieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu