♥82♥

1.7K 104 11
                                    

O dva týdny později

Justin

Už dva dny je vydaná moje nová písnička jmenuje se Sorry (boží písnička!!). Myslím že se mi povedla a doufám že mi to Bell vrátí. A budeme zase šťastná rodina. Nakázal jsem Sel aby nějak zablokla Bell účet na youtube aby se tam nedostala a prostě aby tu písničku neviděla. Nesmí ji slyšet ani vidět takže Sel jí 'hlídá'. Ale stejně nějak pracuje ve studiu takže nemá čas. A fanoušci tu písničku milujou už tam mám přes deset milionů. Dnes jedeme zase do Evropy a pokračuje naše tour. A na konci vlastně bude ta písnička a doufám že mi odpustí. Do Evropy vlastně poletíme a poletíme do Itálie a tam budou autobusy a budeme zase pokračovat.

Vstal jsem z postele s dobrým pocitem. Šel jsem dolů a něčeho se najedl. Zazvonil mi mobil. ,,Ano?" ,,Justine jeď už na letiště budeme tam čekat" řekl Scooter a típl to asi měl na rychlo. Vyhodil jsem dojedený jogurt a běžel nahoru. Oblíkl jsem se a něco si udělal s vlasy. Vzal jsem do ruky svoje tři kufry který jsem jen tak tak pobral a šel dolů. Venku už čekal Kenny. Dal mi do kufru auta a já nastoupil na místo spolujezdce. Celou cestu jsme si povídali a smáli se. Dojeli jsme před letiště a já vystoupil a Kenny hodil moje kufry na vozík. Prodřeli jsme se fanoušky a papz a šli na soukromou část. Když jsem tam došel tak jsem viděl Bellu klečet u Maddie která plakala a ona jí zapínala bundu. Co se stalo mojí princezně? Chtěl jsem tam jít ale zastavila mě Sel ,,Co se stalo Maddie?" zeptal jsem se ,,Celé dny pláče že se jí po tobě stýská bere to hodně špatně že spolu nejste i když nejste rozvedení tak prostě Gracie jí nakecala všechno a ona se teď tím řídí ale je z toho fakt přešlá. Tohle si poslechni a udělejte s tím něco" řekla a dala mi do ruky její iphone a odešla. Bylo tam nějaké video. Maddie zvedla oči nahoru a když mě viděla vytvořil se jí úsměv na tváři. Bella se na mě podívala a já oboum věnoval úsměv. Maddie se rozeběhla ke mě a pořádně mě objala. Taky jsem jí objal. Seskočila ze mě a já jí vzal na ruku a šli jsme do letadla. Bylo to velké soukromé letadlo takže se tam všichni vejdeme jedeme tam šest hodin ale to se zvládne. Asi za hodinu Maddie vedle mě usnula a já si dal sluchátka do Seleniného mobilu a podíval se na to video. Byla tam Maddie. Byla tma ale byla vidět že je to Maddie. Klečela na posteli a koukala nahoru a měla ruce jako kdyby se modlila. Skrčil jsem obočí. Vypadala jakoby brečela. Pustil jsem si zvuk ,,Panebože prosím budeme zase šťastná rodina. Prosím já chci maminku i tatínka. Moc moc prosím" šeptala a já dělal o proto aby jsem se nerozbrečel. Vstal jsem a šel k Sel. Spala a vedle ní i Grace. Mobil jsem položil na stolek a šel zase nazpátek ale narazil do drobného těla. Už padala ale včas jsem jí zachytil. Byla to Bell a držela flašku s vodou. Odkašlala si a podívala se na mě ,,Děkuju" řekla a zase odešla. Povzdychl jsem si a šel zase na svoje místo. Za chvíli jsem usnul. Probudilo mě drknutí do ruky ,,Tati jsme v Itálii" vypískla Maddie a já se usmál a vstal a chytil Maddie do ruky. Vyšli jsme ven a šli k autobusu. Znova jsme nastoupili. Byl jsem s Bell a dětmi. To my mohlo být jasné ale vůbec mi to nevadí. Vybalil jsem si a pomohl Maddie. Bella si vystlala na gauči v Maddie pokoji ale nevím proč. Teda doufám že mi dnes odpustí.

Bella (Krátké)

Když byl večer šli jsme do arény připravovat. Justin mi strašně za ten měsíc chyběl ale já nevím jestli mě miluje nebo ne. Připravila jsem se a čekala. Budeme zpívat svoje písničky žádnou spolu. Je mi to líto ale nevím no to je jedno. Zakončení mělo být moje Right there ale Justin šel ještě na podio nevím proč. ,,For you" řekl a otočil se a podíval se na mě a usmál se a já vykulila oči. ,,Jdi tam dělej" řekla Sel a strčila mě na podio. Fanoušci hned začali řvát. Nic nechápu.

Justin

Šel jsem na podio a fanoušci zase řvali a já řekl do mikrofonu ,,For you"a otočil jsem se do zákulisí a podíval se na Bell a usmál se. Sel vetřela Bell na podio a bylo na ní vidět že nic nechápe. Začal jsem zpívat.

You gotta go and get angry at all of my honesty
You know I try but I don't do too well with apologies
I hope I don't run out of time, can someone call a referee?
Cause I just need one more shot at forgiveness
I know you know that I made those mistakes maybe once or twice
By once or twice I mean maybe a couple of hundred times
So let me, oh let me redeem, oh redeem myself tonight
Cause I just need one more shot at second chances

Bylo na ní vidět že je překvapená nehybně tam stála a dívala se na mě překvapeným pohledem. Přiblížil jsem se kní a usmál se.

Is it too late now to say sorry?
Cause I'm missing more than just your body
Is it too late now to say sorry?
Yeah I know that I let you down
Is it too late to say that I'm sorry now?

I'm sorry
Sorry
Sorry
Yeah I know that I let you down
Is it too late to say sorry now

I'll take every single piece of the blame if you want me to
But you know that there is no innocent one in this game for two
I go, I go and then you go, you go out and spill the truth
Can we both say the words, say forgiveness?

Podíval jsem se na Bell a ona s úsměvem pokroutila očima určitě na tamtu větu (Ale ty víš že nejsem jediný kdo je vinný v týhle hře pro dva. Jdu jdu a pak jdeš ven rozlít pravdu. Můžeme oba říct slova, říct odpouštím ti?) Bylo vidět že má snad slzy v očích. Taky jsem se usmál.

Is it too late now to say sorry?
Cause I'm missing more than just your body
Is it too late now to say sorry?
Yeah I know that I let you down
Is it too late to say that I'm sorry now?

I'm not just tryna get you back on me
Cause I'm missing more than just your body
Is it too late now to say sorry?
Yeah I know that I let you down
Is it too late to say sorry now?

I'm sorry
Sorry
Sorry
Yeah I know that I let you down
Is it too late to say sorry now?
I'm sorry
Sorry
Sorry
Yeah I know that I let you down
Is it too late to say sorry now?

Podíval jsem se na ní a usmál se ,,So you forgive me?" zeptal jsem se a fanoušci byli zticha když jsem řekl tuhle větu a byli napjatí a čekali co Bell udělá stejně jako já. Najednou se rozeběhla a skočila mi do náruče. Vydechl jsem do mikrofonu protože jsem ho měl u pusu vlastně připevněný a usmál se a objal jí. Fanoušci začali řvát jako pominutí. Vzal jsem jí a několikrát sní zatočil ,,Miluji tě omlouvám se" řekl jsem ale bylo to slyšet protože jsem měl ten mikrofon. Fanoušci se rozplývali ,,Taky tě miluji a taky se omlouvám" řekla a já se usmál a políbil jí. ,,Děkujeme" řekl jsem a odešli jsme. Všichni nás objali ,,Konečně jste spolu" řekla Sel a Maddie nás objala a u toho poskakovala jako blázen. Objal jsem obě dvě a dal jim pusu. Když jsme skončili úplně jako převlečení tak někdo což jsme byli mi jsme jeli autem k autobusům protože to bylo trochu dál. Ale když jsme vyjeli před arénu tak se tam nahrnuli fanoušci a řvali jako blázni a byli před autem takže jsme nemohli vyjet a taky jako blázni ťukali na okna. Bella měla nohy nahoře a něco s Maddie dělali na telefonu takže jim to bylo jedno ale stejně se párkrát podívali protože to dělalo hluk. Otevřel jsem okno ,,Uhněte prosím vás" řekl jsem a oni začali víc řvát. S některými jsme se s Bell vyfotili a pak jsme konečně projeli a dojeli k autobusům. Hned jsme zalehli do postele a přibrali k sobě Maddie a u postele jsme měli postýlku s Jasonem takže jsme tam byli všichni čtyři. Jsem strašně úžasně šťastný.

Belieber Forever ✔ Kde žijí příběhy. Začni objevovat