Yaklasik 2 yil kadar onceydi. Bayram tatili icin Mersin'deki teyzemlere gitmistim 1 hafta orada kalacaktim. Ama geceleri rahat edemiyordum cunku bahcede duran komsunun kopegi garip garip uluyodu.:Hayvanlari cok severim ama o kadar tedirgin ediyoduki artik kendi basini ye demeye baslamistim. Sabaha kadar uyuyamiyor sabaha karsi siziyodum. Bi gece fazla dayanamayip uyumusum ve nolduysa o gece oldu. Ben cinlerle ilgili konusmayi severdim sık sık konusunu acardim dalga gecmezdim ama onlari sevdigmi soylerdim. Neyse. O gece birisi teyzemi durtup kaldirmis. O anki isiga gore teyzemin gordugu kadariyla esmer, uzun boylu, kirli sakalli ve beyaz tenli genc bi adammis. "Gizem nerde?" demis ve cevap beklemeden benim yattigim odaya girmis o odaya girince ben uykuda ciglik atmisim. Teyzem enistemi kaldirmis kalk evde bi adam var gizemi sordu demis enistemle beraber butun evi aramislar ama kimse yok. Pencere acikmis kapatmislar sonra teyzem beni kaldirmaya calismis ama uyanmamisim titreyip aglamaya baslamisim. Sabah kalktigimda bi anormallik hissetmiyodum ama sag elimde kina oldugnu gordum teyzem ve enistem bana olanlari anlatti. İnanmadim oyun yapiyolar diye dusundum. Sonra ustumde dokunuslar hissetmeye basladim bu hem heyecanlandiriyodu ama tirsmiyo degildim. Bi komsunun tanidigi hocaya gittik. Adam beni gorunce bi tuhaf oldu besmele cekti fln. Olanlari anlattik adam bi muska verdi bu sey sana musallat olmus senle nisan yapmis kina da bunun isareti dikkat et falan diyince sinirim bozuldu gulme krizine girdim adamla dalga gectim muskayida almadim ordan ciktim. Eve donecegim zaman hepsine tembih ettim annemlere bsy demeyin diye tamam dediler. Eve dondum yaklasik 3-4 gun sonra kulagimda cinlamalar basladi. Aradan cok gecmemistiki bi gece yarisi uykudan uyandim. Odada gece lambasi vardi bu yuzden sandalyede oturan seyin yuzunu cok net gordum. Ayni esmer, beyaz tenli, kirli sakalli genc bi erkek. Ama o gozleri delirtecek biseydi. Zaten bi cinin gozlerine bakarsaniz o anki yasadigniz duygu, panik, mutluluk ve heyecan dalgasiyla ayaklari tersmiymis duzmuymus bakmak akliniza gelmez bile o an nefes almak dahi mucizevi bir duygu. Buyuk iri gozler.. Gri renkti yani kül rengi gibi. Ama sunu soylim hicbir cinin gozleri normal kapanmaz. Ayaklari ters dogan hasta insan gormussunuzdur ama eminimki gozleri yanlara dogru acilip kapanan bi varlik gormemissinizdir. korktum. Ama ciglik atamadim sanki atarsam daha kotu olacakmis gibi bi duyguydu. O geceden sonra ne zaman kulagimda hiriltiyla uyansam onu yanimda gorecegimi biliyordum. Bazen sag yanimda yatardi bazen bas ucumda yada odamin en uc kosesinde dikilirken bulurdum. Alismaya baslamistimki artik is cigrindan cikmisti. Bir kere mutfaktayken beni almaya calisti ama yapamadi neden bilmiyorum. sonra kizdi. Cok kizdi. Firini ve raftaki tabaklari ustume devirdi. Bana bisey olmadi ama firin hurda oldu tabi. annemlere kedilerimin kabloya takildip kostuklarini soyledim tabaklarida onlara yiktim ama baska carem yoktu soyleyemezdim.. Bigun arkadaslarimla bizde toplandik daha fazla tutamadim ve anlattim. saskinlikla dalga gectiler hiriltiyi duyuyordum susun dedim dinlemediler. o geldi kirdi doktu. Ama arkadaslarimi oldurebilirdi fakat yapmadi. Annemlerde cok korktu o evden tasindik ve arkadaslarim benle artik gorusmuyor. O son olayin oldugu gece son kez geldi. yanaginda kan gibi damlalar vardi. benle hic konusmamisti ve yine hic konusmadan gitti. Bazen onu ozluyorum ama herkesin kendi dunyasinda olmasi en iyisi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiye de yasanmis cin ve hayalet olaylari
HorrorBu topraklarda yasanmis garip ve aciklanamayan olaylar