Brooklyn Pov
Vanessa imi povestea despre intanlirea ei cu Robert ,iar eu ma uitam dezinteresata catre scena catre fetele care se miscau lasciv pe langa bara din mijlocul scenei ,mereu le-am crezut pe acele fete niste curve poate din motivul ca sunt.
-Pamantul catre Brook spune Vanessa si isi flutura mana prin fata ochiilor mei.
-Ce ?Spun eu si ies din transa.
-Eu plec acasa mama ma tot enerveaza cu o ceremonie care habar nu am cu ce se ocupa.Spune ea evident fara chef de ceremonia mamei ei.
-Ok eu mai raman si asa nu ma asteapta nimeni si a venit vara deci am timp de distractie.Spun eu si imi privesc prietena care pleaca.Mai comand un pahar de bautura si incep sa arunc o privire asupra vieti mele.Daca as putea spune ca am una? Eu nu am pe nimeni tata a plecat cand eram mica ,iar mama ma abandonat la 5 ani intr-un spital si de atunci a disparut.Singura fiinta pe care o iubesc e Vanessa si mama ei Leah .Ele m-au ajutat mai tot timpul.Ba chiar m-au ajutat sa imi strang bani si sa imi iau apartamentul in care stau acum.
In boxele imense incepe sa se auda melodia mea preferata Cool for the summer Demi Lovato asa ca ma ridic de pe scaunul de langa bar si merg pe ringul de dans unde incep sa ma misc lasciv pe ritmul melodiei.
Dupa ce melodia se termina irs putin ametita din club si cobor putinele trepte dupa care simt cum mi se pune o batista la nas care miroase ciudat si simt imediat nevoia sa dorm imi inchid ochii cazand inconstienta.Incerc sa imi deschid ochii si reusesc cu greu pentru ca vederea mea este incetosata.Incerc sa ma misc ,dar o durere imi strapuge incheieturile mainilor si picioarelor.Imi indrept privirea spre incheierurile mele si observ o funie legata strans in jurul incheieturilor de la picioare. Unde naiba sunt? Niste sunete se aud ,dar scaunul de care sunt legata nu ma lasa ma intorc.Aud o usa deschizandu-se ,si niste pasi pe betonul rece din camera asta minuscula . Incaperea asta imi da deja fiori este mica si intunecata zici ca e un cavou. In fata mea apare un baiat cu parul maro data pe spate si cu ochii ciocolati care ma priveste dupa care un ranjet i se creeaza pe fata.
-OMG ce bunaciune si-a ales Styles.Spune tipul si chicoteste usor.Doamne ce frica imi e ,oare ce vor sa faca cu mine? Sa ma duca la prostitutie sau sa ma omoare? Si in primul si primul rand cine este acest Styles si cu de "ma ales" .Ce moartea se intampla.
Un baiat cu parul saten si dat mai pe fata cu ochii albastri apare in raza mea vizuala ranjind.Se apleaca si degetele de la mana lui imi mangaie incet fata tranzmitandu-mi fiori pe sira spinarii.
-Daca Styles nu ar fi vrut sa fi curva lui fii sigura ca te luam si eu o tura .La auzul acestor cuvinte mi sa zbarlit tot parul pe maini ,iar frica imi circula prin vene.O sa ajung o curva.Baiatul saten cu ochii albastri pufneste intr-un ras isteric pana cand o liniste sinistea se asterne in incapere si niste pasi se aud.
-Iesiti afara.Spune o voce ragusita care emana putina senzualitate. Pasi lui se sparg de podea pana apare in fata mea.Un baiat cu parul saten carliontat ,pielea alba si ochii de un verde intens sta acum in fata mea ,dar el nu ranjeste este chiar serios.
-Cum te numesti papusa.Spune cretul si se apleaca mai mult spre mine ,iar asta imi face inima sa bata mai repede ,iar sangele sa pulseze mai repede prin vene.El este Styles.Nu am de gand sa ii raspund asa ca imi intorc capul intr-o parte doar pentru a nu-l mai privi .
-Papusa eu cand iti ordon ceva tu trebuie sa imi respecti ordinul .Spune dur cretul dupa care imi prinde maxilarul si ma priveste dur.
Deci cum te numesti?Spune el si mai slabeste putin stransoarea maxilarului meu.-M-ma cheama Brooklyn.Spun eu cu frica ,dar tipul ranjeste victorios.
-Vezi nu era atat de greu.Spune el ranjind. Acum...Cred ca ti-au spus baieti ce vei deveni .Nu?Spume el si ma priveste intrebator.Ce frica imi este.Se pare ca nu ti-au spus pai tu o sa devi o curva ,curva mea..Spune el ranjind lasand la iveala niste gropite frumoase .Nu ,nu ,nu imi pot pierde virginitatea asa ,adica nu violata.
Lacrimile deja imi curgeau pe obraji facand frica din mine sa creasca .Acest presupus Styles isi ridica mana la nivelul fetei mele ,iar varfurile degetelor lui imi sterg fin fiecare lacrima de pe pielea fetei mele.La atingerea lui am putut simti mici fiori electrici in varful degetelor.
-Gata Brook nu mai plange iti promit ca nu iti voi face rau.Spune el vrand sa ma calmeze ,dar imi inspira si mai multa frica .Cum poate spune ca nu imi va face rau? Cand el imi va fura virginitatea .
-Poti sa ma dezlegi te rog.Si asa sunt doar o fata ce ti-as putea face.Spun si rad cu amar printre lacrimi.Styles se lasa in genunchi in fata mea si isi aseaza mainile asupra funiei care imi tinea picioarele strans legate intre ele.O deschide dupa care se ridica in picioare si merge in spatele meu dezlegandu-mi mainile.Ii multumesc lui Dumnezeu ca ma dezlegat .Imi aduc mainile amortite si indurerate la pozitia normala si incep sa imi frec incheierurile rosi care ma dor ingrozitor.Acum pe bune trebuia neaparat sa ma lege de un afrurisit de scaun cu o funie nenorocita .Sa fim seriosi sunt doar o fata .
Styles merge spre usa metalica dupa care o deschide si imi face semn sa ma ridic de pe scaun fac ce imi spune si ma ridic de pe scaunul pe care nici macar nu stiu cat am stat.Fac pasi marunti pana langa el deoarece incheieturile de la picioare ma dor.Ma prinde de incheietura stanga de la mana ,iar un icnet imi iese printre buze din cauza dureri care imi strapunge corpul. Ma trage de mana pana ies din mica incapere unde am stat .Ajungem in fata unuor scari Styles ma i-a acum de mana si ma trage pana urc rapid scarile fortata de el.
Cand ajungem la capatul scarilor in fata nostra sta o usa imensa din lemn Styles imi lasa mana si isi duce mana la buzunarul de la spate scotand o cheie micuta o baga in broasca si o invarte in usa dupa care un sunet se aude. Apasape clanta si usa se deschide imi prinde ,iar mana si ies impreuna cu el din acel subsol as putea spune.Mergem pe un hol ingust ,dar frumos decorat pana ajungem intr-un living imens in culori de alb si maro inchis care dă un aer foarte elegant incaperii .
Styles ma taraste pana la baza scarilor din capatul livingu-lui ,ma trage de mana pana urcam scarile masive din lemn pana la etajul unu.Mergem ceva pe holul mare pana ajungem in fata unei usi maro inchis o deschide si intra impreuna cu mine inauntru dormitorului imens.
-Asta e dormitorul nostru iubire .Spune el si rajeste ,iar firele de par de la suprafata pieli mele deja sau zbarlit. Diseara sa te imbraci cat mai sexi.Spune el in urechea mea si frica deja ma stapaneste in totalitate.
_________
Stiu e oribil ,dar inspiratia mea a murit.
CITEȘTI
Styles Syndrome
Fanfiction"Nu uita si diavolul a fost intruchipat intr-un inger..." ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Brooklyn o fata ....Harry un demon....El o vrea pe ea asa ca o rapeste pentru a fii sigur ca va fii a lui pentru todeauna. Dar pe parcurs Brooklyn cade in sindromul lu...