hoofdstuk 9

19 1 0
                                    

Pov Liza
Ik loop terug naar boven om vervolgens mijn kleren in mijn kleding kast te leggen. Ooh wat zeg ik nou? Onze kleding kast, want ze laten mij natuurlijk weer een kamer delen. Als ik klaar ben met mijn kleren in de kast te leggen loop ik naar het balkon en ga aan de reling staan terwijl ik bedenk wat ik ga doen. Als ik bedenk dat we een zwembad hebben voel ik twee armen om me middel heen. Ik draai me om en zie Lars staan. Wie had ik anders verwacht. De prins op het witte paard kan moeilijk met zijn paard op het balkon komen. "En wat gaat lizje doen?" Vraagt hij. "Me omkleden en zwemmen." Zeg ik terug op een kalme toon. Net op dat moment gaat de bel. "Ik doe wel open!" Hoor ik rick roepen. Ik hoor dat rick aan het praten is met iemand en verlos me uit de greep van lars. Ik loop naar de rand van de trap en luister mee. Als ik Rick zijn voetstappen op de trap hoor loop ik terug naar de kamer. Rick komt nonchalant tegen de deurpost hangen. "Het was die leuke vriendin van je Lars!" Grijnst Rick. Ik hoor Lars achter me zuchten. "Wie? En hoe weet jij dat rick?" Vraag Ik met opgetrokken wenkbrauw. Rick kijkt mij geschokt aan.

Pov Rick
"Rick ik vraag iets?" Herhaalt ze nog een keer. "Omdat we in het vliegtuig hebben gepraat toen je sliep." Probeer ik zo geloofwaardig mogelijk terug te zeggen. Ze knikt naar me. Gelukkig daar heb ik me ook al onderuit kunnen praten. "Wat gaan je doen Liza?" Vraag Ik aan haar persoonlijk. "Lizje hier gaat zwemmen in het zwembad dat in de tuin staat." Andwoordt Lars met een grijns. Ik kijk Liza aan en die knikt bevestegent. Ik geef Lars een vernietigende blik. Als blikken konden dode had hij nu mors dood als een hoopje as op de grond gelegen. Wacht even met dode Rick. "Hebben we een zwembad?" Vraag Ik op de toon van een klein kind die een ijsje wilt. "Ja Rick. We hebben een zwembad. Hoe oud was je ook alweer? 8 of 18?" Vraagt Liza met opgetrokken wenkbrauw. Ik rol met mijn ogen. "Ik ga me omkleden om te zwemmen. Tot zo." Ik loop de kamer uit en trek de deur achter me dicht.

Pov lars
Liza loopt naar de kast en komt terug gelopen met een aqua blauwe bikini. Ze loop nu richting de badkamer die aan onze kamer zit. "Je kan je ook hier omkleden." Zeg ik met een speelse grijns op mijn gezicht. "Denk het niet he meneertje!" Lacht ze. "Vroeger deden we dat ook altijd toch?" Bijt ik haar toe. "Lars dat is fu*ki*g drie jaar geleden." Zegt ze terug. Ze loopt de badkamer in en doet de deur op slot. Na bijna een kwartier komt ze de badkamer uit en heb ik me allang omgekleed. Ik heb een knalroze zwembroek aan. Ja je hoort het goed, echte mannen dragen roze. "Lars wil je de touwtjes even vastmaken?" Vraagt ze lief."maar natuurlijk. Het had veel sneller gekund als je meteen was gekomen we wachten al een kwartier." Zeg ik maar snel. Ik maak de touwtjes vast en ze wilt weg lopen. "Ben je niet iets vergeten?" Vraag Ik beledigt. Ze kijkt me vragend aan. Ik loop naar haar toe. "Zoiets als dit?" Ik wil haar zoenen, maar net op het moment dat onze lippen bijna raken geeft ze me een kus op mijn wang en loop ze lachend weg. "Zoiets bedoelde je toch!" Roept ze er achter aan.

nu we ouder zijn. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu