Η αλλαγή της μέρας τούς βρίσκει ακριβώς έξω από την πόρτα του σπιτιού της Ντι. Δώδεκα και δύο πρώτα λεπτά. Ο Χ. παρατηρεί το βαθούλωμα στην πόρτα από το μαχαίρι και τη ρωτάει με απορία πώς έγινε αυτό. Εκείνη του εξηγεί ότι πρόκειται για μεγάλη ιστορία και πως είναι επιτέλους καιρός να συζητήσουν σοβαρά για κάποια πράγματα που συμβαίνουν και αγνοεί.
Όση ώρα ετοιμάζει συνοδευτικά για το ουίσκι που θα σερβίρει η Μόνικα, εκείνος προφασίζεται πως ζεσταίνεται και ξεκουμπώνει το πουκάμισό του. Το βγάζει και το διπλώνει σχολαστικά αφήνοντάς το στην άκρη του καναπέ. Οι μύες των χεριών του εμφανίζονται σε κοινή θέα, όπως και τα περισσότερα τατουάζ που φαίνονται έξω από το μαύρο φανελάκι του.
Η Μόνικα προσπαθεί να κρύψει την αναστάτωσή της και ακουμπά τάχα ανέμελη τα κρυστάλλινα ποτήρια πάνω στο τραπεζάκι. Ένα καινούριο τατουάζ κοσμεί τον ώμο του Χ. που μοιάζει κάτι ανάμεσα σε γλάρο και καλλιτεχνικό Μ.
«Τι είναι αυτό;» τον ρωτάει σχεδόν αδιάφορα και το περιεργάζεται με το δάχτυλό της σαν να ήταν ανάγλυφο.
«Ξέρεις τι είναι» της λέει. Το έκανα έτσι για να καταλαβαίνουμε μόνο εσύ και εγώ περί τίνος πρόκειται.
«Εμένα μου μοιάζει με γλάρο» του λέει και του δίνει ένα φιλί στον ώμο και αμέσως μετανιώνει που παρασύρθηκε.
«Είναι το αρχικό του ονόματός σου και μην παριστάνεις την ανίδεη» της λέει με τόνο υποβλητικό και χωρίς άλλες καθυστερήσεις βγάζει τη φανέλα του για να της δείξει ότι πουθενά αλλού δεν έχει πάνω του κάποιο γράμμα. Μόνο εκείνη «τον έχει σημαδέψει τόσο».
Γδύνονται με ορμή. Η Μόνικα χωρίς να σηκωθεί απ' τον καναπέ, περνάει το πόδι της πάνω του και τον καβαλάει. Του γλείφει τον λαιμό και εκείνος της δαγκώνει τους ώμους. Την σηκώνει και τη ρίχνει στο πάτωμα. Τα πόδια της τυλίγονται γύρω του λίγο πριν τον δεχτεί μέσα της. Μετά τη γυρνά μπρούμυτα και μπαινοβγαίνει μέσα της με μια συγκρατημένη βία που την ερεθίζει.
Η πράξη έχει διάρκεια και όταν τελειώνει η Μόνικα, καταϊδρωμένη, νομίζει ότι πέρασε αιώνας. Αγκαλιασμένοι στο πάτωμα, ξεθεωμένοι και χωρίς εκείνος να βιάζεται να φύγει.
«Λίγο χρόνο χρειάζομαι να γίνει καλά το παιδί μου και θα πάμε να ζήσουμε μαζί, μακριά από τη μέγαιρα. Μου έχει κάνει τη ζωή κόλαση, η φαντασιόπληκτη».
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dilemma
RomantizmΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...