Rochii si am ajuns la gala

25 2 0
                                    

M-am trezit dimineata cu Lucy nefiind langa mine si m-am ridicat din pat si am iesit pe usa unde am auzit zgomote din bucatarie si atunci am stiu ca vrea sa imi faca o surpriza pregatindu-mi un mic dejun special, asa ca m-am hotarat sa o surprind si eu.... am mers in varful degetelor pana in spatele ei si am luat-o usor de talie pana am imbratisat-o strans, a intors capul si m-a sarutat scurt deoarece se ardea mancare pe aragaz....

Am luat micul dejun si dupa am plecat la cumparaturi....

In masina:

-Elena?

-Da?

-Sti.... nu ma asteptam sa organizezi o gala asa din scurt dar ma bucur ca vrei sa te implici...

-Multumesc ca ma sprinjini si sa sti ca te iubesc foarte mult...

-Si eu te iubesc....

Am ajuns la Mall unde am stat vreo 4 ore pentru ca Lucy nu vroia sa plecam pana nu gasesc o rochie care sa mi-se potriveasca manusa si asa ca am fost in trei magazine pana am gasit-o: o rochie neagra cu o crapatura la piciorul stangsi mana dreapta era cu maneca lunga, iar mana dreapta era goala.... era o rochie care mi-se potrivea....

In inca patru ore va fi si gala asa ca trebuie sa mergem acasa sa ne pregatim....drumul spre casa a fost rapid.... am intrat in casa si am zis ca fac un dus si o aud pe Lucy din capatul scarilor....

-Wait for me babe..... I'll be there in a minute....

Cand a zis asta am ramas masca si am asteptat sa vina si in 5 minute a si sosit era imbracata doar intr-o lenjerie neagra si eu am ramas cu gura cascata.... am inceput sa o sarut flamand si ea mi-a dat hainele mele jos si am intrat in dus....

Dupa ce am iesit din dus eu mi-am uscat parul si l-am lasat cret si apoi a luat Lucy cu parul ei drept feonul si l-a uscat.... m-a machiat usor si dupa sa machiat si pe ea in timp ce eu ma imbracam. A terminat si si-a luat pe ea rochia si m-ai avem 30 de minute pana sa inceapa asa ca am hotarat sa urcam in masina si sa mergem catre sala unde va avea loc cel mai neintamplat lucru din lume..... o gala a mafiotilor.....

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 18, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Elena si PiperUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum