3.Bölüm

196 7 2
                                    

Taşınmak çilesi.Film adı gibi. Bir sürü kutu ve valiz. Ama olsun kafası dağılıyor insanın. Mesela şu an aç olduğumu düşünmüyorum. Ya da düşünüyorum. Sabahın köründe kalktık ve kahvaltı yapmadan işe başladık. AÇIM!

C:Hey! Uçtun yine kızım! Kaan gelmiş.

D:Günaydın Kaan.

K: Günaydın umuda yelken açmış ama umutsuzluğun sonsuzluğunda kaybolmuş, sana dair ne varsa.

D:Neden böyle dedin ki?
Ne alaka çok mutluyum ben!

K:Boşver şiir işte. Aklıma geldi sadece.Kısacası kahvaltı hazır. Gelin bizim eve hem ev arkadaşlarımla da tanışmış olursunuz.

D:Tamam.

Ve Kaanların evine geçtik. Gerçekten çok zevklilerdi. Baya. Aşırı.

B:Merhaba bayanlar. Ben Bora. Kaanın ev arkadaşıyım.

C:Şelameeeğ!*

Hemen cimcikledim Cananı çocuk burda kendini tanıtıyor. Canan burda boğazının peşinde

B:Görüp görebileceğin en harika şelamedir.

C:Şey pardon. Ben şeyden.

B:Yok canım. Bende yiyecektim ama bu yılan misafirler gelince yersin dedi. Seni de arkama alırsam yememe bir şey demez. Gel şelamelere gidelim o zaman.

D:Yaşasın!

Cü:Hmm bende Cücü. Yani Cüneyt Kaanın ev arkadaşıyım.

A:Ayşen bende.

D:Bende Didem

K:Kaan.

D:Şiir sever misin gerçekten?

Cü:Sevmek mi? Deli gibi şiir okur. Ve yazar.

K:Sussana sen bir Cüneyt. Kes ses.

Cü:E hadi kahvaltıya.

B:Yaşasın!

--

Karnımızı doyurduk ve harika dostluklar edindik. Şimdi de kütüphane yerleştirme zamanı! Odamda muhteşem bir kütüphane var. Benim odamda. Boydan boya. Havamı da atarım.

Bildiğim en derine, gömdüm aşkı. Kimseler onu bulamaz. Sende de yok kimsede de yürek bana bir daha yaşattıramaz.

Bu ses de nereden geliyor böyle? Kulağımı duvara dayadım. Yan daireden geliyordu. Ve Kaanın sesiydi. Sesi çok güzeldi. Sesinin gitarla uyumu harikaydı. Ne yani şarkı da mı yazıyordu? Muhteşemdi. Acılıydı ama sesi. Öylesine değil, hissederek söylüyordu her kelimeyi. Ağlarcasına çıkıyordu kelimeler ağzından.
Ne yaşamıştı ki bu çocuk?

Şelame bir Çerkes yemeğidir. Yazarınızın canı çekince tabi. Bu arada Oğuzhan Koç, şarkılar falan yok öyle hayal edin. Yb gecikti pardon.
Bu arada 8.sınıf var mı aranızda. Varsa liseleri araştırsın şimdiden. Ben mesela kendi okulumu tavsiye ederim. Prof.Dr.Mümtaz Turhan sosyal bilimler lisesi. 5 yıl ama hazırlık var. Bir yıl full ingilizce. Yani böyle diyince herkes meslek lisesi falan sanıyor ama değil yani. Girdiğimiz sınavlardan falan uluslararası diploma falan alıyoruz. Küçük üniversite gibi. Puanı azcık yüksek ama ben 472 ile girmiştim mesela. Daha fazla bilgi isteyen mesaj atabilir.
İyi tatiller♥

Yine, Yeni, YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin