BAB 1

18 0 0
                                    

AIDA P.O.V

"Atiqahh ohh Atiqahh~"seruku apabila tiba didalam kelas. Tetapi dia tidak menyahut. Aku hanya melihat beg galasnya.
"Aik tadi dekat rumah dia paling awal keluar"kataku seorang diri.
"BOOOO!!!!!!"Atiqah membuat aku terkejut apabika muncul tiba tiba dibelakangku. Apalagi....melatahlah macam apa tah...selamat tak bersilat kat situ..

ATIQAH P.O.V

"Buat Aida terkejut best juga ni...hehehehe"kata ku dialam hati sebelum membuat Aida terkejut. Aku tergelak kerana Aida tiba tiba melatah tapi silat tak keluar selamat hahaha.

AIDA P.O.V

"YAHHH!!!!Sedap je kau buat aku terkejut. Selamat aku tak ada sakit jantung kalau tak dah 'fly away' tadi aish!"bebelku pula apabila melihat Atiqah yang sedang bantai ketawa.
"Hahahha okay okay im sorry sis dah lama tak buat kau suprisee bahahaha"kata Atiqah dengan sisa ketawanya.
"Aishh ye lh....wei kau datang awal awal kenapa.. Kenapa tak tunggu aku?"tanyaku apabila Atiqah bergerak kesekolah dahulu tanpa menunggu aku padahal kami berdua satu rumah.
"Sorry lah aku sebenarnya tertinggal diary aku. Kalau orang lain nampak naya aku. Selamat dah selamat didalam tangan aku"balas Atiqah sambil duduk ketempatnya.
"Aida...teman aku jom...makan...laparrr....."Atiqah memujukku untuk menemannya makan ke kantin.
"Tak nak lahh"aku membuat muka marah.
"Alahh...pleasee!!!!!!"Atiqah membuat muka ala ala cute dia tu..
"Sudah sudah aku pun lapar jommm lahh pergi tapi best gk dapat tengok muka tenuk kau tuu hahahaha"kali ini giliran aku untuk gelak. Kami berdua berjalan beriringan untuk ke kantin. Sesampai di kantin Atiqah membeli nasi putih berlaukkan ayam goreng aku pula membeli nasi putih berlaukkan ayam goreng dan sedikit sayur. Kami berdua makan dan melepak dikantin sampai pukul 7.00 pagi. Selepas 7.00 pagi Anita dan Sakinah datang.

"Assalamualaikum sedari.....Sedap makan sedariii"perli Sakinah apabila melihat aku baru meletakkan pinggan.
"Memang sedapppppp kau lambat mana Qamarina???"tanyaku pula.
"Dia sakit perutt katanya"balas Sakinah.
"Dah lah jomm masuk dewan nanti mengamuk cikgu Arip tu naya"ajak Atiqah apabila melihat Cikgu Arip sedang memerhati....
"Erkk kkkk jommm "kami semua pun pergi ke dalam dewan.

ARIP ZAKWAN A.K.A CIKGU ARIP P.O.V

"Comelnyaa si Atiqahh tuu nasiblah kau ni masih pelajar aku kalau tak dah lama aku pinang kau jadi isteri aku.....Ibuu Arip dah jatuh cinta"monolog Cikgu Arip sendiri apabila memerhati Atiqah.

NO ONE P.O.V

KAMI SEMUA DAH MASUK KEKELAS SEKARANG NI TINGGAL TUNGGU MASA CIKGU BM MASUK JE.

"Assalamualaikum!"seorang jejaka idaman malaya memberi salam.
"SEMUA BANGUNN!!!!"jerit Sarhan ketua kelas di kelas 5AK2 sambil memerhati pelajar lain. Kami semua terus bangun dan mengucapkan selamat sejahtera. Apabila diberi kebenaran untuk duduk kami semua pun duduk.

"Untuk pengetahuan kamu semua saya ialah Cikgu baru yang akan menggantikan tempat Cikgu Ashar rasanya kan. Nama saya Muhammad Rayyan Adam boleh panggil Cikgu Adam ataupun Cikgu Rayyan. Sekarang Cikgu nak kamu perkenalkan diri mula dari sana"Cikgu Adam menunjuk kearah ku.
"Errr saya Siti Nur Aida boleh panggil Aida thanks."aku terus perkenalkan diri dan duduk. Sesi perkenalan bermula dengan lancar. Kami terus memulakan sesi pembelajaran.

**** **** **** **** **** **** **** **** **** **** ****
"Weii Cikgu Adam tadi handsome gilaaa!!!"kataku menfangirlingkan Cikgu baru itu.
"Eh eh kau jangan perangai lama kau datang balik sudah"Atiqah memberikan kata kata berbaur amaran.
"Mana ada saja je aku jadi fangirling dah lama rasanya tak buat hahahaha.

BERSAMBUNG~~~~

HEHEHE KOMEN LAH SIKIT AND VOTE HEHEHE.
LOVE U ALL READERS
MAAFLAH AUTHORS NI AMATUR LAGI
DAN INI FIRST TIME BUAT CERITA LOVEY DOVEY
LALALALA.
HOPE U LIKE IT MUAHH

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 28, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

JODOH? TAKDIR? BESTIE? I AND YOU!Where stories live. Discover now