E un idioto-dobitoc

49 5 0
                                    

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
La media e Melody .
■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

- Ce ora ai ?? ma intreaba inchizand dulapul .

- Chimie ! Tu ?

-Si eu ! Mergem ?

- Sigur !!

Cand eram aproape de clasa, am observat-o pe profesoara venind si eu am intrat prima in sala . Tin sa mentionez... PROASTA MISCARE !!!! O galeata plina cu vopsea verde a aterizat fix la mine in cap .

- Melody Sttuart !! Asta era pentru profa de chimie !!! ma mustreaza Jack . Dar nu spun ca nu iti sta bine !!! Si uite asa toata clasa a inceput sa rada de mine .

- Deci , domnule Harries , se presupune ca aceasta farsa era pentru mine ?? Sa vedem ... ai detentie tot restul saptamanii , plus ca vei curata toaletele dupa ore !!

- CE ?!

- Ce este vitamina , Harries !! o aud pe Maya spunand . Slava cerului ca e aici !!!

- Melody, draga , dute cu Maya si curatate . Iar tu Finn , la locul tau !

- Da doamna !!

Si asa ne-am raspandit ...

Maya #

- Deci , intre tine si Finn ...

- NU !!

- Bine ... Atunci de ce petreci mai mult timp cu el decat cu Jack ???

- 1. E de treaba
2. E dragut
3. Jack e un idioto-dobitoc

- Ha !! Ai recunoscut , indirect , ca iti place de Finn !!

- Ba nu !!

- Ba da !!

- Ba nu !!!

- Ba da !!!

- Bine fie ... Imi place Finn.

- Oooooo da !!! Iti place Finn !!!

- Dar serios acum , nu stiu ce ar vedea el la mine ...

- 1. Esti draguta
2. Esti desteapta
3. Esti frumoasa ... Sa mai continui ?? Credema am o lista luuuuuuuuuuuuunga !!!

- Mersi ! ... Vezi de asta esti tu prietena mea cea mai buna !!! Ma faci mereu sa ma simt mai bine !!!!

- Aici sunt de acord !!! Si te-aş imbratisa , daca nu ai arata ca o maimuta , peste care a vomitat un extraterestru ...

- Ha ha ha ... Foarte amuzant !!

- Pai n-ai spus tu , ca te fac mereu sa te simti mai bine ?!

- MAYA !!! spune nervoasa curatandu-si parul lung si saten .

- MELODY !!!

- MAYA !!! *privire ce criminal in serie *

- Scuze ...

- Asa mai merge ...

Twins ?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum