După mult timp de la învingerea lui Moro și a preeminentei Ninja au avut parte de clipe de pace și liniște , până când ....
Într-o zi ... Lloyd a avut o viziune .... Acea viziune spunea ca el , Ninja verde , trebuie , să o găsească pe Ana , care era predestinată să devină Ninja al luminii.Imediat după ce a avut viziunea s-a dus la Sensei Wu ca sa-i ceară un sfat ...
Sensei Wu : Lloyd ,această viziune este un semn ... Tu trebuie , cu ajutorul celorlalți Ninja , să o găsești pe Ana , deoarece , dacă nu o găsești și nu o ajuți să își descatuseze adevăratul potențial MAGIA AURIE nu va mai exista !
Lloyd : Ce vrei să spui cu "MAGIA AURIE nu va mai exista " . Madia aurie a dispărut de când Overloard mi-a luat-o ca să poată cuceri New Ninjago .
Sensei Wu : Magia verde , combinată cu lumina Anei formează MAGIA AURIE .
Lloyd : Dar de unde știti atâtea despre această Ana ?
Sensei Wu : Tu ști ca părinții lui Kai și ai Nyei au fost maestrul focului si maestra apei. Maestrul focului avea un frate , maestrul luminii , iar Ana este fiica lui .
Lloyd : Deci.... Asta înseamnă ca Ana este verisoara lui Kai și a Nyei ...
În acel moment au intrat în cameră Kai , Nya , Zane , Cole , Jay și Misako .
Cole : Cine este Ana ?
Nya : Ana este verisoara mea și a lui Kai !
Zane : Sensei , Magia AURIE nu a dispărut de când Overl....
Sensei Wu : Exista posibilitatea ca Magia lui Lloyd combinată cu lumina Anei să dea naștere magiei aurii de mult dispărută .
Lloyd : Trebuie să mergem să o găsim . Este în pericol . Dar nu știu unde să căutăm .
Kai : Ana sta în fostul nostru atelier !
Lloyd : Atunci hai să mergem !
NINJAGO !
Ninja si-au invocat dragonii și au zburat la vechea casă a lui Kai și a Nyei .
Acolo au gasit-o pe Ana batandu-se cu niște oameni de întuneric ( Jay i-a botezat Intunecații ) , dar nu își folosea puterile .
Nya s-a dus să o ajute și amândouă i-au alungat pe cei 4 întunecați .
Ana s-a mirat atunci cand Nya si-a folosit putputerile , dar si-a adus aminte de părinții ei.
Ana : Nya ! Kai ! Ce mă bucur să va văd !
Kai : Cine erau acei oameni ?
Ana : O să va spun întreaga poveste ... Când eram mică eram doar eu cu tata . A sosit războiul serpentinelor , iar Chen l-a convins pe tata să lupte împotriva lui Wu și a lui Garmadon . După război tata a sosit acasa teafăr și nevătămat , dar a două zi , niște Ninja au venit să îl ia . Tata a fost exilat de către Garmadon în temnița de sub lacul întunericului . ( Lord Garmadon a folosit lacul întunericului de pe insula Întunecată . Sub acel lac se află o temniță unde , dacă intri , nu mai ieși ) . Tata a ieșit , dar a ieșit cuprins de un rău etern . Este mai rău decât o muscatura a Devoratorului . Tata a creat , cu lumina sa și cu puterea lacului întunericului acei oameni care mă ataca pe mine .
Zane : Dar de ce te atacau ?
Ana : Eu pot sa-l înving pe tată , dar nu singură . Eu ....
Lloyd : Puterea mea în combinație cu puterea ta dau naștere magiei aurii .Tu trebuie să îți descătușezi potențialul adevărat ca să punem forma Magia AURIE , și sa-l facem pe tatăl tău bun .
Ana : Potențialul meu adevărat ?
Jay : E atunci când puterea ta se mărește după ce ți-ai învins cea mai mare teamă !
Kai și Lloyd : Acum te vom învăța elementele de bază pentru a-ti controla puterea !
Ana : Bine !
...
CITEȘTI
Continoarea...( Lego Ninjago )
RandomDupă ce ninja l-au învins pe Moro au avut parte de liniște până când Lloyd a avut o viziune ...