4

2.1K 88 4
                                    

Ahogy leesik, hogy valójában mit is mondott az imént, egy kicsit elszégyellem magamat és keresztbe fonom a karjaimat. Hátha így kevesebbet mutat a pulcsi.

Eléggé nevetségesen nézhetek ki most: Nagy valószínűséggel az arcom olyan vörös árnyalatot vett fel, hogy 'Clifford' (A nagy piros kutya) is megirigyelné azt; A hajam úgy nézhet ki, mintha belenyúltam volna a konnektorba; És mind ezek ötvözve egy (max) 6 éves kislányhoz méltóan duzzogó (17éves) tiniben.

Így sorra véve ezeket, már értem, hogy miért vág olyan fejet az előttem álló fiú, mint aki államvizsgán kap röhögő görcsöt...

Azonban nem bírja sokáig a némaságot (nem is Ő lenne).

-Nem fog kelleni pirosító a Halloween-i bulira az biztos.- Hogy pukkadna meg...

-Ha ha, nagyon vicces vagy mondhatom....Milyen bulira??- Térek magamhoz nagy nehezen.

-Amiért a húgom már vagy századjára hív, de nem bírod felvenni a retkes telefont. - Vált át komolyabb hangnemre. (Na bakker. Akkor az övé volt az az ismeretlen szám.)

Különösebben azt sem értem, hogy Alex miért akar velem barátkozni. Ő a suli kis csillaga. Gyönyörű, gyönyörűen énekel és nem mellesleg a suli legmenőbb sráca a bátyja. (Igen, nehéz elismerni, de ez van. Ez a faszvirág itt előttem a suli dögös rossz fiúja...)

-Azért is jöttem át eredetileg, hogy szóljak ő nagyságának a holnapi buliról. Csak aztán a bátyádék rávettek, hogy maradjak. Különben is, csajos buli lesz. Pasik kizárva. - Úgy néz rám mintha értenem kéne a célzását ami a hangsúlyában volt. - Mivel te vagy hozzám úgymond a legközelebb, megkérnélek valamire.

-Mit akarsz?- Vakkantom egy kicsit túl ellenszenvesen.

-Csak arra akartalak megkérni, hogy a szobámat zárd majd be légyszi. Az asztalon van a kulcs. És ha jössz haza, szolgáltasd vissza a tulajdonosának. - Már megint kacsint... Mi a faszér tikkel a szeme állandóan??

-Nem szívesen megyek be a szobádba, de ha ma már nem kacsintasz többet akkor oké...- Sóhajtok egy nagyot és eldőlök az ágyon.

-Miért? Mi bajod a szobámmal? Elég sokan akarnának oda önként bemenni...- Ez után a mondat után tuti, hogy kacsintana és már fel is húzta azt az átkozott szemöldökét, de aztán sóhajt egyet és belefúrja a fejét a nyakamba.- És legfőképpen mi a bajod a kacsintással? - Mormogja a bőrömbe.

Basszus. Ahogy hozzá ér az ajka a nyakamhoz.... Huh!

-Frusztrál, hogy nem csinálhatod, mi? - Kérdezem mosolyogva.

-Nagyon!! - Úgy nyavalyog mint egy kisfiú aki az autó helyett csak a pacira ülhet fel a vásárban lévő körhintára. Még azt is lehetne mondani rá, hogy cuki vagy éppen aranyos. Csakhogy az a tény, hogy mind ezek közben képes volt végignyalni a nyakamon, az egy kicsit .... (Hogy is mondjam?) .... sexy? zavarba ejtő? A lényeg az, hogy (egy kicsit) beindultam tőle.

A combjaimat automatikusan összezárom és ezt sajnos Ő is észre veszi. Csak a bugyuta vigyorát érzem a nyakam hajlatában. 

-Nem akarod megengedni, hogy megint kacsintsak?- Suttogja érzékien a fülembe. Majd egy óvatos puszit nyom a fülem mögötti finom bőrre.

Megszólalni már nem tudok, ezért csak a fejemmel intek egy nemet.

-Akkor kénytelen leszek megkínozni Őfelségét... - Böki ki vigyorogva és ráharap a fülcimpámra.Levegő után kapok és meg dermedek.

Jézus, Mária, Szent József......


Sziasztok! Ez lenne az új rész... Nos, nem akarok magyarázkodni, hogy így nem volt időm, úgy voltam fáradt... Egyszerűen csak nem jött a dolog és nem akarok olyan dolgot felrakni ami nagyon görcsös, erőltetett.

Köszönöm, hogy elolvasod!!! Ne felejtsetek el kommentelni és csillagozni!!

Puszi! :*

Dirty MindWhere stories live. Discover now