Singurul lucru ce imi trebuie un job de vara.
Caut oriunde si nu gasesc , cine ar vrea un pusti de unsprezece ani care nici liceul nu la facut .
Tot ce vor e peste cincisprezece ani . Ceasul suna :doisprezece noaptea. Este singura ora in care trec prin amintiri . De un singur lucru mi-e dor ,o
pizza buna de la freddy' s fazbear pizzeria.
Dimineata:
( Mama ): Eu plec nu uita sa iti cauti de lucru!
( Eu ): Asta o sa fac toata ziua !*mint*(defapt o sa ma joc pe calculator)
( Mama ): Pana vin eu acasa tu ai si gasit de lucru , nu imi mai faci ca anul trecut ca da da gasesc cand colo tu stai in pat la tv .
( Eu ): Ok *trebuie sa caut urgent *Caut in ziare nimic .
Tin minte ca era pizzeria aia care angaja saptamanal sa vedem . Dap exact ce imi trebuie . Tot ce trebuie e un interviu
*SUN*
( Managerul):Buna ziua numele meu
este Radu cu ce va pot ajuta?( Eu ):Buna ziua numele meu este Cristi va sun in legatura cu anuntul de pe internet.
( Managerul ): Ce varsta ai curajosule?
( Eu ): Unsprezece impliniti!
( Managerul ):Este legal sa lucrezi la varsta asta?
( Eu ): *Entuziasmat* Da.
( Managerul ): Ok vei lucra pe tura de noapte de la doispreze la şase .In seara asta la sapte vii sa iti arat locul si sa iti predau unele lucruri folositoare.
( Eu ): Ok voi fi acolo .
( Managerul ): La revedere, curajosule .( Telefonul suna );
( Mama ): Cf ai mancat ?
( Eu ): Da.
( Mama ): Ti-ai gasit de lucru ?
( Eu ): Da*spunandui plictisit pentru ca lungea vorba si mie nu imi place*.
( Mama ): *Bucuroasa ca pot si eu sa fac ceva cu viata mea ma intreaba* Unde ai gasit?
( Eu ): La pizzeria aia care ma duceai cand eram mic.
( Mama ): Freddy's fazbear pizzeria?
( Eu ): Dap.E un loc bunicel.
( Mama ): Esti sigur ca faci ce trebuie?
( Eu ): Da , dar daca te-ai razgandit nu am nimic impotriva.*sperand sa stau din nou in pat si sa ma uit toata ziua la tv.
( Mama ): Nu ai sa vezi , de la ce ora incepi?
( Eu ):Pe tura de noapte de la doisprezece la sase . Apropo azi la sapte plec sa imi predea niste lucruri sa sa vad lucul.
( Mama ): Ok , curajosule bafta .Ok sunt angajat acum , tot ce imi trebuia . Ceasul suna ora cincisprezece , am destul timp
sa ma pregatesc .
CITEȘTI
freddy's pizzeria
RandomEste vorba despre un pusti de unsprezece ani care ajunge paznic la pizzerie nestiind nimic despre ea.