Look At You

781 51 5
                                    

Vi kom hurtigt hjem fra biografen da filmen var færdig.
Jeg har lidt dårlig samvittighed over, at jeg aldrig har fortalt ham, at jeg har det som jeg har det. At jeg får panik anfald når ting som det sker.
Men nu ved han det.

Jeg ligger i hans arme i vores seng.
"Harry?"
"Ja, Baby? Hva så?" Spørger han og kigger ned på mig, så han får en lille dobbelthage.
"Syntes du jeg skal tabe mig?"
Han sætter sig op i en hurtig bevægelse, så jeg falder tilbage på puden.
"Tabe dig? Nej!"

Han tager fat i mine hænder og trækker mig op, af sengen.
"Kom jeg skal vise dig noget" siger han.
Jeg følger efter ham, og det ender med at vi står foran et spejl.

"Se skat, kan du se det? Du skal ikke tabe dig mere, du skal tage på" jeg rynker brynene og kigger på mig selv i spejlet. Jeg kan ikke forstå han syntes, at jeg er tynd.  Alt, hvad jeg ser når jeg kigger i spejlet, er en stor fed fedt klump.
Jeg ryster på hovedet.
Han sukker og trækker op i min bluse.
"Stræk armene bagover" siger han.
Jeg gør som han siger, han kigger væk fra spejlet et kort øjeblik.

Han lader hans fingre løbe op fra min hofte, til mine ribben.
"Prøv og kig på dine hæfter, Violet. De stikker så meget ud, at jeg kunne stille mig på dem. Skat. Du skal altså tag på, det her går ikke mere." Hvisker han i mit øre, og kysser min kind.
Han trækker blusen med over mine hofter igen, vender mig om mod ham. Han lader vores læber smelte sammen, i et intimt kys.
"Jeg elsker dig Violet, jeg vil bare ikke miste dig vel?" Han kysser min pande inden han tager min hånd, og føre mig med op på værelset igen.

Vi ligger os i sengen og putter, som vi gjorde sammen.
Jeg tager Harrys hånd, jeg kysser hans knoer.
Han ligger sin hånd på min lænd, og trækker mig tættere ind mod hans krop.

"Harry?"
"Jarh?" Hans hånd køre beroligende igennem mit hår, og jeg slapper mere af.
"Hvornår var sidste gang, du gjorde skade på dig selv? Du har ikke gjort det siden dengang, du ved. Vel?" Spørger jeg.
"Hm nej, men derfor har man vel stadig tankerne ik?" Han giver mig et forsigtigt smil.
Jeg tror på en eller anden måde han ved, havd han skal sige så jeg ikke flipper helt ud. For, det kunne godt have fået mig til, at hære rigtig ked af det. Men han siger det på sådan en anerledes måde.

"Tak Harry!" Hvisker jeg.
"For hvad skat?"

~Harry's synsvinkel~

"Fordi du altid er her for mig. Du tager hensyn til mine behov, du tager hensyn til, hvordan jeg er. Du er der bare altid, og jeg kan ikke takke dog kok for det. Jeg elsker dig, mere end noget andet. Jeg ved ikke, hvad jeg skulle gøre uden dig. Hvis ikke det var for dig, så ville jeg nok ikke være her idag?"

Hendes ord rør mig så dybt, for jeg elsker hende jo også. Mere end noget andet. Men det eneste jeg gør for hende, er hvad jeg syntes der er rigtig at gøre.
"Jeg vil gøre alt for dig, skat. Jeg elsker dig mere end noget andet"

Jeg rykker mig lidt ned, så vi ligger med ansigterne rettet mod hinanden.
Jeg læner mig ind og kysser, hendes bløde læber.
Jeg læner mig lidt ind over hende, jeg ligger halvt over hende.
Hvis jeg ligger for meget vægt i, er jeg bange for jeg knækker hende.
Hun piller lidt ved kanten, af min t-shirt. Hun trækker den op over mig hovede, så vi må bryde kysset.
Lidt efter ligger vi begge nøgne i sengen.

Jeg bøjer mig over mod sengebordet, ved siden af sengen.
Jeg finder et kondom og tager det hurtigt på.
Jeg ligger mig ind mellem Violet's ben.
Hendes ben er stadig fyldt med sår, men jeg tager hende ikke på grund af udseendet, men for personligheden. Jeg kunne ikke tænke mig en kvinde end hende, at være sammen med.

Jeg trænger forsigtigt op i hende, og et støn forlader begge vores læber. Jeg smiler ned til hende.
Jeg kysser hendes kraveben, og suger blidt på hendes hud.
Hun trækker blidt i mit hår, imens små støn forlader hendes læber.

Jeg bevæger mig forsigtigt ind og ud af hende, men jeg bevæger mig hurtigere og hurtigere.
Begge hendes hænder har nu et fast greb, i mine lange krøller.
Hendes støn bliver højere og højere.
"Uh, fuck Harry"
Jeg kysser hendes læber, imens et støn forlader mine læber igen.
"Jeg er tæt på, Harry. Mh" hun gemmer Sit ansigt i min nakken, og viklet hendes arme omkring min ryg, og bevæger hendes hofter op mod mine.
"Bare kom Skat" hvisker jeg 'sexet' i hendes øre.

Et højlydt støn forlader hendes krop, og hun har nået sit climax.
Jeg kommer ikke ret lang tid efter hende.
Jeg ligger mig ned ved siden af hende, og putter mig indtil hende.
"Jeg elsker dig"
"Jeg elsker også dig"

UNDSKYLD UNDSKYLD UNDSKYLD AT JEG FØRST HAR OPDATERET NU. JEG LOVER JEG VIL OPDATERE NOGET OFTERE, JEG ER BARE MEGET STRESSET. DET ER JEG VIRKELIG KED AF. TAK TIL JER SOM ER SÅ TÅLMODIGE, OG STADIG LÆSER MED. JEG ELSKER JER.

Lost. H.SWhere stories live. Discover now