'GERÇEK HAYAL'

235 22 0
                                    

MULTİMEDİA: Hilal (IRENE) ve Tuana (JOY)


DREAM HİGH - GENİE




Benim fikrim geldi. Ama hayalim budur. Birden bağırdım. Tuana:

'Öküz müsün kızım ya mahalle duydu salak' diyince ağzımı kapattım.

'Benim çok güzel bir fikrim var' diyince çığlık attım.

'Fikrin nedir? Ne bekliyorsun hadi anlatsana ' hemen ağzıma açarak anlatmaya çalıştım.

Benim fikrim Seoul Üniversiteye kazanmayı düşünüyorum. Ve de V'yi görmek sansım olurdu. İnşallah Seoul Üniversiteyi kazanırım da ama yinede çığlık atıyordum. Tuana bana tebrik ediyordu. Ben de güldüm. Yine de mutluyum. Ama ilk önce üniversite kazanmam için sınava çalışmam lazımdı. Anneme dersaneye başvurmayı istedim. Annem de mutlu gibiydi. Sınıfın en tembeli benimdi. Yinede inek olabilirim. Ama arasırada korece öğrenmek istedim. Korece bilmeseydim niye Seoul Üniversite'ye gidim ki biraz mantıklı olalım yani. Neyse Tuana korece biliyor tabikide. Tuana bana korece öğreticekti. Bende artık telefonumu anneme verdim. Test kitaplarım alma zamanıydı. Bende evden çıktım. Tuana'yı da çağırdım. Elifkitabevi yazılı üstündeki bir mağaza kapıya geçip içeriye girdim. Renkli, dopdolu kitaplar, elindeki okuma kitaplar...Neyse son sınıfım işte her dersten konu anlatımlı ve soru bankası aldım. Tuana da elimden biraz kitaplarımı aldı işte. Kasaya geçtim. Toplam baya çok para tuttu. Bende cebimden kredi kartı aldım kredi kart babamındı. Kredi kartıyla kitaplarımı ödedim. Poşetleriyle eve doğru yürüdük. Tuana çok yavaş yürüyordu. Tam kaplumbağa gibi.Tuana:

'Bir dakika ya serseri seni bekle diyorum sana !!' diyince hemen arkama döndüm, yanına koştum.

'Ya hepsi miben yani ben taşıcam!'

'Evet sen sen sen manyak mısın? Ben varım kızım ya!' güldüm. Tuanayla eve geldik sonunda. Enerjim bitti sanki.Bende kitaplarımı raflarıma yerleştirdim. Yinede Tuana yanımdaydı. Ders çalısmaya başladım ve de iyice anlamaya çalıştım. Tuana da koreceyi öğrenmem için hazırlıyor şuan bana. Ruh İkizim işte o. Neyse odamdan hiç çıkmadığımı doğrudur. Yinede annem yemeğimi getirir. Ama zamanım yok tabikide yiyemiyordum. Tuana eve gitmek zorundaydı. Annesi evde yokmuş. Kardeşine bakmak üzereydi. Bende çalısmaya başladım. Beynim yandı. Hala ben V'yi düşünüyorum. Bende uyuyakaldığımda kafamdaki bulutlar ha rüya görüyorum görmem gerekir merak ediyordum.

Sınava girdim.Ha evet Seoul Üniversite kazanmam gerekiyordu. Sınavlar açıklandı galiba. Kalbim güm güm çarpıyordu. Hemen bilgisayara geçtim. Kazandım mı kazanmadım mı? Bilmiyorum ki Tuana ve annem yanımdaydı. Hala heyecanlılardı. Bende hemen kimliğimi yazıp boşlukları doldurdum. Giriş butona bastım. Ama kalbim indi. Kazanamadım mı ? Hayır bu gerçek olamaz hayır? V 'yi de mi göremicem hayır yaa!! Hemen kalktım. Alnım terliydi. Ben hala korkuyorum. Kazanamam gerekiyordu. Neyse çalışmaya devam ettim...

6 AY SONRA

Sınav açıklandı sanırım. Kalbim gümgüm çarpıyordu. Allahım çok heyecanlıyım. Hemen bilgisayara geçtim. Arkamda Tuana ve annemdi. Heyecanlıydılar. Bende hemen kimliğimi yazıp boşlukları doldurdum. Ya noluyor? Rüyamdaki aynı mı yoksa gerçek mi olcak? Hayır ya olamaz! Bende hemen Giriş butonuna bastım. Kalbim güm güm hala çarpıyordu. Ama hıçkırarak ağlıyordum. Ekran başında Seoul Üniversite'ye kazandınız yazılı gördüğümde çığlık atttım. Arkamdakiler çok mutluydu. Ayağa kalkıp Tuana'yı sıkıca ağladım. Annemde aglıyordu. Bende onu alıp beraber sıkıca sarıldık. Ben böyle ilk defa bile mutlu olamamıştım. Yine de çok mutluyum. Neyse V'yi görmek için Kore'ye gidiyorum ama nerde görücem ? Merak etme ben bulurum. Neyse Tuana ağlıyordu hala . Çünkü ben yurtdışına didiyorum Tuana beni özleyecek gibi hali vardı. İkimiz çok yakındık. Ama ayrılıyoruz. Hayır tabikide birlikteyiz yine ! Tuana 6 ay boyunca koreceyi öğretti. Gerçekten çok iyi öğrendim. Kore'ye gittiğimde rahat olucam artık. Korece öğrenmeseydim. Kore'ye gidemezdim. Hayalim gerçek oldu gerçektende. V'yi göreceğime eminim. Acaba ben onu görünce beni hatırlar mı? İnşallah hatırlar! Yinede üniversiteliyim artık. Seoul Üniversite'ye gidicem çok mutluyum ya!! Neyse yinede bavul hazırladım. Annem hayranla bana bakan beni özleyeceğini biliyorum. Anneler çoçukları özlenmez mi? Özler tabiki. Gözyaşlarımı tutuyordum. Ağlamak istemiyordum. Tuana'da yanımdaydı işte. Beni bırakamadı. OLsun bırakmasın yeter ki o yanımda. Babam bana uçak bileti almış. Haberim yoktu. Babam saoğlsın. Dolaplarımı hepsini boşalttım. Orda uzun süre kalıcam işte bir yurtta kalcam. Ama yeni olduğum için çok heyecanlıyım. Yarın akşam uçağım kalkacak. Kore'ye gidicem. Bende erken yatmam gerek. Tuana bizde kalıyordu. Tabiki de Tuana beni bırakamazdı...


HİLAL KORE'YE GELDİĞİNDE NE OLACAK? V'Yİ GÖREBİLCEK Mİ? YAKIN ARKADAŞI KİMMİŞ?


HİKAYEM KISA OLDU EMİNİM Kİ BUNDAN SONRAKİ BÖLÜM UZUN OLACAK MERAK ETMEYİN :) ÇOK MUTLUYUM YİNEDE OKUMA REKORUM KIRIYOR ÇOK TEŞEKKÜRLER :) BUNDAN DOLAYI HİKAYEMİN BÖLÜMÜ NE ZAMAN GELECEĞİ EMİN DEĞİLİM AMA UZUN SÜRE OLABİLİR. ŞAKA ŞAKA ! :D 2-3 GÜN SONRA GİBİ SONRA GELİCEK BÖLÜM UMARIM BEĞENDİNİZ :)

OYLAMAYI UNUTMAYIN! :')


Ben Koreli Değilim!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin